از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام در سایت گاما – راهنمای ثبت نام در سایت گاما و استفاده از آن

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام در سایت گاما

 

سایت گاما به منظور ایجاد گنجینه نمونه سوالات امتحانی ، آزمون علمی و محتواهای آموزشی در مقاطع تحصیلی مختلف ، راه اندازی شده است. نمونه سوالات و محتواهای آموزشی این سایت توسط معلمان و دبیران سراسر کشور بروز رسانی می شوند و امکان دسترسی به تمام بخش های سامانه توسط عموم دانش آموزان ، دبیران و مدارس کشور فراهم است. ثبت نام در سایت گاما با استفاده از شماره تلفن یا حساب ایمیل فعال انجام می گیرد و با ارسال کد فعال سازی به شماره یا ایمیل درج شده در سایت ، فرایند ثبت نام به پایان می رسد.

کاربران سایت گاما برای بهره مندی از تمام امکانات این سامانه و شرکت در آزمون ها و یا درج و انتشار محتوا ، ابتدا باید با ثبت نام در سامانه برای خود حساب کاربری ایجاد نمایند و در مراجعات بعدی به سایت با ورود به حساب کاربری ، به فعالیت بپردازند. در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام در سایت گاما را می توانید مشاهده کنید ، اگر پس از مطالعه سوالی داشتید حتما در بخش نظرات بپرسید.

راهنمای ثبت نام در سایت گاما

آدرس سایت گاما به نشانی gama.ir می باشد. با ورود به این سامانه ، جهت ثبت نام بر روی گزینه ثبت نام در منوی بالای صفحه کلیک کنید.

 

سپس شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود را درج نمایید. توجه داشته باشید که شماره موبایل و یا حساب ایمیل باید در دسترس باشند زیرا کد فعال سازی سایت برای آنها ارسال می شود.

 

کد فعال سازی که ارسال می شود را در این بخش درج نمایید.

 

در مرحله بعد لازم است رمز عبوری را برای خود تعیین کنید. رمز عبور مندرج در این بخش را همیشه بخاطر داشته باشید زیرا دفعات بعدی که وارد سایت می شوید باید آن را درج نمایید.

 

با مراحل فوق ثبت نام شما در سایت گاما به پایان می رسد و لازم است دو مرحله زیر را نیز طی کنید. نوع حساب خود را از یکی از دو گزینه دانش آموز هستم و معلم یا مربی هستم تعیین و دکمه ثبت را بزنید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه ثبت نام در سایت گاما از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تعیین نوع حساب کاربری در زمان ثبت نام سایت گاما

در انتخاب نوع حساب دقت داشته باشید زیرا در آینده امکان تغییر آن وجود ندارد. حساب کاربری مختص به دانش آموزان با حساب کاربری معلمان و مربیان تفاوت دارد ، دانش آموزان آموز با ثبت نام در سایت گاما می توانند نمونه سوال دانلود کنند و یا در مسابقات علمی و آزمون های گاما شرکت نمایند و …اما معلم یا مربی با عضویت در سایت و ایجاد یک صفحه اختصاصی ، می تواند به انجام فعالیت های مختلف مثل ثبت نمونه سوال ، محتوای آموزشی ، ایجاد و برگزاری آزمون آنلاین و … بپردازد و برخی فعالیت ها نیز به منظور کسب درآمد هستند.

 

پس از ثبت نوع حساب کاربری ، اطلاعات فردی و شخصی خود را نیز درج و ثبت نمایید تا پروفایل شما تکمیل تر شود.

 

پس از ثبت نام در سایت گاما و ساخت حساب کاربری ، در دفعات بعدی برای ورود به پروفایل خود بر روی گزینه ورود بالای صفحه کلیک کنید.

 

سپس شماره موبایلی که در زمان ثبت نام وارد سایت کرده اید را به همراه رمز عبورتان درج و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور سایت گاما

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، مطابق تصویر زیر بر روی لینک “رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟ بازیابی کنید” کلیک نمایید و گزینه ورود را انتخاب کنید.

 

سپس شماره موبایلی که با آن در سایت گاما ثبت نام کرده اید ، وارد و بر روی دکمه بازیابی رمز کلیک کنید.

 

کد فعال سازی که ارسال می شود را در این بخش درج نمایید.

 

پس از درج کد فعال سازی ،  باید رمز جدیدی را برای خود تعیین و ذخیره نمایید. رمز ورود به سایت گاما حداقل باید شامل 6 کاراکتر از اعداد ، حروف انگلیسی و فارسی باشد.

با ثبت نام در سایت گاما از چه امکاناتی بهره مند می شویم

سایت گاما ، سامانه ای کاربردی برای دانش آموزان و معلمان است و با توجه به نوع حساب کاربری که در هنگام ثبت نام ایجاد کرده اید ، از امکانات متفاوت سایت بهره مند می شوید. بیشتر امکانات سایت گاما مثل عضویت در سایت ، دانلود برخی نمونه سوالات امتحانی ، ثبت سوال ، شرکت در آزمون های آنلاین و … برای عموم دانش آموزان و معلمان رایگان است اما دانش آموزان ، دبیران و مدارس می توانند با تکمیل فرم عضویت و ثبت نام در سایت ، از امکانات آموزشی متنوع تری بهره مند شوند.

امکانات سایت گاما برای دانش آموزان

  • دانلود درسنامه های آموزشی تمام پایه های تحصیلی در تمام دروس
  • درخواست معلم خصوصی پس از بررسی اساتید در حال تدریس در سایت
  • دریافت نمونه سوالات امتحانی
  • امکان مشاهده صفحه شخصی معلم و دبیر مورد علاقه
  • شرکت در آزمون های آنلاین متنوع گاما برای سنجش و خودآزمایی
  • امکان ثبت مشکلات و سوالات درسی
  • شرکت در کلاس های آنلاین عمومی یا خصوصی با دبیران مورد علاقه
  • دسترسی به راهنمای حل المسائل تمرین های کتاب در سامانه
  • و …

امکانات سایت گاما برای معلمان

معلمان  با عضویت در سایت گاما ، به خدمات زیر دسترسی دارند :

اگر با نحوه ثبت سوال ، ویدیو آموزشی  و ایجاد آزمون آنلاین در سایت گاما و همچنین چگونگی کسب درآمد در سایت گاما آشنایی ندارید ، با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

  • ثبت نمونه سوال امتحانی مستمر ، آزمون نوبت اول ، آزمون نوبت دوم ، آزمون های پایانی ، آزمون های درس به درس ، مسابقات علمی ، آزمونهای تستی و ..
  • ثبت محتواهای آموزشی به صورت ویدیو ، پاورپوینت ، اپلیکیشن اندروید ، pdf و …
  • ثبت پرسش و پاسخ
  • ثبت تست و ساخت آزمون آنلاین
  • تدریس خصوصی و کسب درآمد ( کارمزدی حدود 5% از تدریس خصوصی سهم گاما و 95% دیگر به دبیر پرداخت می شود)
  • و …

در پروفایل شخصی دبیران ، لیست کاملی از فروش قرار داده می شود و معلم می تواند به صورت لحظه ای میزان درآمد خود را در داشبورد مشاهده نماید. اگر میزان درآمد بیشتر از 100 هزار تومان باشد ، امکان تسویه حساب وجود دارد. سایت گاما در روزهای یکشنبه هر هفته نسبت به تسویه حساب با معلمان اقدام می نماید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

3 نظر

  1. سایت گاما خیلی سایت آموزنده خوبی است

  2. طاها شکیبا

    سایت خیلی خوبی است

  3. صالح بامدی

    سایت گاما،خیلی سایت آموزنده و عالی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر