از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

درخواست معافیت تحصیلی آنلاین – epolice.ir – راهنمای تصویری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 

درخواست معافیت تحصیلی آنلاین می بایست از طریق سامانه epolice.ir انجام بگیرد و داوطلبان آقا که مشمول خدمت سربازی هستند و باید برای خدمت اعزام شوند اما می خواهند تحصیلات خود را در دانشگاه ادامه دهند ، باید معافیت تحصیلی دریافت نمایند تا برای آنها غیبت سربازی رد نشود. پیش از این ، نحوه دریافت معافیت تحصیلی بدین صورت بود که فرد متقاضی باید به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه می کرد اما هم اکنون با راه اندازی سامانه epolice.ir ، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و حتی افراد در خارج از کشور نیز می توانند درخواست معافیت تحصیلی آنلاین داشته باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از طریق راهنمای تصویری قرار داده شده ، با نحوه درخواست معافیت تحصیلی آنلاین آشنا شوید.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص نحوه درخواست معافیت تحصیلی آنلاین با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه درخواست معافیت تحصیلی آنلاین

تمام آقایانی که به سن 18 سالگی مشمولیت خدمت سربازی رسیده اند ، در صورتی که قصد ادامه تحصیل داشته باشند باید معافیت تحصیلی دریافت نمایند و در غیر این صورت امکان ثبت نام در دانشگاه را نخواهند داشت ضمن اینکه غیبت سربازی برای آنها منظور می شود. دریافت معافیت تحصیلی از طریق دفاتر پلیس + 10 امکان پذیر است اما برای سهولت کار ، بخش دریافت معافیت تحصیلی به سامانه epolice.ir افزوده شده است تا دیگر لزومی به مراجعه حضوری نباشد و تمام داوطلبان حتی افرادی که خارج از کشور هستند ، بتوانند به صورت آنلاین درخواست معافیت تحصیلی داشته باشند.

  • برای درخواست معافیت تحصیلی آنلاین وارد سامانه epolice.ir شوید و در اولین صفحه ای که مشاهده می کنید گزینه “خدمات اینترنتی وظیفه عمومی” را انتخاب کنید.

درخواست معافیت تحصیلی آنلاین

  • در قدم بعدی لازم است که نام کاربری و کلمه عبور را درج نمایید. نام کاربری کدملی شما و کلمه عبور نیز همان کد سخاست. (برای دریافت کد سخا هم لازم است به یکی از شعب پلیس ۱۰+ مراجعه کنید)

درخواست معافیت تحصیلی آنلاین

اگر کد سخا را فراموش کرده اید ، می توانید از طریق گزینه “فراموشی کلمه عبور” آن را بازیابی نمایید. (رمز از طریق پیامک برای شما ارسال می شود) پس از درج نام کاربری و کلمه عبور ، کد امنیتی را نیز درج کنید. برای درج کد امنیتی حتما به حروف بزرگ و کوچک انگلیسی توجه کنید که درست درج شوند.

  • پس از وارد شدن ، از منوی سمت راست سامانه گزینه “وظیفه عمومی” را انتخاب کنید.

درخواست معافیت تحصیلی آنلاین

  • سپس باید برای درخواست معافیت تحصیلی آنلاین بر روی گزینه “درخواست” کلیک نمایید.

درخواست معافیت تحصیلی آنلاین

  • در قدم بعدی لازم است که گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب نمایید تا وارد صفحه درخواست معافیت تحصیلی شوید.

درخواست معافیت تحصیلی آنلاین

  • در مرحله بعدی ، وارد صفحه ثبت درخواست می شوید که تمام درخواست های قبلی شما در صفحه موجود است. برای ثبت درخواست جدید باید گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب نمایید و سپس دکمه نارنجی رنگ ثبت درخواست را انتخاب کنید.
  • در ادامه ، قوانین و مقررات ثبت درخواست آنلاین معافیت تحصیلی را مشاهده خواهید کرد که باید آنها را بررسی کرده و در صورت مورد تایید بودن گزینه تایید به رنگ سبز پایین صفحه را انتخاب کنید.
  • برای ثبت درخواست اینترنتی معافیت تحصیلی ابتدا باید اطلاعات فردی را در فرم مربوطه درج کنید که شامل استان ، شهرستان ، کدپستی ، خیابان ، پلاک ، تلفن ثابت ، تلفن همراه و … می باشد.
  • در مرحله بعدی اطلاعات تحصیلی شما نمایش داده خواهد شد که در صورت صحیح بودن اطلاعات ، گزینه ادامه پایین صفحه را بزنید.
  • سپس باید اطلاعا محل تحصیل جدید خود را درج کنید که شامل محل تحصیل ، مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی و تاریخ شروع تحصیل می باشند. با درج تمام این اطلاعات ، بر روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید.

پس از تمام مراحل فوق ، باید هزینه ثبت درخواست را نیز بپردازید که به مبلغ 17 هزار تومان می باشد. 48 ساعت پس از ثبت درخواست ، معافیت تحصیلی برای شما صادر می شود.

سوالات متداول

  • درخواست معافیت تحصیلی آنلاین به چه صورت انجام می شود ؟

دریافت معافیت تحصیلی از طریق دفاتر پلیس + 10 امکان پذیر است اما برای سهولت کار سامانه epolice.ir راه اندازی شده است تا دیگر لزومی به مراجعه حضوری نیست.

  • سایت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کدام سامانه است ؟

داوطلبان آقا برای دریافت معافیت تحصیلی آنلاین باید به سامانه epolice.ir مراجعه کنند.

  • هزینه درخواست معافیت تحصیلی در سایت epolice.ir چقدر است ؟

هزینه ثبت درخواست معافیت تحصیلی به مبلغ 17 هزار تومان می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر