از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام مدارس دولتی 1402 – زمان ، سایت و مدارک ثبت نام در مدرسه دولتی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام مدارس دولتی

 

بیشترین تعداد دانش آموزان کشور در پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم را مدارس دولتی به خود اختصاص داده اند و این مدارس هر ساله با مشخص کردن زمانبندی ثبت نام ، برای متقاضیان امکان پذیرش را فراهم می سازند. برای ثبت نام مدارس دولتی در هر یک از پایه ها ، باید در زمان مقرر اقدام کنید ضمن اینکه نحوه نام نویسی به صورت اینترنتی می باشد و والدین یا دانش آموز باید از طریق سایت پادا ثبت نام خود را انجام دهند. لازم است پیش از اقدام به ثبت نام مدارس دولتی ، از زمان ، شرایط ، مدارک و چگونگی ثبت نام اینترنتی مطلع شوید که ما در ادامه این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام در مدرسه دولتی از مشاوران مجموعه تحصیلی پاسخ با ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید. همچنین می توانید ثبت نام اینترنتی در سایت پادا را به مشاوران ما بسپارید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام مدارس دولتی

اولین موضوعی که در رابطه با ثبت نام مدرسه دولتی باید بدانید ، زمان آن است. برای سال تحصیلی 1402 زمان دقیق ثبت نام مشخص نیست اما پیش بینی می شود که مطابق با روال سال های قبل ، از ابتدای خردادماه حداکثر تا اواخر مردادماه ، فرصت برای نام نویسی وجود داشته باشد. بنابراین لازم است در این مهلت دو ماهه ، برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام در هنرستان صدا و سیما 📞 زمان ، شرایط و مدارک ثبت نام آزمون ورودی 1403

تمدید ثبت نام مدارس دولتی

با توجه به اینکه حدود 2 ماه فرصت برای ثبت نام وجود دارد ، احتمالا زمان ثبت نام تمدید نشود اما اگر مدارس دارای ظرفیت خالی باشند ، شاید زمان ثبت نام برای جاماندگان از نام نویسی تمدید شود.

مرتبط بخوانید : شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی

سایت ثبت نام مدرسه دولتی

همانطور که بالاتر نیز گفته شد ، نحوه ثبت نام در مدارس دولتی به صورت اینترنتی است و آدرس سایت نام نویسی نیز سایت پادا به نشانی pada.medu.ir می باشد. ثبت نام متقاضیان تمام پایه های تحصیلی به جزء کلاس اول ابتدایی ، در این سامانه انجام می شود و دانش آموز باید از طریق سایت اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری نمایند و منتظر بررسی توسط مدارس باشند.

برای ثبت نام مدرسه دولتی در سایت pada.medu.ir نیاز است که نام کاربری و رمز عبور داشته باشید که نام کاربری همان کد ملی دانش آموز است و در بخش رمز عبور نیز رمز پادا که توسط مدیر مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است ، درج می شود.

پس از درج این اطلاعات امکان دسترسی به فرم را خواهید داشت که برای تکمیل فرم اطلاعاتی همچون مشخصات شناسنامه دانش آموز و والدین او ، شماره تماس ثابت ، شماره تماس همراه ، معدل مقطع قبلی و … خواسته می شود. چنانچه پس از وارد کردن اطلاعات خود در سایت پادا ، پیام “کاربر مورد نظر یافت نشد” را از سامانه دریافت کردید ، لازم است که به مدیر مدرسه خود اطلاع دهید تا مشخصات شما را در سامانه سیدا به ثبت برساند.

مدارک لازم برای ثبت نام در مدرسه

پس از ثبت نام اینترنتی مدرسه دولتی در سایت پادا ، باید برای ثبت نام حضوری به مدرسه مراجعه نمایید و در زمان مراجعه حضوری ، مدارک زیر از شما خواسته می شود :

  • اصل و کپی شناسنامه دانش آموز
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مادر
  • کپی شناسنامه و کارت ملی پدر
  • کپی مدرک تحصیلی والدین
  • 6 قطعه عکس 4*3
  • کپی مدرک محل سکونت مانند سند منزل و یا اجاره نامه
  • سوابق تحصیلی دوره ابتدایی برای متقاضیان ورود به دوره اول متوسطه
  • کارنامه قبولی ششم تحصیلی برای متقاضیان ورود به دوره اول متوسطه
  • سوابق تحصیلی دوره اول متوسطه برای متقاضیان ورود به دوره دوم متوسطه
  • کارنامه قبولی نهم تحصیلی برای متقاضیان ورود به دوره دوم متوسطه
  • فیش تلفن ثابت یا فیش برق یا سند منزل به نام پدر یا مادر

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام مدرسه ابتدایی

آیا ثبت نام مدارس دولتی شهریه دارد ؟

ثبت نام مدارس دولتی

 

احتمالا این را هم بپسندید  پیش ثبت نام مدرسه خرد 🟢 شرایط و زمان ثبت نام 1402

سوالی که بسیاری از والدین میپرسند این است که آیا ثبت نام در مدرسه دولتی با پرداخت شهریه همراه است؟ در این رابطه لازم است بدانید که طبق قوانین سازمان آموزش و پرورش ، هیچ یک از مدارس دولتی نباید هزینه ای تحت عنوان شهریه برای ثبت نام از دانش آموزان دریافت کنند. در زمان ثبت نام حضوری این مدارس فقط هزینه مربوط به بیمه دریافت می شود و دریافت شهریه غیرقانونی است.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام مدارس دولتی 1402 در چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام مدرسه دولتی از اوایل خردادماه آغاز می شود.

  • برای ثبت نام در مدرسه دولتی باید حضوری اقدام کنیم یا اینترنتی ؟

نحوه ثبت نام اولیه در مدرسه دولتی به صورت اینترنتی و در سایت پادا می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام هنرستان امیرکبیر اصفهان

ثبت نام هنرستان امیرکبیر اصفهان 📞 زمان ، شرایط و مدارک پیش ثبت نام 1403

ثبت نام هنرستان امیرکبیر اصفهان مورد تقاضای دانش آموزانی از اصفهان است که تمایل دارند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر