از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 📞 زمان انتشار و دانلود دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای ثبت نام در آزمون باید از شرایط و ضوابط آن مطلع شوند و طبق توضیحات داخل دفترچه ، واجد شرایط این آزمون باشند. دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با شروع فرایند ثبت نام در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و مطالعه آن برای تمام داوطلبان ضروری است. ما در ادامه این مطلب ، به بررسی زمان انتشار دفترچه می پردازیم و لینک دانلود مستقیم آن را قرار داده ایم. لطفا با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار دفترچه ارشد فراگیر پیام نور

همانطور که در ابتدای مطلب هم اعلام شد ، زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگير پیام نور همزمان با شروع ثبت نام می باشد. زمان ثبت نام برای سال جاری فعلا تعیین نشده است اما سال گذشته زمان ثبت نام از تاریخ 10 اسفندماه بود.

پیش بینی می شود در سال جاری نیز ثبت نام از دهه اول اسفندماه آغاز شود و داوطلبان حداکثر به مدت دو هفته فرصت برای نام نویسی خواهند داشت. دفترچه راهنمای ثبت نام هم بلافاصله با شروع نام نویسی ، از طریق سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود.

مرتبط بخوانید : فراگیر ارشد پیام نور چیست

لینک دانلود دفترچه ارشد فراگير پیام نور

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای دانلود دفترچه باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از ورود به صفحه اختصاصی دانشگاه پیام نور ، لینک دانلود دفترچه را مشاهده خواهند کرد. در حال حاضر دفترچه ثبت نام آزمون 1402 منتشر نشده است و به محض انتشار ، لینک دانلود آن را در این مطلب قرار خواهیم داد.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد فراگیر مدیریت - ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت پیام نور و آزاد

توضیحات دفترچه ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد فراگير دانشگاه پیام نور

همه اطلاعاتی که باید برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بدانید ، داخل دفترچه راهنما توضیح داده شده است. این اطلاعات شامل شرایط عمومی ثبت نام ، شرایط اختصاصی ثبت نام ، مدارک مورد نیاز برای نام نویسی اینترنتی ، لیست رشته‌ های دانشگاه ها ، ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه ها ، منابع امتحانی رشته‌ ها و … می باشند.

همچنین داخل دفترچه درباره نحوه پذیرش دانشجو از طریق طرح فراگیر توضیح داده شده است. شرایط پذیرش بدین صورت است که داوطلبان با شرکت در آزمون ، اگر بتوانند نمره قبولی به دست آورند شروع به تحصیل آنها در دانشگاه از ترم دوم خواهد بود و با قبولی در آزمون ، ترم یک خود را می گذرانند.

منابعی که داوطلبان آزمون ارشد فراگیر پیام نور مطالعه می کنند در واقع همان کتاب های درسی ترم یک آنهاست. با قبولی در آزمون ، ترم یک به صورت فراگیر طی می شود و ترم دو پس از ورود به دانشگاه آغاز می گردد.

مرتبط بخوانید : کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور 

اصلاحیه فایل راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ممکن است پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، تغییراتی در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها ، لیست رشته‌ های تحصیلی دانشگاه ها ، منابع امتحانی و شرایط و ضوابط آزمون اعمال شود که برای اطلاع رسانی به داوطلبان ، این تغییرات در قالب دفترچه اصلاحیه منتشر می شود. بنابراین اگر در زمان ثبت نام دفترچه اصلاحیه منتشر شد ، باید آن را دانلود کرده و بررسی نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی 1402 📞 کارشناسی ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی آزاد و پیام نور

لیست تغییرات آزمون فراگیر ارشد پیام نور سال گذشته به صورت زیر بوده اند :

  • مؤلف منبع درس تعامل اجتماعی از منظر اسلام (1217456) در رشته‌ روان‌ شناسی اجتماعی (121731) “محمدرضا سالاری و دیگران” صحیح می‌ باشد.
  • نام منبع درسی در سه گرايش مدیریت ورزشی با کدهای (121543، 121544 و 121545 از “روش تحقیق در تربیت بدنی” با کد درس 1215294 به “روش تحقیق در علوم ورزشی” تغییر می یابد.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور 

سوالات شما

  • زمان انتشار دفترچه ارشد فراگیر پیام نور در چه تاریخی است ؟

در حال زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگير پیام نور مشخص نیست. اما احتمالا در نیمه اول دی ماه آغاز شود و دفترچه در اولین روز ثبت نام منتشر می گردد.

  • برای دانلود فایل راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگير دانشگاه پیام نور به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

مسئول ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، سازمان سنجش است و برای دانلود دفترچه باید به سایت این سازمان مراجعه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراگیر پیام نور تهران

فراگیر پیام نور تهران 📞 بررسی شرایط قبولی و معرفی رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور تهران

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر برای پذیرش دانشجو در اکثر واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر