از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی – طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی 99 - 98

 

دانشگاه علامه طباطبایی یکی از دانشگاه های پرطرفدار در میان داوطلبان کنکور انسانی می باشد و رشته هایی مانند روانشناسی ، حسابداری ، حقوق و … در این دانشگاه ارائه می شوند. تقریبا اکثر داوطلبان می دانند که رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی باید نسبتا خوب باشد زیرا هم رشته و هم دانشگاه مورد تقاضا هر دو جزء برترین ها هستند.

از طرفی ظرفیت پذیرش رشته روانشناسی در دانشگاه علامه طباطبایی بسیار محدود است به طوری که در سال گذشته و با توجه به دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ، حدود 9 نفر ظرفیت پذیرش روزانه و 6 نفر ظرفیت پذیرش نوبت دوم داشته است که همین موضوع رقابت را سخت تر می کند.

در این مطلب به بررسی رتبه قبولی دانشگاه علامه طباطبایی در رشته روانشناسی پرداخته شده است که البته رتبه های قرار داده شده مربوط به داوطلبانی است که در سال گذشته پذیرفته شده اند.

مشاوره قبولی در رشته و دانشگاه های برتر از طریق انتخاب رشته اصولی – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی 1400 – 99

دانشگاه علامه طباطبایی که در استان تهران واقع شده است ، همانند دیگر دانشگاه سراسری معیار پذیرش دانشجو را رتبه در سهمیه ای قرار داده که برای داوطلب در کارنامه کنکور درج شده است.

داوطلبان برای بررسی رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه علامه و مطابقت آن با رتبه ای که خود کسب کرده اند ، باید ابتدا بدانند که در چه سهمیه ای قرار دارند و بر اساس آن بررسی کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی هوشبری سهمیه ایثارگران 5 و 25 درصدی - طبق قبولی های 1400 و 99

توجه داشته باشید که رشته روانشناسی در زیر گروه 5 رشته های انسانی قرار دارد و اگر کارنامه تان را تحلیل کرده باشید ، متوجه می شوید که بخشی از کارنامه به رتبه در زیر گروه ها اختصاص دارد.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته روانشناسی از انسانی

در جدول زیر رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی مربوط به سه سهمیه منطقه یک ، منطقه دو و منطقه سه تهیه شده است :

رتبه قبولی رواشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
رتبه در سهمیه رتبه کشوری نوع سهمیه نوع دانشگاه
83 147 سهمیه منطقه یک روزانه
99 173 سهمیه منطقه یک نوبت دوم
144 260 سهمیه منطقه یک نوبت دوم
84 150 سهمیه منطقه یک روزانه
146 265 سهمیه منطقه یک روزانه
71 334 سهمیه منطقه دو روزانه
123 336 سهمیه منطقه دو روزانه
669 4012 سهمیه منطقه سه نوبت دوم

منظور از رتبه در زیر گروه این است که داوطلب باید بداند که رشته مورد نظرش در کدام زیر گروه قرار دارد و سپس رتبه ای را که در آن زیر گروه کسب کرده است ، بررسی کند.

مرتبط بخوانید :  مصاحبه مدیریت بیمه اکو علامه طباطبایی و سوالات مصاحبه مدیریت بیمه اکو

البته مبنای انتخاب رشته کنکور سراسری رتبه در سهمیه است ، اما بد نیست از رشته های هر زیر گروه نیز اطلاع داشته باشید تا از رتبه هایی که موثر برای انتخاب رشته هاست ، آگاه شوید.

با مطالعه این مطلب شما از “رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی طبق قبولی های 1400 و 99 “ اطلاع پیدا کردید اما دانشگاه علامه طباطبایی علاوه بر رشته روانشناسی ، سایر رشته ها را مانند مشاوره ، مدیریت ، حسابداری و حقوق را نیز ارائه می دهد که جهت اطلاع از رتبه های پذیرفته شده در این رشته ها ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی “پاسخ با ما” راهنمایی دریافت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته امنیت اقتصادی - طبق قبولی های 1400 و 99

سوالات متداول

  • آخرین رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی چقدر است ؟

رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی در سهمیه مناطق و ایثارگران متفاوت است که در این مطلب می توانید بررسی کنید.

  • در دانشگاه علامه طباطبایی به جزء رشته روانشناسی چه رشته هایی ارائه می شود ؟

دانشگاه علامه طباطبایی علاوه بر رشته روانشناسی ، سایر رشته ها را مانند مشاوره ، مدیریت ، حسابداری و حقوق را نیز ارائه می دهد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 28000 تجربی چی قبول میشم

با رتبه 28000 تجربی چی قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 28000 تجربی

  با رتبه 28000 تجربی چی قبول میشم ؟ آیا با رتبه 28 هزار تجربی …

یک نظر

  1. ممنون ، رتبه لازم برای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی خیلی بدردم خورد کاش زودتر پیداش میکردم ، میتونم به مشاورانتون سطحمو بگم و اونها ببینن چقدر با رتبه روانشناسی علامه طباطبایی فاصله دارم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر