از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور – از بهترین ها مشاوره بگیرید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

اگر شما هم جزو داوطلبانی هستید که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور می باشید ، پیشنهاد ما این است که برای اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه و همچنین اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام ، از مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور بهره مند شوید تا پس از پرسیدن همه سوالاتتان از مشاوران و آگاهی از تمام جزئیات ، برای ثبت نام خود اقدام کنید. در ادامه به برخی نکات راجع به ضروروت مشاوره تحصیلی پیام نور اشاره شده است تا به شما عزیزان کمک کنیم که تصمیم گیری بهتری برای انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور داشته باشید.

معرفی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های جامع سطح کشور محسوب می شود که در تمام مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت بدون کنکور و با کنکور دانشجو پذیرش می کند. در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور رشته های تحصیلی ارائه شده بسیار متنوع هستند و تقریبا از تمام گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در این دانشگاه رشته ارائه می شود.

دانشگاه پیام نور در سال 1367 تاسیس شده است و هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه حدود 300 واحد دانشگاهی را در سطح کشور تشکیل می دهد. این دانشگاه تمرکز بر آموزش از راه دور نیمه حضوری دارد و در مقایسه با سایر دانشگاه ها شیوه آموزشی متفاوتی را در پیش گرفته است.

دانشجویان دانشگاه پیام نور الزامی برای حضور در کلاسها ندارند و فقط می توانند در امتحانات پایان ترم حضور یابند و پس از گذراندن ترم های تحصیلی مصوب، مدرک فارغ التحصیلی معتبر دریافت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور 1401 - راهنمای کامل شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور

در واقع کلاس های درس دانشگاه پیام نور بیشتر به منظور رفع اشکال برگزار می شوند و دانشگاه به صورت کتاب محور است. با توجه به شرایط تحصیل نیمه حضوری در دانشگاه پیام نور ، شاغلینی که فرصت حضور در کلاس های دانشگاهی را ندارند می توانند با ثبت نام در دانشگاه پیام نور به تحصیل در این دانشگاه بپردازند.

شما عزیزان می توانید برای پیگیری تمام اخبار مربوط به ثبت نام دانشگاه پیام نور و همچنین انجام ثبت نام خود توسط مشاوران مجرب ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و با خیال راحت ثبت نام دانشگاه خود را را توسط مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور

معمولا در مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور سوالاتی که بیشتر از سوی داوطلبان مطرح می شود موارد زیر هستند و مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما با توجه به آگاهی کاملی که در خصوص شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور دارند ، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

  • ثبت نام دانشگاه پیام نور در چه تاریخی انجام می گیرد ؟
  • کدام رشته های تحصیلی در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند ؟
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کدام رشته ها هستند ؟
  • شهریه دانشگاه پیام نور در هر رشته و مقطع تحصیلی چقدر است ؟
  • هر ترم دانشگاه پیام نور چند ماه است ؟
  • انتخاب واحد دانشگاه پیام نور به چه صورت انجام می گیرد ؟
  • آیا ثبت نام دانشگاه پیام نور حضوری است ؟
  • مدرک دانشگاه پیام نور تا چه اندازه معتبر است ؟
  • آدرس دقیق هر یک از واحد های دانشگاه پیام نور کجاست ؟
  • برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور چه مدارکی لازم است ؟
  • ایا امکان تحصیل همزمان در دانشگاه پیام نور وجود دارد ؟
  • و …
احتمالا این را هم بپسندید  هر ترم دانشگاه پیام نور چند ماه است 📞 راهنمای مدت زمان هر ترم پیام نور

در هر یک از موارد فوق مشاوران ما اماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور از هر یک از نقاط کشور و بدون تعیین وقت قبلی ، با شماره های موجود در ابتدا و انتهای همین صفحه تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر