از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ازمون عملی تربیت بدنی 1403 📞 زمان برگزاری و راهنمای آزمون عملی تربیت بدنی 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ازمون عملی تربیت بدنی 1400

دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی برای پذیرش دانشجو در رشته‌ آموزش تربیت بدنی ، آزمون عملی برگزار می کنند و داوطلبانی که می خواهند وارد این رشته‌ شوند و تراز و رتبه لازم را در کنکور کسب کرده‌ اند ، باید از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کرده‌ و در آزمون عملی حضور یابند. زمان ازمون عملی تربیت بدنی 1403 پس از برگزاری کنکور سراسری است و تاریخ دقیق ثبت نام و برگزاری در نیمه دوم تیرماه به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی 1403 را از مشاوران ما پیگیری کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی 1403

همانطور که گفته شد ، زمان ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی 1403 پس از برگزاری کنکور سراسری است و با توجه به اینکه زمان برگزاری کنکور 1403 در نیمه اول تیرماه می باشد ، احتمال داده‌ می شود که زمان ثبت نام آزمون عملی رشته‌ تربیت بدنی در نیمه دوم تیرماه باشد.

ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. اطلاعاتی همچون شماره پرونده‌ ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام برای شرکت در آزمون عملی لازم است در دسترس باشند و بدون این اطلاعات امکان ثبت نام وجود ندارد. ( در صورت فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور بر روی لینک کلیک کنید.)

هزینه ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی سال گذشته 42 هزار تومان بود که در سال 1403 کمی افزایش خواهد داشت. پرداخت هزینه از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب و در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

اگر اطلاعات خود را فراموش کرده‌ اید و یا برای ثبت نام آزمون تربیت بدنی و پرداخت هزینه در سایت سازمان سنجش نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید :‌ نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی تربیت بدنی

زمان برگزاری ازمون عملی تربیت بدنی 1403

آزمون عملی تربیت بدنی در دو مرحله مقدماتی و تخصصی برگزار می شود که زمان برگزاری دوره مقدماتی معمولا در مردادماه است. همچنین دوره تخصصی نیز در شهریورماه برگزار می گردد. زمان برگزاری ازمون عملی تربیت بدنی 1403 فعلا اعلام نشده‌ است اما فقط داوطلبانی می توانند در جلسه آزمون عملی حضور یابند که در موعد مقرر وارد سایت سنجش شده‌ و با واریز هزینه ، ثبت نام خود را انجام داده‌ اند.

تاریخ برگزاری آزمون مقدماتی رشته‌ تربیت بدنی چند روز پس از برگزاری کنکور سراسری است و داوطلبان پس از پرداخت هزینه در سایت سنجش باید کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌ و در موعد مقرر در جلسه آزمون حضور یابند.

مرتبط ببینید : شرایط ورود به رشته‌ تربیت بدنی

زمان مرحله دوم آزمون عملی تربیت بدنی

همچنین مرحله دوم آزمون عملی تربیت بدنی پس از انتخاب رشته‌ برگزار می شود و در این مرحله فقط داوطلبانی می توانند شرکت کنند که در فرم انتخاب رشته‌ کنکور خود ، رشته های مربوطه را درج کرده‌ اند و پس از بررسی سازمان سنجش ، جزو دعوت شدگان بوده‌ اند.

داوطلبان برای شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی باید کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند که در حوزه برگزاری تحویل داده‌ می شود. همراه داشتن لباس و کفش ورزشی مناسب ، لوازم بهداشتی مثل ماسک ، شناسنامه و کارت ملی ، عکس 4*3 و … نیز از ملزومات شرکت در آزمون عملی است.

ازمون عملی تربیت بدنی برای داوطلبان غایب تکرار و یا تمدید نمی شود اما داوطلبانی که مبتلا به بیماری کرونا شده‌ باشند و بیماری آنها نیز به تایید برسد ، برای آنها مجدد آزمون برگزار خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  از چه رشته هایی میتوان معلم شد 📞 بهترین رشته ها برای شغل معلمی 1403

در سال گذشته ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی به صورت همزمان با برگزاری کنکور یعنی از تاریخ 28 الی 30 مرداد ماه انجام گرفت و برای امسال فعلا تاریخ دقیق ثبت نام اعلام نشده‌ است اما پیش بینی می شود که نیمه دوم تیرماه زمانبندی دقیق ثبت نام به داوطلبان اطلاع رسانی شود.

ازمون عملی تربیت بدنی برای خانم ها و اقایان به ترتیب دو روز برای برادران و دو روز برای خواهران برگزار می ‌شود.

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج این مقاله را مطالعه بفرمایید : نتایج آزمون عملی تربیت بدنی

نحوه ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی 1403

داوطلبان برای ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی 1403 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و با واریز هزینه ثبت نام مراحل نام نویسی خود را طی کنند. در سال گذشته هزینه ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی به مبلغ 42 هزار تومان بود که امسال کمی افزایش خواهد یافت. برای ثبت نام آزمون عملی باید اطلاعات خود را مثل شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام داشته باشید و نکات زیر را در زمان ثبت نام مد نظر قرار دهید.

  • علاقه مندان به تحصیل در رشته‌ تربیت بدنی به صورت متمرکز دارای شرایط خاص باید مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را نیز طی کنند و نتیجه قبولی نهایی در زمان اعلام نتایح نهایی کنکور مشخص خواهد شد.
  • فقط داوطلبانی می توانند در آزمون عملی تربیت بدنی حضور یابند که اولا در جلسه کنکور شرکت داشته اند و دوما هزینه ثبت نام را در سایت سنجش واریز کرده‌ اند.
  • داوطلبانی که اولویت اول قبولی آنها رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان است ، بهتر است که در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته‌ کنکور این رشته‌ را در اولویت های بالا قرار دهد تا شانس بیشتری برای قبولی داشته باشند.
  • در مرحله ازمون عملی تربیت بدنی معاینات پزشکی نیز انجام می شود.
  • شرکت کنندگان آزمون عملی رشته‌ تربیت بدنی باید هزینه ای تحت عنوان هزینه معاینات پزشکی واریز نمایند و فیش پرداختی را در روز آزمون به همراه داشته باشند.

اگر اطلاعات خود را فراموش کرده‌ اید و یا برای ثبت نام آزمون تربیت بدنی و پرداخت هزینه در سایت سازمان سنجش نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان و جزئیات برگزاری ازمون عملی تربیت بدنی 1403

ازمون عملی تربیت بدنی

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ازمون عملی تربیت بدنی در دو مرحله مقدماتی و تخصصی برگزار می شود که زمان برگزاری دوره مقدماتی معمولا در مردادماه و دوره تخصصی نیز در شهریورماه می باشد. البته برای سال 1403 فعلا تاریخ دقیق برگزاری اعلام نشده‌ است. لازم به ذکر است که در مرحله تخصصی ازمون عملی تربیت بدنی فقط داوطلبانی مجاز به شرکت هستند که طبق اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در این رشته‌ پذیرفته شده‌ اند.

داوطلبان باید برای حضور در جلسه آزمون کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند که در حوزه های برگزاری به آنها تحویل داده‌ خواهد شد. همراه داشتن کفش و لباس ورزشی مناسب الزامی است و حتما کارت شناسایی خود را نیز به همراه داشته باشید. از دیگر ملزومات شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی به شرح زیر هستند :
  • همراه داشتن یک قطعه عکس 4*3
  • همراه داشتن وسایل بهداشتی لازم از جمله ماسک ، دستکش لایتکس و مواد ضدعفونی کننده
  • اصل شناسنامه و یا کارت ملی
  • اصل فیش هزینه تست‌ های سلامت و تندرستی و انجام معاینه پزشکی به مبلغ 45 هزار تومان
  • حتما یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه حضور داشته باشید.
  • داوطلبان باید با مراجعه به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا داوطلبان کنکور سراسری فرم خوداظهاری را تکمیل نمایند نسخه چاپی آن را در روز برگزاری آزمون نزد خود داشته باشند.
  • ازمون عملی تربیت بدنی برای داوطلبان غایب تمدید یا تکرار نمی شود به استثنای داوطلبان مشکوک به بیماری کرونا

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته‌ آموزش تربیت بدنی

شرایط جسمانی لازم برای شرکت در ازمون عملی تربیت بدنی

داوطلبان معرفی شده‌ به مرحله آزمون عملی تربیت بدنی به صورت چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصیلی باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار باشند که شامل موارد زیر می باشد :

  1. نداشتن لکنت زبان
  2. قدرت بینایی ” 10 از 10 با عینک و 10 از 20 بدون عینک به صورت مجموع هردو چشم “
  3. قدرت شنوایی
  4. قد و وزن مناسب “حداقل 160 سانتی متر در مردان و 155 سانتی متر در بانوان”
  5. نداشتن نقص عضو مشهود
  6. عدم ابتلا به بیماری های مزمن و صعب العلاج
  7. سلامت روانی و برخورداری از استعداد ، علاقه و انگيزه معلمی
  8. عامل بودن به اخلاق و رفتار متناسب با شان و جايگاه معلمی
  9. برخورداری از قدرت تعامل با ديگران
  10. آشنايی با تعاليم دينی ، به ويژه قرآن كريم

مرتبط ببینید : نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی تربیت بدنی 

مراحل آزمون عملی تربیت بدنی کنکور 1403

  • بارفیکس دراز کشیده‌ توی 20 ثانیه
  • دراز نشست توی 20 ثانیه
  • دریبل با توپ فوتبال و بسکتبال از بین 5 مانع
  • پرش از روی 4 مانع
  • راه رفتن از روی چوب تعادل به عرض 20 سانتی متر و طول 6 متر
  • پرتاب توپ midecinball به حجم 3 کیلو از روی سینه
  • 4 در 9 . مسیر 9 متر رو 2 بار باید رفت و برگشت کنیند و چوبی را از این طرف خط به اون طرف خط ببرید
  • دو 250 متر

محل برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی کنکور 1403

زمان ازمون عملی تربیت بدنی

محل برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی بوده‌ است که به صورت استانی نیز برگزار گردید. سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون عملی ، اطلاعات آدرس محل برگزاری آزمون را از جمله آدرس حوزه امتحانی ، از طریق سایت sanjesh.org به داوطلبان اطلاع رسانی می کند.

زمان مصاحبه ازمون عملی تربیت بدنی 1403

رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان همانند دیگر رشته‌ های این دانشگاه دارای مرحله مصاحبه نیز می باشد و زمان مصاحبه در اوایل شهریورماه می باشد. سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در زمینه های سیاسی ، اعتقادی ، دینی ، مذهبی و … می باشند همچنین سوالاتی در خصوص رشته‌ تربیت بدنی و علاقه مندی شما به تحصیل در این رشته‌ ، پرسیده‌ خواهد شد.

آیا دانشگاه های دولتی آزمون عملی تربیت بدنی دارند

آزمون عملی تربیت بدنی فقط توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته‌ کنکور خود رشته‌ های این دانشگاه را قرار داده‌ اند ، در صورتی که واجد شرایط لازم باشند به آزمون عملی دعوت می شوند. بنابراین سایر دانشگاه ها اعم از دانشگاه های دولتی و آزاد که رشته‌ تربیت بدنی را ارائه می کنند ، آزمون عملی ندارند.

احتمالا این را هم بپسندید  تاثیر نمره انضباط در دانشگاه فرهنگیان - آیا نمره انضباط در قبولی فرهنگیان ملاک است؟

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی 1403 چه تاریخی است ؟

زمان دقیق ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی 1403 فعلا اعلام نشده‌ است اما احتمالا در نیمه دوم تیرماه باشد.

  • آزمون عملی تربیت بدنی در چه تاریخی برگزار می شود ؟

آزمون عملی تربیت بدنی در دو مرحله مقدماتی و تخصصی برگزار می شود که زمان دوره مقدماتی در مردادماه و زمان دوره تخصصی در شهریورماه است.

  • برای ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی چه اقداماتی را باید انجام دهیم ؟

داوطلبان برای ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده‌ و هزینه ثبت نام را واریز نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

بر اساس ماده 28 که همان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است ، داوطلبان دارای …

69 نظر

  1. سلام من چگونه باید هزینه آزمون تربیت بدنی را در سایت سنجش پرداخت کنم ؟
    و در چه زمانی باید پرداخت بشه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در زمان نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی تربیت بدنی ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

    • ببخشید کی باید ثبت نام کنیم واسه کنکور تربیت بدنی

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  2. سلام من در کنکور ۱۴۰۱ رشته ریاضی ثبت نام کردم و میخوام کنکور بدم اما کارت علاقه مندی تربیت بدنی رو خریداری نکردم . طبقه گفته شما در نیمه دوم تیر ماه باید اقدام به ثبت نام کرد یعنی میشه یا راهی نیست لطفا بگید

  3. سلام ببخشید یعنی بعد از کنکور باید ثبت نام کنیم

    یا از الان شروع میشه ثبت نام کردن؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار زمان ازمون عملی تربیت بدنی 1401 را پیگیری کنید

    • سلام اگه کنکور سراسری شرکت نکرده باشم می تونم در آزمون تربیت بدنی شرکن کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر باید در کنکور شرکت می کردید

  4. سلام الا ثبت نامش میوفته بعد کنکور همون موقع هم میتونیم هزینه اش رو پرداخت کنیم ممنون میشم پاسخگو باشید

  5. سلام
    باتوجه به توضیحاتی که بالا دادید یعنی حتما باید در کنکور سراسری، برای دانشگاه فرهنگیان قبول بشیم تا بتونیم برای تربیت بدنی کنکور بدیم؟؟؟
    ینی اگه فرهنگیان قبول نشیم نمیتونیم کنکور تربیت بدنی بدیم ؟؟
    🤔❔

    • پاسخ با ما

      با سلام. آزمونی تحت عنوان آزمون تربیت بدنی برگزار نمی شود و شما با شرکت در کنکور می توانید وارد این رشته در دانشگاه فرهنگیان شوید و یا اینکه وارد سایر دانشگاه شوید. همچنین امکان قبولی بدون کنکور نیز وجود دارد.

    • یعنی اگر در کنکورسراسری رتبه ی قبولی برای دانشگاه فرهنگیان را نیاوریم باز هم میشود از طریق رشته تربیت بدنی(همان آزمون عملی ک قرار است شهریور ماه برگزار شود)در دانشگاه فرهنگیان قبول شویم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید رتبه لازم را به دست آورید.

    • سلام
      گفتید که بدون کنکور هم امکان قبولی وجود داره
      میشه شرایطشو بگید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با داشتن معدل بالاتر شانس قبولی بیشتری دارید و برای ثبت نام باید پیگیر اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد باشید

    • ن منظورش اینه ک حتما باید کنکور شرکت کرده باشی

  6. سلام میشه در مورد آزمون مقدماتی و تخصصی هم توضیح بدید ؟؟ ینی دو تا آزمون میدیم؟؟ تو مقدماتی اول چی رو آزمون می گیرند؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی کامل در خصوص آزمون عملی تربیت بدنی ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

  7. با سلام ببخشید اگر ما برای این آزمون امتحان بدیم و بعداز ثبت نام تو کنکور دانشگاه فرهنگیان قبول شیم آیا مشکلی برای ما دارد ویا میتونیم انصراف بدیم

  8. سلام حتما باید کنکور بدیم و در کنکور قبول بشیم تا بتونیم آزمون تربیت بدنی بدیم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. آزمون عملی تربیت بدنی برای دانشگاه فرهنگیان است و شما می توانید رشته تربیت بدنی را در دانشگاهی دیگر که ازمون عملی ندارد ، انتخاب کنید.

  9. سلام ازمون مقدماتی تربیت بدنی امکان داره تیرماه باشه یا معمولا همون اوایل مرداد ماه هست؟

  10. سلام ازمون مقدماتی تربیت بدنی ممکنه تیرماه باشه یا معمولا همون مرداد هست؟

  11. سلام
    یعنی میشه با اینکه رتبه کنکورمون هم بالا باشه ولی از طریق این ازمون عملی تربیت بدنی اگه نمره خوبی کسب کنیم وارد فرهنگیان بشیم و از مزایاش بهره مند بشیم ؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای مجاز به انتخاب رشته شدن رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان باید تراز بالای 6500 به دست آورید.

  12. حتما باید در کنکور سراری تراز و رتبه بالایی کسب کنیم ایا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای انتخاب رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان باید حداقل تراز 6500 را به دست آورید.

  13. من ثبت نام کردم هزینه شخیلی افزایش داشته پارسال ۴۶ بود امسال ۱۰۵ هزار تومن🤦‍♀️

  14. سلام اگه ما تو رشته تخصصی خودمون قبول شیم و همچنین توی ازمون عملی و کتبی این هم قبول شیم باید یکیشو انتخاب کنیم نمیتونیم هر دو شو ادامه بدیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. در نهایت مجاز به انتخاب یکی از رشته های قبول شده هستید

  15. سلام؛ بنده در رشته تربیت بدنی ثبت نام کردم که مبلغ ۱۰۵ هزارتومان واسه ثبت نامش دادم ..
    واسه آزمون عملی باید جداگانه ثبت نام کنیم یا نه؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. ثبت نام آزمون عملی را در سایت سنجش باید انجام دهید.

  16. سلام من علاقه مند به شرکت درازمون هستم حتما باید فرم انتخاب رشته درج میکردم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید رشته تربیت بدنی را در فرم انتخاب رشته کنکور خود درج کنید

  17. سلام خسته نباشید ببخشید محل برگزاری ازمون عملی تربیت بدنی کجاست ؟؟من در شهر بوشهر هستم
    من به تلفن سراسری هم تماس میگیرم وصل نمیشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر ، تماس بگیرید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند.

  18. سلام ببخشید من در ثبت نام جا مانده ام امکان تمدید وجود دارد در۱۴۰۱؟درخواست را با کمک مشاوران ثبت کرده ام

  19. سلام من از ازمون عملی جاموندم امکان مجدد ثبت نام کردن هست؟

  20. سلام خسته نباشید
    امکان تمدید وجود داره؟

  21. من موفق به ثبت نام ازمون نشدم توی گوگل نوشته بودکه زمانش قراره تمدیدبشه اگه قراره میشه بهم بگی چه موفع؟ به مشاوران هم زنگ زدم گفتن نظرم ثبت کنم

  22. سلام من کنکورمو خوب ندادم ازمونم ثبت نام کردم اگ نمره ی عملیم عالی باشه قبول میشم برای دانشگاه توی این رشته؟
    استان هرمزگانم فکر نکنم اونقدرام داوطلب داشته باشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در رشته تربیت بدنی باید در هر دو آزمون سراسری و عملی ، نمره خوبی به دست آورید.

  23. سلام وقت بخیر من از تاریخ ثبتنام اینترنتی اطلاعی نداشتم امکان اینکه بتونم در آزمون تربیت بدنی شرکت کنم هست؟؟؟راهی نیست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بهتر است در سایت سنجش درخواست ارسال کنید و پیگیری نمایید. برای ارسال درخواست در سایت سنجش می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید

  24. سلام وقتتون بخیر شرایط سنی برای این آزمون چند سال ممنون میشم جواب بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان شرط سنی حداکثر 24 سال تمام دارد.

  25. سلام بازم امکانش هست ک دوباره مهلت ثبت نام باشه چون من دیر متوجه شدم و نتونستم ثبت نام کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بهتر است در سایت سنجش درخواست ارسال کنید و از کارشناسان درباره تمدید زمان آزمون عملی تربیت بدنی بپرسید.

  26. سلام ببخشید تاریخ زمان آزمون تربیت بدنی کی هست چه موقع شرپع میشه؟

  27. سلام ببخشید من از ثبت نام ازمون عملی جا موندم و ثبت نام نکردم ایا امکان شرکت و ثبت نام الان وجود داره برام ؟؟

    • منم جاموندم 🤦‍♂️سالایه قبل ک میشد اما امسال اصن ننوشته بود تویه سایت چرا🤦‍♂️اگه تونستی شرکت کنی به منم بگو ممنون

  28. سلام ببخشید ایا امسال مث سالایه گذشته هم میشه روزِ ازمون برایه ازمون عملی ثبت نام کرد؟اگه میشه چه طور؟(چون بر اساسه حروف الفبا فردا ازمون دارم)

  29. سلام خواندن اسامی در هنگام ازمون براساس اسم؟
    یا فامیل؟

  30. سلام ساعت چند باید حضور داشته باشیم

  31. منم از ثبت نام ازمون عملی جا موندم.اگر راهی پیدا کردین بشه شرکت کرد لطفا به منم خبر بدین🥺🥺

  32. سلام
    ببخشید من ثبت‌نام کردم ولی متأسفانه از ازمون عملی جامونده
    حالا باید یک بار دیگه ثبت نام کنم ؟؟؟
    واینکه معاينات پزشکی رو حتماباید انجام بدم؟؟؟

  33. سلام منم جا موندم یکاری کنید بازم بشه تمدیدش کرد لطفا😭😭😭

  34. سلام‌.برای قبولی تربیت بدنی خود دانشگاه تهران هم باید قبلش آزمون عملی بدیم ؟؟یا فقط این آزمون برای فرهنگیان هستش ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  35. با ۲۷سال سن میتونم شرکت کنم؟؟ من همه مراحل رو رفتم و ازمون هم قبول شدم ،سنم مشکی داره یا نه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. مجاز به ورود به دانشگاه فرهنگیان نمی باشید.

  36. سلام میشه تاریخ دقیق و آدرس برگزاری آزمون عملی توی اصفهان رو بگید ممنون میشم

  37. سلام
    آزمون عملی تربیت بدنی ویژه ی جاماندگان جوابش کِی میاد؟
    آیا هنگام دعوت به مصاحبه های دو هفته ی اول شهریور هستش یا جاماندگان یه تاریخ دیگه جواب میاد که باید برای تخصصی ایدام کنند یا نه؟!

  38. سلام
    ازمون تربیت بدنیو خارج از کنکور ثبت کردم و امتحان عملیشو تو دزفول دادم ایا نتایج ان همراه با سراسریه یا هنو مونده

  39. سلام کسی که دال هست براآزمون عملی کی بره؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر