از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1403 📞 راهنمای کامل ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان

 

بیمه دانا فرهنگیان یکی از خدماتی است که به فرهنگیان عزیز ارائه می گردد. فرهنگیانی که متقاضی بهره مندی از بیمه دانا هستند ، می بایست به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنند. خدمات بیمه دانا برای فرهنگیان در اکثر موارد مشابه با خدمات ارائه شده‌ در بیمه سایر مشتریان است اما در کنار خدمات مشابه ، یکسری خدمات ویژه تری به کارمندان و کارکنان فرهنگی اختصاص داده‌ می شود. از جمله مزایای بهره مندی از بیمه دانا فرهنگیان ، تفاوت سقف استفاده از بیمه در موارد گوناگون و بالاتر بودن آن نسبت به حالت عادی است.

وزارت آموزش و پرورش ، از ابتدای تیرماه 1401 قرار داد خود را با شرکت دانا منعقد کرده‌ است و از این تاریخ به بعد ، از بیمه تکمیلی دانا استفاده می کند. برای توضیحات و کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان ، لطفا در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

برای راهنمایی در زمینه شرایط و نحوه ثبت نام بیمه دانا و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1403

ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1401 از ابتدای تیرماه آغاز شد و متقاضیان به مدت حدودی 20 روز فرصت برای ثبت نام داشتند. در حال حاضر زمان ثبت نام برای تیرماه به اتمام رسیده‌ است و متقاضیان باید مننظر ثبت نام در دوره بعدی باشند. متقاضیان بیمه دانا فرهنگیان باید در تاریخی که اعلام می شود ، به سایت مربوطه مراجعه کرده‌ و مدارک خود را که شامل کپی شناسنامه و کارت ملی می باشد ، بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است که مطابق با اعلام مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ، ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان ، مجددا، از روز سه‌ شنبه 3 آبان لغایت 10 آبان 1401 ، از طریق سامانه شرکت بیمه دانا ، انجام گرفت ثبت نام کنندگان از ابتدای تابستان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و معوقات ماه های قبل از حقوق آنها کسر خواهد شد.

چگونگی ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان در سایت apps1.dana-insurance.ir

ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان برای کارمندان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش به صورت اینترنتی انجام می گیرد. متقاضیان جهت بهره مندی از این بیمه کافیست از طریق سایت به نشانی apps1.dana-insurance.ir اقدام نمایند. با توجه به اینکه بسیاری از فرهنگیان با نحوه ثبت نام آشنایی ندارند ، در این بخش مراحل ثبت نام را آموزش می دهیم :

  • در قدم اول وارد سایت به نشانی apps1.dana-insurance.ir شوید. برای ورود به این سامانه هم می توانید با گوشی موبایل و هم با کامپیوتر اقدام کنید و محدودیتی وجود ندارد.
  • بعد از وارد شدن به سایت ، صفحه اصلی سامانه را مشاهده خواهید کرد که شما باید بر روی لینک “سامانه ثبت نام شاغلین آموزش و پرورش” کلیک کنید تا به صفحه اصلی ثبت نام بیمه دانا منتقل شوید.
  • در مرحله بعد صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که قوانین مربوط به ثبت نام ذکر شده‌ است. موارد را مطالبعه کنید و سپس بر روی لینک آبی رنگ “برای ورود به سامانه ثبت نام پرسنل آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید” کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد از شما اطلاعاتی خواسته می شود که شامل نام کاربری و رمز عبور می باشند. در بخش نام کاربری کد ملی خود و در بخش کلمه عبور هم شماره پرسنلی را درج نمایید و سپس دکمه ورود را انتخاب کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  حکم کارگزینی فرهنگیان 1403 📞 معرفی سامانه و راهنمای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

وارد کردن اطلاعات برای ثبت نام بیمه دانا

  • در قدم بعد وارد صفحه ای خواهید شد که اطلاعات فرهنگی شما در آن درج شده‌ است. اگر از قبل اقدام به ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان نکرده‌ باشید ، پیامی با عنوان “بیمه شده‌ محترم ، اطلاعات شما ناقص می باشد و بایستی کلیه اطلاعات تکمیل شود و در صورتی که مورد تایید می باشد دکمه تایید انتخاب شود” را مشاهده خواهید کرد. برای آنکه بتوانید ثبت نام را انجام دهید ، در سمت چپ صفحه بر روی گزینه “ویرایش” کلیک کنید.
  • در قدم بعد ، به صفحه ثبت نام و ویرایش اطلاعات دسترسی خواهید داشت و باید اطلاعاتی از جمله کد ملی ، نام و نام خانوادگی بیمه شده‌ ، تاریخ تولد ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، محل صدور ، محل تولد ، شماره تلفن همراه ، کد پرسنلی ، جنسیت ، شماره شبا ، استان محل خدمت ، نام منطقه یا شهر ، نام بیمه گر پایه و آدرس را درج نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات ، دکمه “ورود” با بزنید.

اضافه کردن اعضای خانواده برای ثبت نام بیمه دانا

  • در مرحله بعد ، نوبت به اضافه کردن اعضای خانواده است بدین منظور بر روی گزینه “اضافه کردن اعضای خانواده (تحت تکفل)” کلیک کنید.
  • برای اضافه کردن اعضای خانواده به صفحه ای هدایت می شوید که باید اطلاعات مورد نیاز هر یک را از جمله نام و نام خانوادگی بیمه شده‌ ، کد ملی ، نسبت ، تاریخ تولد ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، جنسیت ، محل صدور و محل تولد را درج کرده و دکمه تایید را بزنید.
  • پس از وارد کردن اطلاعات خود و افراد خانواده ، باید تعهد نامه قرار داده‌ شده‌ در سایت را نیز مطالعه کنید. سپس با انتخاب دکمه تایید ، مراحل ثبت نام شما به پایان می رسد.
  • در پایان مراحل ، یک کد 6 رقمی برای شما پیامک می شود که باید کد را در سایت وارد کنید. بعد از وارد کردن کد ، دکمه تایید را بزنید و سپس یک کد جدید دریافت نمایید.
احتمالا این را هم بپسندید  حکم کارگزینی فرهنگیان 1403 📞 معرفی سامانه و راهنمای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

اتمام ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان

اگر ثبت نام با موفقیت انجام شود ، پیام “بیمه شده‌ محترم ، تایید اطلاعات شما با موفقیت انجام شده‌ است و در انتظار تایید منطقه قرار می گیرد” را از سامانه دریافت خواهید کرد. حال باید منتظر باشید که درخواست شما توسط مسئول مربوطه در منطقه بررسی شود و در صورت تایید اطلاعات شما ، متن موجود در بالای صفحه تغییر کرده‌ و عبارت «بیمه شده‌ محترم ، اطلاعات شما توسط منطقه تایید شده‌ است و به بیمه جهت ثبت در سیستم بیمه گری ارسال شده است» را مشاهده خواهید کرد.

شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی دانا آموزش و پرورش 1403

ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان

در ادامه ، شرایط لازم برای ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان را شرح می دهیم :

  • کارکنان فرهنگی برای ثبت نام بیمه دانا باید همسر و فرزندان خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند. در غیر این صورت امکان ثبت نام بیمه برای آنها وجود ندارد.
  • کارمندانی که در سازمان های وابسته مثل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش ، سازمان نوسازی ، سازمان توسعه مشارکت های مردمی ، نهضت سواد آموزی ، دانشگاه شهید رجایی و … مشغول فعالیت هستند ، مثل سال های قبل می توانند برای دریافت بیمه اقدام کنند و مشابه گذشته ، شرط تامین و پرداخت صد در صد بیمه تکمیلی برای این دسته از فرهنگیان برقرار است.
  • افرادی که ثبت نام بیمه دانا را انجام می دهند ، نمی توانند در دیگر سازمان های بیمه قرارداد ببندند.
  • ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور موظف هستند به صورت ماهانه حق بیمه های پرداخت شده‌ توسط بیمه شدگان را جمع آوری کنند. سپس آن را به حساب بانک ملت شعبه فردوسی واریز کنند.
  • فرهنگیانی که نمی خواهند از بیمه دانا فرهنگیان بهره مند شوند ، می توانند در سایت ثبت نام نکنند.

سوالات شما

  • ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان در کدام سایت انجام می گیرد ؟

سایت بیمه دانا فرهنگیان به نشانی apps1.dana-insurance.ir می باشد.

  • هزینه مستقیم بیمه تکمیلی فرهنگیان چقدر است ؟

هزینه مستقیم بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 حدود 91 هزار و 600 تومان به صورت ماهانه در نظر گرفته شده‌ است.

  • بیمه تکمیلی فرهنگیان چه شرایطی دارد ؟

راجع به شرایط ثبت نام بیمه دانا تکمیلی فرهنگیان در این مطلب توضیحاتی کاملی را ارائه کرده‌ ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر