از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان انتقالی دانشگاه پیام‌ نور 1401 – تاریخ دقیق ثبت نام انتقالی دانشگاه پیام‌ نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان انتقالی دانشگاه پیام‌ نور

 

دانشجویان دانشگاه پیام نور که بنا به دلایل مختلفی همچون دوری دانشگاه ، علاقه نداشتن به دانشگاه پذیرفته شده و … متقاضی انتقالی هستند ، می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا مورد بررسی قرار بگیرد. انتقالی دانشگاه پیام نور هم برای نیمسال اول تحصیلی و هم برای نیمسال دوم تحصیلی امکان پذیر است که در ادامه این مطلب به بررسی زمان انتقالی دانشگاه پیام‌ نور در هر یک از این نیمسال ها می پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص زمان انتقالی دانشگاه پیام‌ نور با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتقالی دانشگاه پیام‌ نور نیمسال اول تحصیلی 1401 

نیمسال اول تحصیلی دانشگاه پیام نور معمولا از هفته سوم شهریورماه آغاز می شود و تا اواسط دی ماه ادامه دارد. دانشجویان برای ثبت نام نیمسال اول دانشگاه پیام نور باید از اواسط شهریورماه پیگیر انتخاب واحد خود باشند و برنامه هفتگی شان را تنظیم کنند.

مرتبط بخوانید : شرایط انتقالی دانشگاه پیام نور

همچنین دانشجویانی که قصد انتقالی گرفتن دارند ، می بایست از شش هفته قبل از شروع نیمسال جدید ، درخواست خود را ثبت کنند تا در چند هفته باقی مانده به آغاز ترم ، وضعیت آنها مشخص شود و در صورت مورد تایید بودن درخواست شان ، بتوانند به فرایند انتخاب واحد برسند.

بنابراین با توجه به شروع نیمسال اول تحصیلی از اواسط شهریورماه ، دانشجویان متقاضی انتقالی باید در هفته اول مرداد ماه درخواست خود را به اطلاع دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد برسانند و در دانشگاه مبدا تسویه حساب کامل را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه غیرانتفاعی بهتره یا پیام نور - تفاوت دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور

بدیهی است که به درخواست هایی که خارج از مهلت مقرر ارسال شوند رسیدگی نخواهد شد و جاماندگان ، باید برای گرفتن انتقالی ترم بهمن اقدام نمایند.

زمان انتقالی دانشگاه پیام‌ نور نیمسال دوم تحصیلی 1401 

زمان انتقالی دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم تحصیلی نیز شش هفته قبل از شروع ترم است و با توجه به شروع نیمسال دوم از اواسط بهمن ماه ، درخواست انتقالی باید در ابتدای دی ماه ثبت شود.

نحوه ثبت نام انتقالی دانشگاه پیام‌ نور 1401 

ثبت نام اولیه نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد و دانشجویان متقاضی باید از طریق سیستم گلستان پیام نور ، درخواست خود را به ثبت برسانند.

پس از ارسال درخواست اولیه در سایت گلستان ، تقاضای دانشجو در دانشگاه مورد بررسی قرار می‌ گیرد و در صورت برخورداری از شرایط لازم ، از دانشجو خواسته می شود که برای تکمیل فرم و ارائه مدارک ، به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نماید.

لازم به ذکر است که دانشجویان دانشگاه پیام نور برای انتقالی گرفتن حداقل باید 24 واحد درسی در دانشگاه مبدا گذرانده باشند ضمن اینکه باید دارای حداقل معدل 12 باشند.

تمام سوابق تحصیلی دانشجو از دانشگاه مبدا به دانشگاه مقصد ارسال خواهد شد و انتخاب واحد در دانشگاه مقصد نیز باید توسط خود دانشجو انجام بگیرد.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای وام دانشجویی پیام‌ نور

همچنین دانشجویان برای گرفتن انتقالی ، حتما باید با دانشگاه مبدا تسویه حساب نمایند و در صورتی که دانشجو بدهی داشته باشد ، تقاضای او مبنی بر انتقالی ، بررسی نخواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه غیرانتفاعی بهتره یا پیام نور - تفاوت دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور

برای ثبت نام انتقالی دانشگاه پیام نور وارد سامانه گلستان به نشانی osreg.pnu.ac.ir شوید و سپس برای ورود به پروتال شخصی ، نام کاربری را که شماره دانشجویی شماست و همچنین گذرواژه خود را درج نمایید.

پس از ورود به پروتال خود ، از منوی سمت راست سامانه گزینه دانشجو را انتخاب کنید. سپس به ترتیب گزینه های درخواست ها ، «تقاضای انتقال و میهمان را انتخاب کنید.

پس از آنکه وارد صفحه ثبت درخواست انتقالی دانشگاه پیام نور شدید ، برای ثبت درخواست خود لازم است که دانشگاه مقصد را انتخاب کرده و و پس از وارد کردن اطلاعات کامل ، درخواست خود را در سامانه ثبت نمایید.

سوالات متداول

  • زمان انتقالی دانشگاه پیام نور چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام برای انتقالی دانشگاه پیام نور ، 6 هفته قبل از شروع ترم جدید است.

  • ثبت نام انتقالی دانشگاه پیام نور به چه صورت انجام می گیرد ؟

دانشجویان دانشگاه پیام نور که تقاضای انتقالی دارند ، باید از طریق سایت گلستان درخواست خود را مطرح کنند.

  • آیا به دانشجویان جا مانده از ثبت نام انتقالی دانشگاه پیام نور ، فرصت مجدد داده می شود ؟

دانشجویان باید حداقل از یک و نیم ماه قبل برای درخواست انتقالی خود اقدام کنند و به درخواست های خارج از موعد مقرر ، رسیدگی نمی شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر