از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه آزاد رشته زیست شناسی سلولی مولکولی 1401 – شهریه ثابت و متغیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه آزاد رشته زیست شناسی سلولی مولکولی

 

رشته زیست شناسی سلولی مولکولی از رشته های گروه زیست شناسی است که در دانشگاه آزاد ارائه می شود. تحصیل در این رشته مثل سایر رشته های دانشگاه آزاد رایگان نیست و دانشجویان باید به ازای هر ترم تحصیل شهریه بپردازند. میزان شهریه دانشگاه آزاد در رشته زیست شناسی سلولی مولکولی متشکل از دو بخش شهریه ثابت و متغیر است که عواملی همچون سال ورود به دانشگاه ، تعداد واحدهای اخذ شده در هر ترم  ، نوع واحد های اخذ شده و … در میزان شهریه تاثیر گذار هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم میزان شهریه رشته زیست شناسی سلولی مولکولی را در دانشگاه آزاد برای سال 1401 بررسی کنیم تا شما علاقه مندان به تحصیل در این رشته و دانشگاه ، بدانید که در هر ترم باید چه مقدار شهریه بپردازید. همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شهریه دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه دانشگاه آزاد رشته زیست شناسی سلولی مولکولی 1401

رشته زيست شناسی سلولی مولکولی در دانشگاه آزاد هم به صورت باکنکور و هم به صورت بدون کنکور ارائه می شود و متقاضیان می توانند با شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه خوب و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، در رشته پذیرش بگیرند. شیوه پذیرش در رشته زيست شناسی سلولی مولکولی به هر طریقی که باشد ، میزان شهریه یکسان است و هر دو دسته از دانشجویان باید در ابتدای ورود به دانشگاه و جهت ثبت نام قطعی خود ، کل شهریه ثابت را به همراه بخشی از شهریه متغیر بپردازند و تا پایان ترم هم فرصت دارند مابقی شهریه را تسویه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه آزاد رشته روانشناسی 1402 📞 هزینه دانشگاه آزاد رشته روانشناسی

شهریه ثابت رشته زیست شناسی سلولی مولکولی آزاد

شهریه ثابت رشته زیست شناسی سلولی مولکولی در ابتدای ورود به دانشگاه تعیین می شود و تا پایان تحصیلات ثابت باقی می ماند. نوع رشته تحصیلی در تعیین شهریه ثابت تاثیر گذار است برای مثال رشته های فنی مهندسی و علوم تجربی به نسبت رشته های انسانی شهریه ثابت بیشتری دارند که دلیل این امر هم در زیاد بودن تعداد واحدهای درسی عملی این رشته هاست.

شهریه ثابت رشته زيست شناسی سلولی مولکولی دانشگاه آزاد برای سال 1401 حدود 2 میلیون تومان می باشد و اگر سال های بعدی وارد دانشگاه شوید ، مبلغ شهریه ثابت حدود 15 الی 25 درصد افزایش خواهد یافت.

شهریه متغیر رشته زیست شناسی سلولی مولکولی آزاد

علاوه بر شهریه ثابت ، بخش دیگری از هزینه تحصیل در رشته زيست شناسی سلولی مولکولی را شهریه متغیر تشکیل می دهد. شهریه متغیر هر ترم شما با توجه به تعداد و نوع واحد های درسی که اخذ می کنید ، تعیین می شود. منظور از نوع واحد درسی ، واحد عمومی ، پایه ، عملی ، اختصاصی و … است که دروس اختصاصی و عملی دارای شهریه متغیر بیشتری هستند ولی در مقابل دروس پایه و سپس دروس عمومی ، کمترین میزان شهریه متغیر را دارند.

میزان شهریه متغیر رشته زيست شناسی سلولی مولکولی در دانشگاه آزاد به ازای هر 20 درسی حدود 1/5 الی 2 میلیون تومان است و اگر واحدهای درسی عملی و بیشتری داشته باشید ، مبلغ کل شهریه شما بیشتر هم می شود. در مجموع ، میانگین شهریه رشته زيست شناسی سلولی مولکولی دانشگاه آزاد ، 3/5 الی 4 میلیون تومان برای سال 1401 می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه پرستاری دانشگاه آزاد 1402 📞 شهریه ثابت و متغیر پرستاری در تمام مقاطع

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد رشته زیست شناسی سلولی مولکولی

شهریه دانشگاه آزاد رشته زیست شناسی سلولی مولکولی

 

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد که در رشته زيست شناسی سلولی مولکولی پذیرفته شده اند ، برای ثبت نام در دانشگاه و سپس پرداخت شهریه ، باید وارد سایت آموزشیار شوند و با استفاده از شماره دانشجویی موقتی که در اختیار آنها قرار داده شده است ، مدارک ثبت نام را بارگذاری نمایند. چند روز پس از پیش ثبت نام اینترنتی ، شماره دانشجویی دائم از طریق پیامک ارسال می شود که دانشجو باید با استفاده از این شماره دانشجویی مجدد وارد سامانه آموزشیار شده و شهریه علی الحساب را پرداخت نماید.

میزان شهریه علی الحساب رشته زیست شناسی سلولی مولکولی دانشگاه آزاد برای سال 1401 حدود 3/5 میلیون تومان می باشد و مابقی شهریه را پس از اتمام انتخاب واحد باید پرداخت کرد. بدون پرداخت شهریه ، برای دانشجو انتخاب واحد انجام نمی گیرد و تا تاریخ مشخصی می توان آن را پرداخت نمود.

پس از اتمام ترم اول ، نحوه پرداخت شهریه برای ترم های بعدی به این صورت است که دانشجو باید در ابتدای ترم شهریه ثابت را بپردازد تا سامانه انتخاب واحد برای او فعال شود. سپس باید انتخاب واحد را انجام دهد تا شهریه متغیر محاسبه شود و شهریه متغیر را می توان تا زمان برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت اقساطی یا یکجا پرداخت کرد.

سوالات شما

  • شهریه رشته زیست شناسی سلولی مولکولی در دانشگاه آزاد چقدر است ؟

میزان شهریه رشته زيست شناسی سلولی مولکولی دانشگاه آزاد را می توانید در این مطلب بررسی کنید.

  • شهریه رشته زيست شناسی سلولی مولکولی دانشگاه آزاد سالانه چقدر افزایش می یابد ؟

شهریه دانشگاه آزاد در رشته های تحصیلی مختلف سالانه 15 الی 25 درصد افزایش می یابد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دانشگاه شبانه رشته زیست شناسی سلولی مولکولی

شهریه دانشگاه شبانه رشته زیست شناسی سلولی مولکولی 1401 – شهریه ثابت و متغیر زیست مولکولی نوبت دوم

  رشته زیست شناسی سلولی مولکولی علاوه بر دانشگاه های روزانه ، غیرانتفاعی ، پیام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر