از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کنکور 1403 📞 راهنمای تصویری و مشاوره تلفنی ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کنکور 1400

امسال نیز همچون سال های گذشته سازمان سنجش آموزش کشور مسئول ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان خواهد بود و اخبار مربوطه را در خصوص زمان دقیق ثبت نام کنکور 1403 ، شرایط شرکت در آزمون ، مدارک لازم جهت ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون و …. را طی اطلاعیه هایی به داوطلبان آگاهی رسانی می کند. متقاضیان واجد شرایط شرکت در کنکور باید در مهلت مقرری که اعلام می شود به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند. ما در این مطلب می خواهیم به بررسی زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403 بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

شما عزیزان می توانید برای پیگیری تمام اخبار مربوط به ثبت نام کنکور و همچنین انجام ثبت نام خود توسط مشاوران مجرب ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و با خیال راحت ثبت نام آزمون سراسری خود را توسط مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کنکور 1403

در آخرین اطلاعیه ای که توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده‌ است ، زمان دقیق ثبت نام کنکور 1403 مشخص شده‌ است/ مطابق با این اطلاعیه ، علاقه مندان به تحصیل در رشته‌ های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد اعم از دانشگاه روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتقاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان ، دوره های مجازی و … می بایست جهت شرکت در آزمون ورودی این دانشگاه ها ، ثبت نام کنکور سراسری 1403 را در یکی از نوبت های اردیبهشت ماه و تیرماه انجام دهند.

  • زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه : از تاریخ 5 الی 11 آذرماه 1402
  • زمان ثبت نام کنکور تیرماه : از تاریخ 7 الی 12 فروردین ماه 1403
احتمالا این را هم بپسندید  آموزش ثبت نام در کنکور 1403 📞 راهنمای تصویری ثبت نام در کنکور سراسری

مهلت در نظر گرفته‌ شده‌ برای ثبت نام در کنکور گروه های ازمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان است و ممکن است آخرین مهلت ثبت نام نیز باشد پس هر چه سریع تر با تهیه مدارک لازم ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.

شما عزیزان می توانید برای پیگیری تمام اخبار مربوط به ثبت نام کنکور و همچنین انجام ثبت نام خود توسط مشاوران مجرب ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و با خیال راحت ثبت نام آزمون سراسری خود را توسط مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا زمان ثبت نام کنکور 1403 تمدید می شود ؟

هر ساله با شمار زیادی از داوطلبان روبرو هستیم که به دلیل بی اطلاعی از تاریخ دقیق ثبت نام یا در دسترس نداشتن مدارک لازم ، فرصت ثبت نام در موعد مقرر را از دست داده‌ اند و خواستار تمدید مهلت ثبت نام هستند. سازمان سنجش معمولا زمان ثبت نام کنکور را تمدید می کند و به داوطلبان جا مانده‌ از کنکور حدود 2 روز فرصت نام می دهد. همچنین معمولا یکبار دیگر در اواخر اسفند ماه مهلت مجددی برای ثبت نام کنکور در نظر گرفته‌ می شود.

البته برای کنکور 1403 هنوز هیچ اطلاعیه ای مبنی بر مهلت مجدد ثبت نام کنکور اعلام نشده‌ است. ممکن است زمان ثبت نام نیز تمدید نشود. اما در صورت تمدید مهلت ، در این مطلب به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور 1403

با توجه به اینکه ثبت نام کنکور 1403 از مراحل نسبتا پیچیده‌ ای تشکیل شده‌ است و اشتباه در هر یک از مراحل ممکن است سبب محرومیت از حضور در جلسه کنکور شود ، به داوطلبان توصیه می شود که حتما ثبت نام خود را توسط فردی آگاه و مجرب انجام دهند تا هیچ مشکلی در روند ثبت نام به وجود نیاید.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت ثبت نام کنکور 1403 📞 راهنمای ثبت نام اینترنتی کنکور 1403

برای ثبت نام در کنکور سراسری لازم است که هزینه ای را در سایت سازمان سنجش بپردازید و کارت اعتباری تهیه کنید. همچنین باید عکس داوطلب برای شناسایی او در جلسه کنکور در زمان ثبت نام در سایت سنجش بارگذاری شود که انجام این مراحل حتما باید با دقت کامل انجام گیرد.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با تجریه چندین ساله در زمینه کنکور ، آماده انجام ثبت نام کنکور داوطلبان عزیز هستند. شما با بهره مندی از مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور می توانید با خیال راحت ثبت نام خود را توسط مشاوری مجرب انجام دهید و در پایان مراحل ثبت نام نیز جهت اطمینان شما از موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نامتان به شما ارائه می شود.

برای ارتباط با مشاوران و سپردن ثبت نام خود به مشاوران ، کافیست با شماره های موجود در ابتدا و انتهای همین صفحه تماس بگیرید و در سریع ترین زمان و بدون هیچ مشکلی ثبت نام خود را با خیال راحت انجام دهید.

مرتبط بخوانید : قانون جدید پرستاری بدون کنکور

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام کنکور 1403 چه تاریخی است ؟

نام نویسی کنکور سراسری 1403 در نوبت های آذر و فروردین ماه انجام می گیرد. تاریخ دقیق نام نویسی هر یک از این نوبت ها را در این مطلب بررسی کردیم.

  • آیا مهلت ثبت نام آزمون سراسری تمدید می شود ؟

بله ، احتمالا زمان ثبت نام آزمون سراسری تمدید می شود.

  • ثبت نام کنکور سراسری در کدام سامانه انجام می گیرد ؟

داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری  باید به سایت سنجش مراجعه نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد ؟ 📞 زمان انتشار دفترچه کنکور 1403

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد ؟ یکی از سوالاتی که در مرکز مشاوره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر