از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان 1403📞 راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

فیش حقوقی کارکنان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان خوزستان از طریق سایت صدور فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی fish.medu.ir  قابل دسترسی است و معلمان و کادر آموزشی مدارس این استان می توانند همانند فرهنگیان سایر استان ها ، با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. در ادامه ، راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان را از سایت مذکور با جزئیات کامل شرح داده‌ایم.

سامانه جدید دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان 1403

تا قبل از سال 1402 ، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان تمام استان ها از طریق سایت www.fish.medu.ir انجام می گرفت اما با توجه به راه اندازی سایت مای مدیو ، بسیاری از امور مربوط به فرهنگیان از قبیل دریافت فیش حقوقی ، از طریق این سامانه ممکن می باشد. فرهنگیان محترم به منظور دریافت فیش حقوقی از سایت مای مدیو باید وارد این سایت به نشانی my.medu.ir شوند و مشخصات به شرح کدملی و کدپرسنلی را ارائه نمایند. پس از درج اطلاعات ، وارد پنل کاربری خواهند شد و می توانند از میان گزینه های موجود ، گزینه فیش حقوقی را انتخاب کرده‌ و دریافت نمایند.

مای مدیو رتبه بندی معلمان

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان شاعل در مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش در سایت www.fish.medu.ir قرار داده‌ می شود و می توانید برای دریافت آخرین فیش حقوقی خود ، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به سایت مذکور هدایت شوید.

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامپیوتر به سه کد نیاز دارید :

  • شماره پرسنلی
  • کد ملی
  • گذرواژه
احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان 📞 ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

شماره پرسنلی خود را باید از اداره آموزش و پرورش منطقه دریافت کنید و گذرواژه نیز همان گذرواژه سامانه همگام فیش حقوقی است. در صورتی که گذرواژه خود را فراموش کرده‌ اید ، باید به کارشناس فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اطلاع دهید تا گذرواژه تان بازیابی شود.

فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

 

تنها سایت رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگی سایت fish.medu.ir می باشد و استفاده از نرم افزار های غیر رسمی مجاز نیست. کاربرانی که از طریق سایت ها و نرم افزار های دیگر برای دریافت فیش حقوقی اقدام کرده‌ اند ، بهتر است هر چه سریع تر رمز عبور خود را تغییر دهند.

پس از درج کد ملی و شماره پرسنلی ، بر روی دکمه بعدی کلیک کنید سپس گذرواژه خود را نیز درج نمایید. همانطور که گفته شد ، گذرواژه ورود به سامانه فیش حقوقی همان گذرواژه سایت همگام است و اگر در سامانه همگام ثبت نام نکرده‌ اید ، می بایست یک گذرواژه جدید برای سامانه فیش حقوقی تعیین و ثبت کنید.

کاربران سایت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان که گذرواژه سایت همگام برای آن ها فعال نیست ، باید یک کلمه عبور به دلخواه تعیین کنند تا در مراجعات بعدی به سامانه نیز از آن استفاده نمایند.

سوالات متداول

  • سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان چیست ؟

سایت مای مدیو تنها سایت مرجع برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان است.

  • آیا به جز سایت fish.medu.ir ، سامانه دیگری برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان وجود دارد ؟

بله ، فرهنگیان می بایست از طریق سایت مای مدیو اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمایند.

  • برای دریافت فیش حقوقی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

شماره پرسنلی ، کد ملی و گذرواژه سامانه همگام برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان مورد نیاز است.

  • فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدام سایت قابل دریافت است ؟

فرهنگیان بازنشسته باید از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir  و از بخش خدمات بازنشتسگان ، فیش حقوقی مربوط به هر ماه را دریافت نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مای مدیو ثبت نام پیش دبستانی

مای مدیو ثبت نام پیش دبستانی 📞 راهنمای تصویری ثبت نام

سامانه ای توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است تا دانش آموزان در کلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر