از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه سخا فروشگاه – راهنمای استفاده از فروشگاه سامانه سخا مرکز خدمات حوزه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه سخا فروشگاه - راهنمای استفاده از فروشگاه سامانه سخا مرکز خدمات حوزه

سامانه سخا ، سامانه ای طراحی شده برای طلاب گرامی حوزه های علمیه است که توسط  اداره کل فناوری اطلاعات مرکز خدمات راه اندازی شده است. در این سامانه خدمات مختلفی در جهت رفاه بیشتر طلبه ها و رفع نیاز آنها در زمینه های مسکن ، وام ، لوازم خانگی ، بیمه و … ارائه می شود که می توانند با عضویت در سایت به نشانی service.csis.ir از این خدمات استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم راهنمای بهره مندی از امکانات فروشگاه سامانه سخا را همراه با راهنمای تصویری شرح دهیم. مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

شما عزیزان اگر در ورود به سامانه سخا فروشگاه با مشکلی مواجه هستید ، می توانید از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای استفاده از فروشگاه سامانه سخا

فروشگاه حوزه های علمیه اخیرا به منو سامانه سخا اضافه شده است که به طلاب و روحانیون مرد ، زن ، ایرانی ، غیر ایرانی ، شیعه و سنی خدمات می ‌دهد. در فروشگاه سایت سخا کالاهای گرانقیمت به صورت قسطی یا نقد به طلاب گرامی عرضه می شوند این خدمات محدود به یک یا چند استان خاص نیست و تمام طلبه های کشور می توانند با عضویت در سامانه سخا و وارد شدن به فروشگاه از قسمت منو ، لیست کالاها را مشاهده و اقدام به خرید نمایند.

فروشگاه حوزه علمیه 6 غرفه دارد که عبارتند از غرفه گوشت ، غرفه مواد خوراکی ، غرفه مرغ ، غرفه لوازم خانگی ، غرفه انگشتر و عطر و غرفه عینک.

محصولات سامانه سخا فروشگاه.

در حال حاضر فروشگاه سامانه سخا با شرکت اسنوا قراردادی منعقد کرده است که لوازم خانگی ( یخچال ، یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی، مایکروفر ، تلویزیون و برخی وسایل دیگر ) مورد نیاز طلاب را در اختیار آن ها قرار می دهد البته یا شرکت های دیگری مثل پارس خزر و پاکشوما صحبت هایی شده است ولی هنوز تایید نهایی انجام نگرفته و احتمالا در سال های آینده محصولات این شرکت ها نیز در سبد خرید فروشگاه سامانه سخا قرار گیرد و کاربران سامانه ، دسترسی به محصولات بیشتری داشته باشند.

برای خرید محصولات فروشگاه سایت سخا محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و طلاب و روحانیون تمام استان های کشور می توانند از مزایایی که برای آنها از طریق سامانه سخا ارائه می شود ، بهره مند شود. ویژگی مثبت دیگری که خرید از فروشگاه سخا دارد ، ارسال و حمل رایگان محصولات تا درب منزل است و نیازی به پرداخت هزینه پست ندارید.

مرتبط بخوانید : سامانه سخا – راهنمای تصویری استفاده و خدمات سامانه سخا حوزه علمیه

فروش اقساطی سامانه سخا

از همان ابتدا که فروشگاه سامانه سخا راه اندازی شده است ، فروش اقساطی نیز برای طلبه ها و روحانیون گرامی در نظر گرفته شده تا قدرت خرید بیشتری داشته باشند. متقاضیان می توانند پس از ورود به فروشگاه و انتخاب محصولات مورد خود ، برای دریافت وام اعتباری خرید کالا ثبت نام کنند و پس از طی کردن مراحل دریافت وام ، خرید خود را انجام دهند. مهلت ثبت نام در وام اعتباری خرید کالا تا 27 اسفند ماه می باشد.

سقف میزان خرید از فروشگاه سایت سخا

برای خرید کردن از فروشگاه سامانه سخا محدودیتی از جهت میزان خرید وجود ندارد یعنی طلاب می توانند تا چند میلیون تومان و با توجه به بودجه ای که دارند ، خرید کنند. اما مبلغ وامی که برای هر فرد در نظر گرفته شده است حدود یک میلیون تومان است که البته برای برخی از کاربران سایت با شرایط خاص تا دو میلیون تومان نیز تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وام خرید کالا به صورت نقدی پرداخت نمی شود بلکه اعتبار آن فقط برای خرید از فروشگاه سامانه سخا است همچنین در هر یک از محصولات فروشگاه ، حدود 20 درصد تخفیف اعمال شده است.

در سال گذشته وام در نظر گرفته شده مختص خرید کالا از فروشگاه حوزه علمیه برای هر یک از طلابین به صورت زیر بوده است که البته امسال احتمالا افزایش داشته باشد :

  • پایه های 3 الی 6 : 1/5 میلیون تومان
  • پایه های 6 الی 10 : 2 میلیون
  • اساتید حوزه علمیه : 2/5 میلیون تومان
  • خواهران طلبه : یک میلیون تومان

همین حالا تماس بگیرید 

پاسخگوی شما در مورد خدمات مرکز خدمات حوزه و سامانه سخا هستیم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ورود به فروشگاه سامانه سخا

برای خرید محصولات فروشگاه سایت سخا ، اگر در این سامانه عضویت دارید بایستی با استفاده نام کاربری و رمز عبور وارد منوی سایت شوید و سپس از قسمت فروشگاه ، لیست کالاها به همراه قیمت آن ها را مشاهده کنید.  اما در صورت نداشتن عضویت ، لازم است ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید و از طریق شماره تلفن همراهی که در سامانه وارد کرده اید ، به شما نام کاربری و رمز عبور ارسال می شود که با استفاده از آن ها می توانید وارد سایت شوید.

 

در منوی سایت بر روی گزینه فروشگاه کلیک کنید تا محصولات و کالاهایی که در حال حاضر عرضه می شوند را مشاهده نمایید.

در این مطلب راهنمای کاملی از سامانه سخا فروشگاه ارائه گردید اما در این سامانه امکانات دیگری نیز برای طلابان گرامی حوزه های علمیه فراهم است که می توانید جزئیات بیشتر و دقیق تر را از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی پاسخ با ما جویا شوید.

سوالات شما

  • آدرس سامانه سخا فروشگاه کدام است ؟

آدرس سایت سخا حوزه علمیه به نشانی service.csis.ir  می باشد.

  • چگونه از فروشگاه سایت سخا خرید کنیم ؟

برای خرید محصولات فروشگاه سایت سخا ، اگر در این سامانه عضویت دارید بایستی با استفاده نام کاربری و رمز عبور وارد منوی سایت شوید و سپس از قسمت فروشگاه ، لیست کالاها به همراه قیمت آن ها را مشاهده کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه سخا - راهنمای تصویری استفاده و خدمات سامانه سخا حوزه علمیه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

4 نظر

  1. کالا های خریداری شده چندروزه بدست مامیرسه؟

  2. محمدجواد

    سلام عالی

  3. محمدجواد

    سلام عالی وسایل بیشتر هم موجود بشه چه بهتر

  4. ای کاش فروشگاه حضوری خرید داشت مثل قبلا این ساختمان به این بزرگی فروشگاه داشت چرا جمع شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر