از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید – لیست کامل مدارک

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید

 

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو اعلام می شود و داوطلبانی که به صورت بدون کنکور یا با کنکور پذیرفته شده اند باید با تهیه تمام مدارک خواسته شده نسبت به ثبت نام حضوری در دانشگاه و همچنین پیش ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. در ادامه این مطلب ، لیست کامل مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان ورودی جدید سال 1400 را قرار داده ایم.

برای اطلاع از لیست کامل مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دانشگاه مد نظر خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید

دانشگاه ها در مقاطع مخلتف تحصیلی کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و حرفه ای دانشجو پذیرش می کنند و پذیرفته شدگان می بایست با توجه به رشته محل پذیرفته شده ، مدارک لازم را به دانشگاه تحویل دهند. تمام دانشگاه های سراسری (از جمله دانشگاه روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان ، مجازی و پیام نور) و آزاد لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را از طریق سایت خود و یا سایر راه های ارتباطی به دانشجویان ورودی جدید اطلاع رسانی می کنند که از جمله این مدارک به شرح زیر هستند :

  • عکس 4*3 به تعداد 6 الی 12 قطعه
  • اصل شناسنامه و 2 سری کپی از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و دو سری کپی از پشت و روی آن
  • اصل آخرین مدرک فارغ التحصیلی و 2 سری کپی از آن
  • اصل مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم رشته های نظری و فنی حرفه ای برای پذیرفته شدگان مقطع کاردانی پیوسته
  • اصل مدرک دیپلم نظام جدید رشته های نظری و فنی حرفه ای یا مدرک دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا مدرک فوق دیپلم برای پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته
  • اصل مدرک فوق دیپلم برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته
  • اصل مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (در صورتی که مدرک داوطلب کارشناسی ناپیوسته است ، اصل مدرک کاردانی نیز باید ارائه شود)
  • اصل مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (در صورتی که مدرک داوطلب کارشناسی ناپیوسته است ، اصل مدرک کاردانی نیز باید ارائه شود)
  • مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت ، معافیت از خدمت و …)
  • انجام پیش ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه قبول شده و تهیه پرینت از آن

پیش ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی جدید

مدارک فوق هم برای ثبت نام حضوری و هم برای پیش ثبت نام اینترنتی نیاز هستند. دانشجویان ورودی جدید پیش از اقدام به مراجعه حضوری به دانشگاه ، باید پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند که از طریق سایت دانشگاه انجام می گیرد. در پیش ثبت نام الکترونیکی مدارکی همچون شناسنامه ، کارت ملی ، عکس آخرین مدرک فارغ التحصیلی و …خواسته می شود و دانشجویان باید به صورت دقیق اطلاعات و مدارک لازم را وارد سامانه کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از شما با مراحل پیش ثبت نام اینترنتی  در سایت دانشگاه آشنایی ندارید ، توصیه می شود پیش ثبت نام خود را با خیالی راحت به مشاوران ما بسپارید تا مشکلی به وجود نیاید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پیش ثبت نام اینترنتی اکثر دانشگاه ها با پرداخت هزینه همراه است که باید با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق سامانه ثبت نام پرداخت نمایید. در نهایت پس از اینکه فرم های ثبت نام را تکمیل کردید و هزینه مربوطه را واریز نمودید ، از آن پرینت تهیه نمایید و در مراجعه حضوری به دانشگاه به مسئول ثبت نام تحویل دهید. لازم به ذکر است که اگر در سایت دانشگاه اقدام به پیش ثبت نام نکنید ، ثبت نام حضوری شما انجام نخواهد شد.

سوالات متداول

  • مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید 1400 چیست ؟

لیستی از مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید در این مطلب قرار داده شد. برای دریافت لیست کامل تر مدارک مربوط به دانشگاه خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • مدارک و اطلاعات لازم برای پیش ثبت نام اینترنتی دانشگاه چیست ؟

برای پیش ثبت نام الکترونیکی مدارکی همچون شناسنامه ، کارت ملی ، عکس آخرین مدرک فارغ التحصیلی و …خواسته می شود.

  • آیا در صورت ناقص بودن مدارک دانشجو ، دانشگاه ثبت نام او را انجام نمی دهد ؟

اگر مدارک دانشجو ناقص باشد ثبت نام او به صورت مشروط انجام خواهد شد و باید تا تاریخی که دانشگاه اعلام می کند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نماید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر