از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه lms پیام نور – lms.pnu.ac.ir ورود به سامانه مدیریت یادگیری پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه lms پیام نور

 

سامانه مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاين دانشگاه پیام نور به نشانی lms.pnu.ac.ir از زمان غیرحضوری شدن دانشگاه ها برای فراهم کردن بستر آموزش مجازی راه اندازی شده است. دانشجویان دانشگاه پیام نور باید برای پیگیری کلاس های مجازی خود وارد سامانه lms شده و با استفاده از نام کاربری و مرز عبوری که به آنها اختصاص داده شده است ، در کلاس درس حضور یابند و یا در آزمون های آنلاین میان ترم و پایان ترم شرکت نمایند.

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی دانشگاه پیام نور اگر در نصب نرم افزار های ادوبی کانکت و فلش پلیر و همچنین در ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاه پیام نور و پیوستن به کلاس با مشکلی مواجه شدید و نیاز به راهنمایی داشتید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای سامانه lms پیام نور

آدرس کامل سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه پیام نور به نشانی lms.pnu.ac.ir می باشد و دانشجویان تمام واحد های دانشگاه پیام نور باید با مراجعه به این سامانه پیگیر کلاسهای درس و امتحانات خود باشند. برای تمام دانشجویان و اساتید در این سامانه دسترسی تعریف شده است و ورود به پروتال شخصی نیز با استفاده از نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است.

کلاس ها ، امتحانات میان ترم ، امتحانات پایان ترم و … دانشگاه پیام نور در حال حاضر فقط در این سامانه برگزار می شود و تعداد جلسات حضور و غیبت دانشجویان نیز در سامانه ثبت می گردد.

نرم افزارهای لازم برای ورود به سامانه مدیریت یادگیری پیام نور

برای ورود به کلاس مجازی با موبایل پیام نور و یا با کامپیوتر و لب تاب لازم است که چند نرم افزار را نصب کنید. در واقع کلاس آنلاین دانشگاه پیام نور بر روی بستر ادوبی کانکت برگزار می شود و دانشجویان و اساتید باید این نرم افزار را به همراه فلش پلیر نصب کنند تا اجازه دسترسی به کلاس را داشته باشند.

اگر با گوشی تلفن همراه خود وارد سامانه lms پیام نور می شوید ، نصب نرم افزار های زیر لازم است :

نرم افزارهای لازم برای ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاه پیام نور با استفاده از گوشی اندروید :

  • Cm browser Android
  • FireFox Android
  • Adobe connect Android

نرم افزارهای لازم برای ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاه پیام نور با استفاده از گوشی تلفن همراه IOS :

  • Aloha Browser
  • Adobe connect IOS

پس از نصب این نرم افزار ها باید وارد سایت به نشانی lms.pnu.ac.ir شوید و در بخش نام کاربری شماره دانشجویی خود و در بخش کلمه عبور نیز کد ملی تان را درج نمایید اگر اطلاعات را به درستی وارد سامانه کرده باشید ، با ورود به صفحه اول سایت منویی را مشاهده خواهید کرد که شامل بخش های مختلف یزگرد ها ، کلاس های امروز ، ارسال مطلب ، فیلتر مطلب ، چت و … می باشد.

لازم به ذکر است که دانشحویان دسترسی به جلسه ای که تمام شده باشد و یا جلسه ای که شروع نشده باشد را ندارند و جلسه یک ربع قبل از برگزاری باز شده و شما به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

امکانات سامانه lms دانشگاه پیام نور

در سامانه lms دانشگاه پیام نور برای تعامل بهتر میان دانشجویان و اساتید بخش های مختلفی تعبیه شده است که استفاده از این بخش ها به تدریس بهتر و ارتباط بیشتر میان دانشجویان و استاد کمک می کند.

آیا برای فعال کردن میکروفون و تصویر و همچنین تنظیمات ولوم صدای کلاس مجازی پیام نور نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید ، کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

  • میکروفون : از طریق گزینه میکروفون می توان برای اجازه گرفتن از استاد حهت صحبت کردن اقدام کرد.
  • Share : استاد یا دانشجویی که می خواهد در کلاس صبحت کند و مطلبی را ارائه دهد ، با استفاده از این گزینه می تواند محتوای لازم به صورت فایل پی دی اف ، پاورپوینت یا ورد ، به اشتراک بگذارد.
  • Video : با گزینه ویدیو امکان به اشتراک گذاری تصویر استاد و یا دانشجو فراهم می شود.
  • Attendees : در این بخش لیست حاضرین کلاس به استاد نمایش داده می شود و استاد حضور و غیاب دانشجویان را از طریق این بخش کنترل می کند.
  • Chat : برای ارتباط نوشتاری میان حاضرین کلاس و همچنین استاد بخش چت در سامانه lms دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است.
  • تنظیمات صدا : شما می توانید افزایش و یا کاهش صدای کلاس مجازی را از طریق گزینه بالای سامانه تنظیم کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر