از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402📞 دانلود دفترچه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

اگر می خواهید ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را انجام دهید باید دفترچه راهنمای مربوط به این مقطع را از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان “دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته‌” دانلود کنید و پس از بررسی رشته‌ های ارائه شده در دانشگاه ها ، انتخاب رشته‌ خود را انجام دهید. در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری ارائه می شود.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402

ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد 1402 طبق روال سالهای قبل دوبار در سال انجام می گیرد. فرصت اول در مهرماه و فرصت دوم در بهمن ماه است. برای ثبت نام هر یک از این نیمسال های مهر و بهمن دفترچه راهنمای مجزا منتشر می گردد که شما باید دفترچه ثبت نام مربوط به نیمسال تحصیلی جدید را دانلود کنید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

زمان شروع ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد برای ترم مهرماه از 20 الی 28 تیرماه است و تا اواخر شهریورماه نیز معمولا ثبت نام ادامه دار می باشد. دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در اولین روز ثبت نام منتشر می گردد. زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد برای ترم بهمن ماه نیز از ابتدای دی ماه است و تا دهه اول و حداکثر اواسط بهمن ماه مهلت ثبت نام وجود دارد. داوطلبان باید در دی ماه دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 - شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org قرار می گیرد. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد ثبت نام چهار مقطع کاردانی پیوسته‌ ، کاردانی ناپیوسته‌ ، کارشناسی پیوسته‌ و کارشناسی ناپیوسته‌ را به صورت همزمان انجام می دهد ، حتما توجه داشته باشید که دفترچه مربوط به مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ را دانلود کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد 1401

راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در اکثر رشته‌ های تحصیلی به صورت بدون کنکور است یعنی داوطلبان نیازی نیست که در آزمون سراسری شرکت کنند و بر اساس سوابق تحصیلی خود می توانند پذیرش بگیرند. برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد ارائه مدرک فوق دیپلم الزامی است و امکان ثبت نام در این مقطع با مدارک پیش دانشگاهی یا دیپلم وجوذ ندارد.

شرط معدل کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی برای متقاضیان مهیاست و اگر می خواهید در رشته‌ ای متفاوت با رشته‌ دوره کاردانی خود ثبت نام کنید ، هیچ مشکلی وجود ندارد. به جزء شرایط فوق ، پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد بدون شرط معدل است. در واقع ، داوطلبان دارای مدرک کاردانی با هر معدلی می توانند ثبت نام کنند ولی اولویت قبولی در رشته‌ های دارای ظرفیت کم با داوطلبانی است که معدل بالاتری دارند. پس توصیه می شود در زمان انتخاب رشته‌ ، تمام اولویت ها را تکمیل کنید تا شانس پذیرش بیشتری داشته باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  حدود رتبه برای پزشکی آزاد 1402 📞 رتبه لازم برای قبولی پزشکی بر اساس قبولی دو سال اخیر

با دارا بودن شرایط فوق برای انجام ثبت نام لازم است به صورت اینترنتی اقدام کنید و به سامانه azmoon.org مراجعه نمایید. در مرحله اول باید دفترچه را دانلود و بررسی کنید و پس از آن می بایست هزینه ثبت نام را توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید و سریال ثبت نام بگیرید.

تکمیل فرم ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

پس از دریافت سریال ثبت نام ، می توانید فرم ثبت نام و انتخاب رشته‌ را دریافت کرده و با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید. شما برای تکمیل بخش انتخاب رشته‌ فرم باید کد رشته‌ محل ها را از قبل از داخل دفترچه راهنما استخراج کرده باشید و در فرم انتخاب رشته‌ درج کنید.

در نهایت و پس از تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته‌ و تایید نهایی ، کد پیگیری به شما ارائه خواهد شد. این کد به به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما می باشد. این کد پیگیری را لازم است تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنید.

سوالات متداول

  • دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد در چه تاریخی منتشر می شود ؟

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد برای پذیرش ترم مهر 1402 در ابتدای مردادماه و برای پذیرش ترم بهمن ماه 1402 در ابتدای دی ماه است

  • برای دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org قرار می گیرد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 📞 راهنمای کامل

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی مورد تقاضای داوطلبانی است که دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر