از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه همگام فیش حقوقی – ورود به سامانه همگام فیش حقوقی و راهنمای دریافت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه همگام فیش حقوقی - ورود به سامانه همگام فیش حقوقی و راهنمای دریافت

 

سامانه دریافت و صدور فیش حقوقی معلمان ، فرهنگیان و بازنشسته های فرهنگی وابسته به وزارت آموزش و پرورش به نشانی fish.medu.ir می باشد و فرهنگیان محترم می توانند از طریق این سامانه و وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی خود ، فیش حقوقی را دریافت نمایند. به دلیل اطلاع نداشتن بسیاری از معلمان شاغل و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش از نحوه دریافت فیش حقوقی  ، این مطلب را تحت عنوان سامانه همگام فیش حقوقی تهیه کرده ایم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

ورود به سامانه همگام فیش حقوقی فرهنگیان

فرهنگیان محترم آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی ماهانه خود پس از مراجعه به سایت fish.medu.ir و درج کد ملی ، شماره پرسنلی و گذرواژه می توانند اقدام کنند.

ورود به سامانه فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش

فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

 

البته تعدادی از استان ها فیش حقوقی فرهنگیان را در سامانه اتوماسیون اداره کل آموزش و پرورش استان قرار می دهند که به دستور وزارت آموزش و پرورش این بخش از دسترس خارج شده است و تنها سایت رسمی برای دریافت فیش حقوقی ، سایت fish.medu.ir می باشد. توجه داشته باشید که رمز سامانه فیش حقوقی همان رمز سامانه همگام است و اگر این رمز را فراموش کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید ، با کارشناس فناوری اداره یا مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا برای بازیابی آن راهنمایی شوید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل و کامیپوتر امکان پذیر است و تنها باید به اطلاعات کاربری خود یعنی شماره پرسنلی و کد ملی دسترسی داشته باشید. در صورتی که در زمان دریافت فیش حقوقی پیام “پنل شما در سامانه همگام فعال نیست” را مشاهده کردید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی از نحوه رفع این اخطار در اختیارتان قرار داده شود.

احتمالا این را هم بپسندید  رمز همگام را فراموش کردم - راهنمای فراموشی و بازیابی رمز همگام

سامانه همگام فیش حقوقی بازنشستگان

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته توسط سایت صندووق بازنشستگی کشوری صادر می شود و بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با وارد شدن به این سایت به نشانی cspf.ir و درج اطلاعات خواسته شده فیش حقوقی را دریافت کنند.

ورود به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش

 

پس از کلیک بر روی لینک قرار داده شده و ورود به سایت ، از نوار بالایی سامانه وارد گزینه خدمات بازنشستگان شوید و سپس گزینه دریافت فیش حقوقی را انتخاب کنید.

 

برای دریافت فیش حقوقی لازم است که شماره دفتر کل ، شماره ملی ، شماره حساب و ماهی که می خواهید فیش حقوقی آن را مشاهده کنید را درج نمایید و روی گزینه مشاهده فیش کلیک کنید.

  • در صورتی که هنگام دریافت فيش حقوقی فرهنگیان بازنشسته پيام خطا نمایش داده شد ، به همراه مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه کنید.
  • شماره دفتر كل ، شماره ایست كه در زمان بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی كشوری به بازنشسته تعلق  داده شده و در تمام احکام حقوقی صادره به ثبت رسیده است.
  • وظيفه بگيران جهت مشاهده فيش حقوق مربوط به خود ، بايد شماره ملی و شماره حساب خود را درج کنند.
  • سایت cspf.ir فقط فيش حقوقی دستگاه هايی كه حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقيم از طرف صندوق بازنشستگی كشوری پرداخت می شود را صادر می کند و بازنشستگان ساير دستگاه ها برای دريافت فيش حقوقی بايد به سامانه دستگاه متبوع خود مراجعه فرمایند.

سوالات شما

  • آدرس سامانه همگام فیش حقوقی کدام است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نمرات در سامانه همگام - لینک ورود و راهنمای ثبت نام در سامانه همگام

سامانه همگام فیش حقوقی به نشانی fish.medu.ir در دسترس می باشد.

  • چگونه از سامانه همگام فیش حقوقی دریافت کنیم ؟

در این مطلب راهنمای کامل دریافت فیش حقوقی از سایت همگام را ارائه کرده ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر