از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word – دانلود رایگان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

جدول برنامه ریزی هفتگی درسی

به دلیل اهمیت برنامه ریزی برای کنکور 1402 ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” مقالات بسیار مفیدی را در این خصوص تهیه و در سایت قرار داده اند تا شما داوطلبان به راحتی بتوانید با به کاربردن تکنیک ها برای خود یک برنامه ریزی حرفه ای تنظیم کنید. اما در این مطلب جدول برنامه ریزی هفتگی درسی به صورت فایل word تهیه شده است تا داوطلبانی که نمی توانند برای خود برنامه ریزی انجام دهند ، از این جدول های برنامه ریزی بهره ببرند.

هیچ برنامه ای به اندازه یک برنامه ریزی شخصی که توسط مشاورین با تجربه کنکور تهیه شده باشد شما را در این سال سرنوشت ساز یاری نخواهد کرد ، همین امروز برای دریافت برنامه ریزی کنکور با ما تماس بگیرید ، کارشناسان ما در تمام طول سال کنکور همراه شما خواهند بود.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور  9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تهیه جدول برنامه ریزی هفتگی درسی

در برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 1401 ابتدا باید تمام فعالیت هایی را که در طول هفته انجام می دهید ، ثبت کنید. فعالیت هایی مانند مدرسه رفتن ، کلاس های خصوصی و کنکوری ، آزمون های آزمایشی ، زمان تفریح و استراحت ، کار با گوشی و کامپیوتر ، تماشای تلویزیون ، سرکار رفتن و ….

  1. روزانه 7 ساعت و در هفته 42 ساعت صرف مدرسه می شود.
  2. روزانه 1 ساعت و در هفته 7 ساعت صرف کار با گوشی و تلویزیون می شود.
  3. هفته ای 6 ساعت به کلاس کنکور می روید.
  4. هر دو هفته یکبار ، در آزمون آزمایشی شرکت می کنید.
  5. هفته ای 5 ساعت به تفریح و گردش می پردازید.
  6. روزانه 8 ساعت و در هفته 56 ساعت خواب دارید.

البته ممکن است برخی از موارد فوق را نداشته باشید ولی ما آن ها را قرار داده ایم. فارغ التحصیلان پشت کنکوری به مدرسه نمی روند و در نتیجه زمان بسیار بیشتری دارند اما دانش آموزانی که فعالیت های گفته شده را انجام می دهند ، در هفته حدود 50 ساعت زمان آزاد دارند و باید برنامه مطالعاتی برای این 50 ساعت انجام گیرد.

در ادامه جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word برای سه کنکور ریاضی ، تجربی و انسانی قرار داده شده است و می توانید بر اساس گروه آزمایشی خود ، یکی از آن ها را دانلود کنید.

جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word کنکور تجربی

جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور تجربی که توسط مشاوران تهیه شده است ، مختص به دانش آموزان سال دوازدهم است و زمان شروع مطالعه بعد از اتمام مدرسه در نظر گرفته شده است.

در این روش برنامه ریزی برای دانش آموزان ، روزانه 7 الی 8 ساعت مطالعه لحاظ شده و نحوه تقسیم ساعت مطالعه بین دروس بر اساس اهمیت آن هاست.

شما با دانلود جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word و استفاده از آن ، قادر خواهید بود که در طول روز تمام دروس را بخوانید و مهم تر از همه ، تمرکزتان فقط معطوف به خواندن نخواهد بود ، بلکه ساعاتی از روز نیز تمرین و تست کار می کنید تا در تست زنی سرعت تان افزایش یابد.

احتمالا این را هم بپسندید  آمادگی برای کنکور 1400 - چگونه از امروز برای کنکور 1400 آماده شویم

دانلود فایل word جدول برنامه ریزی درسی هفتگی کنکور تجربی

دانلود فایل word جدول برنامه ریزی هفتگی خالی کنکور تجربی

 ساعت مطالعه هفتگی هر یک از دروس در برنامه پیشنهادی مشاوران ما برای کنکور تجربی ، به صورت زیر است :

  • هر یک از دروس عمومی : 3 ساعت در هفته
  • زیست شناسی : 9 ساعت در هفته (4/5 ساعت مطالعه + 4/5 ساعت تست)
  • شیمی : 9 ساعت در هفته (4/5 ساعت مطالعه + 4/5 ساعت تست)
  • فیزیک : 7/5 ساعت در هفته (4/5 ساعت مطالعه + 3 ساعت تست)
  • ریاضی : 7/5 ساعت در هفته (4/5 ساعت مطالعه + 3 ساعت تست)

البته لازم است ذکر کنیم که دروس عمومی از کنکور 1402 به بعد حذف هستند و شما برای شرکت در آزمون فقط باید دروس اختصاصی را مطالعه کنید. بنابراین در جدول برنامه ریزی هفتگی که در اختیارتان قرار داده شده است ، می توانید تست و مطالعه دروس اختصاصی را بگنجانید.

جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word کنکور ریاضی

کنکور ریاضی شامل 4 درس عمومی و 3 درس اختصاصی است و اشتباهی که اکثر داوطلبان این گروه آزمایشی انجام می دهند ، حذف درس شیمی است و یا اینکه زمان کمی را در برنامه مطالعاتی خود برای این درس صرف می کنند.

در برنامه ریزی کنکور 1401 ، هیچ یک از دروس نباید حذف شوند و باید به تناسب اهمیت و ضریب دروس ، ساعاتی از هفته را به آن ها اختصاص داد.

توصیه ما برای دروسی که از آن ها متنفرید این است که برای خود پاداش تعیین کنید ، مثلا با خود قرار بزارید که اگر بتوانم 40 تست شیمی را درست حل کنم ، سریال مورد علاقه ام را می بینم یا یک ساعت بیشتر استراحت می کنم.

جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word برای کنکور ریاضی در لینک زیر قرار داده شده است :

دانلود فایل word جدول برنامه درسی هفتگی کنکور ریاضی

دانلود فایل word جدول برنامه ریزی هفتگی خالی کنکور ریاضی

ساعت مطالعه هفتگی هر یک از دروس در برنامه ریزی هفتگی جدول فوق ، به صورت زیر است :

  • هر یک از دروس عمومی : 3 ساعت در هفته
  • ریاضیات : 15 ساعت در هفته (9 ساعت مطالعه + 6 ساعت تست)
  • شیمی : 9 ساعت در هفته (6 ساعت مطالعه + 3  ساعت تست)
  • فیزیک : 9 ساعت در هفته (6 ساعت مطالعه + 3 ساعت تست)

البته لازم است ذکر کنیم که دروس عمومی از کنکور 1402 به بعد حذف هستند و شما برای شرکت در آزمون فقط باید دروس اختصاصی را مطالعه کنید. بنابراین در جدول برنامه ریزی هفتگی که در اختیارتان قرار داده شده است ، می توانید تست و مطالعه دروس اختصاصی را بگنجانید.

جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word کنکور انسانی

داوطلبان کنکور انسانی به دلیل آنکه تعداد دروس اختصاصی بیشتری دارند ، معمولا در برنامه ریزی به مشکل بر میخورند و نمی دانند که برای هر درس چقدر وقت بگذارند بهتر است. البته اشتباهی که دانش آموزان رشته انسانی انجام می دهند ، حذف درس ریاضی است و به این نکته توجه ندارند که ضریب درس ریاضی برای پذیرش در بسیاری از رشته های علوم انسانی تاثیر گذار است و مطمئنا کسب درصد پایین در این درس ، اثر منفی خود را خواهد گذاشت.

احتمالا این را هم بپسندید  اخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی با سهمیه ایثارگری - طبق قبولی های 1400 و 99

در جدول برنامه ریزی هفتگی درسی word زیر که توسط کارشناسان پاسخ با ما برای داوطلبان کنکور انسانی تهیه شده است ، تمام دروس عمومی و اختصاصی به نسب اهمیتی که دارند ، در روز های هفته گنجانده شده و هیچ یک از دروس نیز حذف نشده اند.

دانلود فایل word جدول برنامه ریزی درسی هفتگی کنکور انسانی

دانلود فایل word جدول برنامه ریزی هفتگی خالی کنکور انسانی

ساعت مطالعه هفتگی هر یک از دروس در برنامه ریزی هفتگی جدول فوق ، به صورت زیر است :

  • زبان و ادبیات فارسی : 3 ساعت در هفته
  • زبان عربی : 3 ساعت در هفته
  • فرهنگ و معارف اسلامی : 3 ساعت در هفته
  • زبان انگلیسی : 3 ساعت در هفته
  • ریاضیات : 4/5 ساعت در هفته
  • روانشناسی : 6 ساعت در هفته
  • تاریخ و جغرافیا : 4/5 ساعت در هفته
  • فلسفه و منطق : 4/5 ساعت در هفته
  • علوم اجتماعی : 3 ساعت در هفته
  • تست دروس عمومی : 4/5 ساعت در هفته
  • تست دروس اختصاصی : 9 ساعت در هفته

البته لازم است ذکر کنیم که دروس عمومی از کنکور 1402 به بعد حذف هستند و شما برای شرکت در آزمون فقط باید دروس اختصاصی را مطالعه کنید. بنابراین در جدول برنامه ریزی هفتگی که در اختیارتان قرار داده شده است ، می توانید تست و مطالعه دروس اختصاصی را بگنجانید.

بهترین منابع کنکور 1402

جدول برنامه ریزی هفتگی درسی

 

هر چقدر که برنامه ریزی تحصیلی شما عالی تنظیم شده باشد ، اگر از منابع مطالعاتی مناسب استفاده کنید ، آموزش و یادگیری شما کامل نخواهد بود. برنامه ریزی فقط مسیر راه را به شما نشان می دهد اما آنچه که بیشتر اهمیت دارد ، این است که در مسیر راه چگونه عمل کنید ، از چه منابع مطالعاتی استفاده نمایید ، چقدر تست کار کنید ، در چه آزمون های آزمایشی شرکت کنید و ….

در تهیه منابع کنکور 1401 نباید افراط داشته باشید و استفاده از یک کتاب تست و یک کتاب مکمل آموزشی برای هر درس کافیست. البته اولویت اول شما باید کتاب درسی باشد و پس از بررسی تمام مفاهیم کتاب ، از کتاب کمک آموزشی به عنوان مکمل استفاده کنید.

انتشارات گاج ، نشرالگو ، خیلی سبز ، مبتکران و قلم چی مناسب ترین انتشارات برای تهیه کتاب های کمک آموزشی هستند.

  • زیست شناسی : فاگوزیست و خیلی سبز
  • شیمی : مبتکران
  • ریاضیات تجربی : مهر و ماه
  • فیزیک : میکروطبقه بندی گاج و خیلی سبز

توصیه می شود که از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” از مشاوره برنامه ریزی های تخصصی بهره مند شوید. مشاوران به طور مرتب پیگیر برنامه ریزی روزانه شما هستند و با ارائه تکنیک های تست زنی و آموزش شیوه مطالعه هر یک از دروس ، شما را در رسیدن به هدفتان یاری می کنند.

سوالات شما

  • چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم ؟

با توجه به آشنا نبودن شما با نحوه برنامه ریزی اصولی برای کنکور ، توصیه می شود در این زمینه از مشاوران راهنمایی دریافت کنید.

  • در تهیه جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور به چه مواردی توجه کنیم ؟

در تهیه جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور ساعت مطالعاتی را بیشتر از حد توان خود تعیین نکنید و به مرور زمان آن را افزایش دهید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ضرایب کنکور دی ماه

ضرایب کنکور دی ماه – ضرایب دروس اختصاصی در 5 گروه آزمایشی

کنکور سراسری دی ماه 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر