از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه آزاد با گوشی

 

بستر فراهم شده برای برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش مجازی دانشگاه آزاد سامانه وادانا می باشد که دانشجویان و اساتید باید با نصب چند نرم افزار مثل فلش پلیر و ادوب کانکت ، وارد این سامانه شوند. ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد هم از طریق کامپیوتر و لپ تاپ و هم از طریق گوشی تلفن همراه امکان پذیر است و دانشجویانی که در زمان های تعیین شده برنامه هفتگی خود به دلیل مشغله های کاری و .. موفق به شرکت در کلاس ها نمی شوند ، می توانند از ویدیوهای ضبط شده استفاده کنند. در راهنمای کاملی از نحوه مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی ارائه خواهیم کرد.

کلاسهای ضبط شده دانشگاه آزاد

تنظیمات سامانه وادانا آموزش مجازی دانشگاه آزاد به صورتی است که محتوای کلاس از ابتدای ورود استاد به کلاس تا پایان ذخیره و ضبط می شود تا دانشجویانی که به هر دلیلی فرصت شرکت در کلاس مجازی را در موعد مقرر ندارند ، بتوانند با مشاهده ویدیو های ضبط شده ، آموزش لازم را فرا گیرند.

البته اساتید محترم باید جهت ایجاد دسترسی مشاهده و دانلود کلاس های ضبط شده برای دانشجویان ، پس از پایان کلاس حتما از منوی Meeting گزینه End Meeting انتخاب و OK را بزنند تا کلاس ذخیره شود و در صورتی که این تنظیمات را اعمال نکنند ، نه تنها کلاس ذخیره نخواهد شد بلکه دانشجویان غایب نیز فرصت مشاهده کلاس های ضبط شده را از دست می دهند.

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر در ورود و استفاده از بخش های مختلف سامانه اموزش مجازی با مشکلی مواجه هستید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

احتمالا این را هم بپسندید  حضور غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد - آموزش حضور و غیاب در کلاس مجازی

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نرم افزار های لازم برای مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی

احتمالا برای شما هم این سوال به وجود آمده است که آیا با استفاده از گوشی می توانید کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد را مشاهده کنید و یا حتما باید کامپیوتر یا لپ تاپ داشته باشید ؟ در پاسخ باید بگوییم که برای مشاهده با کیفیت تر کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد بهتر است که از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ وارد سامانه وادانا شوید اما اگر رایانه شخصی ندارید ، از طریق موبایل نیز مشاهده کلاسهای ضبط شده امکان پذیر است ولی باید یک برنامه را از قبل دانلود و در گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

نرم افزاری که لازم است جهت مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد در گوشی تلفن همراه خود نصب کنید ، نرم افزار پافین (Puffin Web Browser‏) می باشد. برای نصب نرم افزار پافین ، حتما باید فیلترشکن داشته باشید پس ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید و سپس وارد برنامه پافین شوید.

توجه داشته باشید که علاوه بر نرم افزار پافین ، حتما باید برنامه ادوب کانکت را که برای ورود به سامانه وادانا ضروری است نیز نصب کنید.

نحوه مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی

پس از نصب نرم افزار پافین ، وارد سامانه وادانا شوید و سپس بر روی درس مورد نظر خود کلیک نمایید. پس از تعیین درس و زدن دکمه main class ، صفحه ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که یک بخش مربوط به جلسات ضبط شده هفته های قبل است که با کلیک بر روی عبارت “مشاهده قسمت …” می توانید کلاس را مشاهده کنید. مدت زمان کلاس نیز در هر قسمت درج شده است.

مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه آزاد با گوشی

دانشجویانی که با گوشی اندروید از کلاس مجازی استفاده می کنند ، برای پیوستن به کلاس بهتر است با موزیلا فایرفاکس متصل شوند اما جهت مشاهده کلاس ضبط شده ، از برنامه پافین در گوشی خود استفاده کنید.

ساعت مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد

کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد از ساعت 8 شب تا 8 صبح قابل مشاهده است و از ساعات 8 صبح تا 8 شب ویدیو های ذخیره شده حذف می شوند. بنابراین حتما باید در ساعاتی که سامانه وادانا مشخص کرده است ، از ویدیوهای ذخیره شده استفاده کنید. شما با مشاهده کلاسهای ضبط شده ، حضورتان ثبت می شود و استاد نیز متوجه خواهد شد که کلاسهای ضبط شده را مشاهده کرده اید.

همچنین در زمان امتحانات پایان ترم تمام جلسات ضبط شده طول ترم در سایت موجود هستند و دانشجویان می توانند با مشاهده کلاسهای ضبط شده ، رفع اشکال کنند.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • آیا مشاهده کلاس های ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی امکان پذیر است ؟

بله امکان پذیر است ، دانشجویانی که کامپیوتر شخصی ندارند می توانند از طریق گوشی کلاس های ضبط شده را مشاهده کنند.

  • نرم افزار لازم برای مشاهده کلاس های ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی کدام است ؟

نرم افزاری که لازم است جهت مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد در گوشی تلفن همراه خود نصب کنید نرم افزار پافین (Puffin Web Browser‏) می باشد.

  • ساعت مشاهده کلاس های ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی کی است ؟

کلاسهای ضبط شده دانشگاه آزاد از ساعت 8 شب تا 8 صبح قابل مشاهده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود کلاس های مجازی ضبط شده - کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

دانلود کلاس های مجازی ضبط شده – کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

  کلاسهای مجازی دانشگاه آزاد از طریق سامانه وادانا ارائه می شود و دانشجویان می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر