از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی شیراز 1402 📞 معرفی رشته ها + شرایط ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته‌ های بدون کنکور جهاد دانشگاهی شیراز

اگر ساکن شهر شیراز یا استان فارس هستید و می خواهید برای تحصیلات دانشگاهی خود رشته‌ های بدون کنکور جهاد دانشگاهی شیراز را انتخاب کنید ، لازم است بدانید که این دانشگاه رشته‌ های متنوعی را در مقاطع کاردانی و کارشناسی اجرا می کند. شما می توانید با توجه به آخرین مدرک تحصیلی خود ، وارد یکی از این مقاطع شده و در مقطع فوق دیپلم یا لیسانس فارغ التحصیل شوید. رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی شیراز دربرگیرنده گروه های انسانی ، هنر ، فنی مهندسی و … هستند.

داوطلبان این امکان را دارند که در رشته‌ مورد علاقه خود و بدون در نظر گرفتن‌ رشته‌ مدرک تحصیلی خود ، اقدام به ثبت نام کنند. ما در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با لیست رشته‌ ها آشنا کنیم. همچنین توضیحات جامعی در خصوص شرایط و نحوه پذیرش ارائه خواهد شد. ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید و اگر سوالی داشتید در بخش نظرات پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما به تمام سوالات شما در زمینه ثبت نام بدون کنکور جهاد دانشگاهی پاسخگو هستند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی رشته های بدون کنکور کاردانی جهاد دانشگاهی شیراز  و شرایط پذیرش 1402

رشته‌ های بدون آزمون کاردانی جهاد دانشگاهی شیراز همگی دارای طول دوره تحصیل 2 ساله هستند. دانشجویان با گذراندن تعداد واحدهای درسی مشخص ، در پایان با دریافت مدرک فوق دیپلم فارغ التحصیل می شوند. اسامی رشته‌ ها به شرح زیر می باشند :

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی رشت 1401 – معرفی رشته ها + شرایط ثبت نام

شما با داشتن‌ مدرک دیپلم می توانید وارد مقطع کاردانی شوید. اگر هم دیپلم شما نظام قدیم است ، نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی نیست. این دانشگاه پذیرای دانشجویان تنها با ارائه مدرک دیپلم است اما دارندگان مدارک پیش دانشگاهی ، کاردانی و بالاتر نیز امکان ثبت نام و قبولی دارند.

در رابطه با ثبت نام بدون کنکور در جهاد دانشگاهی شیراز این نکته را نیز بدانید که پذیرش در رشته‌ مورد علاقه شما بدون در نظر گرفتن‌ مدرک دبیرستان ، امکان پذیر است. به عنوان مثال اگر دیپلم تجربی دارید ، می توانید رشته‌ های انسانی را انتخاب کنید. یا اگر دیپلم شما انسانی است می توانید وارد رشته‌ های فنی مهندسی شوید. در واقع، محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه پیام نور شیراز

معرفی رشته‌ های بدون کنکور کارشناسی جهاد دانشگاهی شیراز و شرایط قبولی

علاقه مندان به تحصیل بدون کنکور در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز می توانند مقطع کارشناسی را نیز انتخاب کنند. اما نکته ای که وجود دارد این است که مقطع کارشناسی مربوط به دوره ناپیوسته‌ است. به همین دلیل فقط داوطلبانی که مدرک کاردانی دارند ، می توانند وارد این دوره شوند. پس اگر مدرک کاردانی دارید و می خواهید برای گرفتن‌ لیسانس اقدام کنید ، وارد دوره کارشناسی ناپیوسته‌ شوید. این مقطع دو سال مدت زمان تحصیل دارد در حالی که طول دوره کارشناسی پیوسته‌ 4 سال است.

اسامی رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته‌ جهاد دانشگاهی شیراز به شرح زیر می باشند :

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس شیراز

لازم به ذکر است که شما با دیپلم و پیش دانشگاهی نمی توانید وارد دوره کارشناسی ناپیوسته‌ در دانشگاه علمی کاربردی شوید و ابتدا باید دوره کاردانی را تمام کنید و بعد از دریافت مدرک فوق دیپلم ، وارد دوره کارشناسی شوید. اگر هم تمایل دارید به صورت پیوسته‌ در مقطع لیسانس تحصیل کنید ، باید دانشگاه های دیگر همچون آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … را انتخاب نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  دندانپزشکی بدون آزمون ، هر آنچه به شما نگفته اند

راهنمای ثبت نام بدون کنکور جهاد دانشگاهی شیراز

برای ثبت نام بدون کنکور واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز می بایست از طریق سایت سنجش اقدام کنید. کلیه مراحل ثبت نام از قبیل انتشار دفترچه راهنما ، پرداخت هزینه نام نویسی ، انتخاب رشته‌ ، دریافت نتایج و … در سایت سنجش انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری در دانشگاه نیست.

پس از دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از سایت سنجش ، آن را به طور دقیق مطالعه کنید و رشته‌ های مورد علاقه تان را یادداشت برداری نمایید. سپس باید در سایت سنجش هزینه پرداخت کنید و با دریافت فرم ، آن را تکمیل نمایید.

سوالات شما

  • کدام رشته‌ ها در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز بدون کنکور هستند ؟

لیست رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی شیراز را می توانید در این مطلب بررسی کنید.

  • مقاطع بدون کنکور واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز کدام مقاطع می باشند ؟

دانشگاه علمی کاربردی شیراز مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته‌ را بدون کنکور ارائه می کند.

  • شهریه رشته‌ های بدون کنکور جهاد دانشگاهی شیراز چقدر است ؟

دانشگاه علمی کاربردی به نسبت سایر دانشگاه های شهریه پرداز ، مناسب ترین میزان شهریه را دارد و مبلغ شهریه در هر رشته‌ و مقطع متفاوت است. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد ، فرصتی مجدد برای داوطلبانی است که بنا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر