از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام پادا – راهنمای ثبت نام و امکانات سامانه پادا – pada.medu.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام پادا

 

دانش آموزان هر یک از پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم تمام مدارس کشور ، لازم است برای ثبت نام در مدرسه و موارد دیگری همچون دریافت کارنامه و … به سایت پادا مراجعه نمایند. سامانه پادا ، سایتی طراحی شده توسط سازمان آموزش و پرورش کشور است و هدف از طراحی این سامانه ، سهولت ثبت نام در مدارس می باشد. این سامانه قابل استفاده برای دانش آموزان در کلیه مدارس و کلیه پایه های تحصیلی می باشد و امکاناتی همچون ثبت نام در مدرسه ، دریافت کارت ورود به جلسه ، دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ، دریافت کارنامه و … را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. در ادامه این مطلب می خواهیم راهنمای کاملی از ثبت نام پادا را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره نحوه ثبت نام در سایت پادا از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سامانه پادا

برای مدارس سامانه های مختلفی راه اندازی شده است که از جمله آنها می توانیم به سایت سیدا ، سایت همگام ، سایت آلاء و … اشاره کنیم. اخیرا سامانه جامع و یکپارچه ای به اسم سایت پادا طراحی شده است و امکانات مختلفی دارد. آدرس این سامانه به نشانی pada.medu.ir می باشد و دانش آموزان مدارس مختلف ، امکان دسترسی به آن را دارند.

مرتبط بخوانید : سامانه پادا ثبت نام کلاس نهم و دهم

نحوه ثبت نام در سامانه پادا

ثبت نام در سایت پادا مراحل پیچیده ای ندارد و هر دانش آموز می تواند با استفاده از کد ملی خود و همچنین رمز پادا که مدیر مدرسه ارائه می کند ، وارد سایت شده و از امکانات آن بهره مند شود.

رمز پادا را فقط می توان از مدیر مدرسه دریافت کرد و اگر هم فراموش کنید ، امکان بازیابی آن وجود دارد. پس از ورود به سایت و تعیین بخش مورد نظر ، از شما خواسته می شود که کد ملی دانش آموز و رمز پادا را درج نمایید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم و هشتم - ورود و راهنمای ثبت نام 1402

اطلاعات تمام دانش آموزان در سایت پادا موجود است و با وارد کردن کد ملی و رمز پادا ، دانش آموز می تواند مشخصات خود را مشاهده نماید. این اطلاعات توسط مدیر مدرسه از طریق سایت سیدا به سایت پادا انتقال یافته است و اگر دانش آموزی پس از وارد کردن مشخصات خود ، امکان ورود به سایت را نداشت ، به این دلیل است که مدیر مدرسه اطلاعات را وارد نکرده است و باید با مراجعه به مدرسه ، موضوع را پیگیری نمود.

مرتبط بخوانید : سامانه پادا ثبت نام کلاس ششم

امکانات سامانه پادا

سامانه پادا از امکانات مختلفی تشکیل شده است که در این بخش شرح می دهیم :

پیش ثبت نام مدارس در سایت پادا

اصلی ترین بخش سامانه پادا ، ثبت نام در مدارس است. از طریق این بخش می توان پیش ثبت نام مدارسی همچون مدارس شاهد ، دولتی ، نمونه دولتی ، غیرانتفاعی و … را به صورت اینترنتی انجام داد و لزومی به مراجعه حضوری به مدارس نیست.

دانش آموزان و والدین با مراجعه به بخش پیش ثبت نام مدارس سامانه پادا و بارگذاری مدارک و اطلاعات لازم ، می توانند ثبت نام در مدرسه را انجام دهند. برای ثبت نام اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی دانش آموز ، کد ملی دانش آموز ، کد ملی والدین ، تلفن و آدرس محل سکونت و … خواسته می شود و پس از اتمام فرایند نام نویسی ، با ارائه کد پیگیری مراحل ثبت نام به پایان می رسد.

تاریخ شروع ثبت نام مدارس مختلف در سایت پادا اطلاع رسانی می شود و لینک ثبت نام فعال می گردد. هم اکنون می توانید با مراجعه به این سامانه به نشانی pada.medu.ir ، از آغاز فرایند ثبت نام مدرسه خود مطلع گردید.

ثبت نام نقل و انتقال دانش آموزان در سایت پادا

دانش آموزان مدارس تیزهوشان و سایر مدارس که متقاضی نقل و انتقالی هستند ، برای ثبت درخواست خود باید به سایت پادا مراجعه کنند. در این سامانه لینک نقل و انتقال دانش آموزان فعال است و دانش آموز یا والدین او پس از ثبت درخواست ، باید منتظر بررسی از سوی مدرسه و سازمان آموزش و پرورش باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  ویرایش اطلاعات در سامانه پادا - راهنمای ویرایش اطلاعات در سامانه پادا

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول و  پایه دوازدهم متوسطه دوم که امتحانات آنها نهایی برگزار می شود ، می بایست برای شرکت در آزمون کارت ورود به جلسه به همراه داشته باشند. لینک دریافت کارت ورود به جلسه در سایت پادا فعال می باشد و با درج کد ملی و رمز پادا ، می توان از آن پرینت تهیه کرد. بدیهی است که دانش آموزان فاقد کارت ورود به جلسه اجازه ورود به محل آزمون را نخواهند داشت.

مشاهده کارنامه از سایت پادا

ثبت نام پادا

معلمان مدارس پس از تصحیح اوراق امتحانی ، نمرات دانش آموزان را در اختیار مدیر مدرسه قرار می دهند و مدیر مدرسه با تهیه و تنظیم کارنامه ، این کارنامه را در سایت پادا قرار می دهد. دانش آموزان می توانند از طریق بخش “مشاهده کارنامه” ، از نمرات اکتسابی خود در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم مطلع شوند.

بنابراین برای اطلاع از نمراتی که در امتحانات مدرسه به دست آورده اید نیازی نیست که حضوری از مدرسه دریافت می کنید و به راحتی می توانید در سایت پادا ، نمرات خود را ببینید.

مرتبط بخوانید : تلفن پشتیبانی سامانه پادا

اعلام نتایج تیزهوشان در سایت پادا

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کرده اند ، برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود در آزمون تیزهوشان ، می بایست از طریق سایت پادا به نشانی pada.medu.ir ، کارنامه خود را دریافت نمایند.

سوالات شما

  • آدرس سایت پادا چیست ؟

سایت پادا به نشانی pada.medu.ir می باشد.

  • آیا ثبت نام در مدارس از طریق سامانه پادا انجام می گیرد ؟

بله ، پیش ثبت نام کلیه مدارس از طریق سایت پادا انجام می شود.

  • آیا برای دریافت کارنامه امتحانات باید به سایت پادا مراجعه کنیم ؟

بله ، دانش آموزان برای مشاهده نمرات امتحانی خود باید به سایت پادا مراجعه کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه پادا ثبت نام کلاس ششم

سامانه پادا ثبت نام کلاس ششم 1401 – زمان و راهنمای تصویری ثبت نام کلاس ششم در پادا

  از سال گذشته ، ثبت نام مدارس در تمام پایه های ابتدایی ، متوسطه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر