از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

 

آزمون کارشناسی ارشد هر ساله برای پذیرش دانشجو در دانشگاه های سراسری و آزاد اجرا می شود و داوطلبانی که تمایل دارند مقطع کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه آزاد بگذرانند ، می بایست در این آزمون هماهنگ و مشترک در میان تمام دانشگاه ها شرکت نمایند. ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد در زمان بندی مشخص شده توسط سازمان سنجش انجام می گیرد و متقاضیان فقط در مهلت اعلام شده فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ما در ادامه این مطلب می خواهیم جزئیات کاملی از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 را شرح دهیم. برای همراهی با ما ، تا انتهای مطلب را مطالعه کنید.

سوالات خود را درباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1402

برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید از زمان آن مطلع باشید. زمان ثبت نام ارشد 1402 از سوی سازمان سنجش اعلام شده است و به تاریخ دقیق 16 الی 22 آذرماه می باشد. این زمان ، مهلت اولیه نام نویسی در آزمون است و احتمالا پس از اتمام مهلت ، فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته شود.

مرتبط بخوانید : کارشناسی ارشد بدون کنکور 

نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری ادغام شده است از همین رو متقاضیان قبولی در دانشگاه آزاد نیز باید در سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام آزمون اقدام کنند. بنابراین نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد اینترنتی بوده و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. مراحل ثبت نام در آزمون به شرح زیر می باشد :

احتمالا این را هم بپسندید  مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 📞 از خرید کارت اعتباری تا دریافت شماره پیگیری

مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام

در قدم اول برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید دفترچه راهنما را دانلود و بررسی کنید. در این دفترچه شما درباره شرایط و ضوابط آزمون راهنمایی می شوید و از شرایط پذیرش خاص بعضی از دانشگاه ها اطلاع می یابید. مطالعه دفترچه قبل از اقدام به ثبت نام الزامی است.

واریز هزینه ثبت نام

قدم بعدی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد ، واریز هزینه نام نویسی آزمون می باشد. مبلغ ثبت نام برای تمام دانشگاه های سراسری و آزاد مشترک می باشد و شما با یکبار پرداخت هزینه ، می توانید در آزمون شرکت نمایید. نحوه پرداخت هزینه با خرید کارت اعتباری می باشد و باید پس از ورود به صفحه ثبت نام آزمون ، گزینه خرید کارت اعتباری را انتخاب کنید و به درگاه واریز هزینه هدایت شوید.

دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن

بعد از آنکه هزینه را با موفقیت پرداخت کنید ، به شما سریال پرداخت ارائه می شود که با استفاده از این سریال می توانید فرم نام نویسی آزمون را دریافت کنید. برای تکمیل فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نیاز به عکس و اطلاعاتی همچون معدل مقاطع کاردانی و کارشناسی ، کد موسسه محل اخذ مدارک تحصیلی قبلی ، مشخصات شناسنامه ای و …. می باشد.

دریافت شماره پرونده و شماره پیگیری

در پایان مراحل ثبت نام ، لازم است شماره پرونده و شماره پیگیری را از سامانه دریافت نمایید که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. عدم دریافت این دو کد یعنی اینکه مشکلی در روند ثبت نام شما وجود دارد و می بایست تمام مراحل را از ابتدا انجام دهید.

مرتبط بخوانید : زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد داخل دفترچه راهنما به طور کامل توضیح داده شده است که در این بخش شرح می دهیم :
  • عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سوء پیشینه اخلاقی
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته یا کارشناسی ناپیوسته
  • داوطلبانی که دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی هستند به شرط فارغ التحصیلی تا 31 شهریورماه 1402 مجاز به شرکت در آزمون می باشند.
  • دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت تمایل به شرکت در آزمون ارشد ناپیوسته ، باید قبل از ثبت نام آزمون انصراف دهند در غیر این صورت اجازه شرکت در آزمون به آنها داده نمی شود.
  • اگر دانشجوی ارشد و دکتری هستید و می خواهید با شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فقط در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنید ، لزومی به انصراف از تحصیل نیست.
  • داوطلبان آقای کنکور ارشد باید کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت داشته باشند.

مرتبط بخوانید : دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

سوالات شما

  • آیا ثبت نام ارشد دانشگاه ازاد با ثبت نام ارشد سایر دانشگاه ها مشترک است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد - بهترین مشاوره انتخاب رشته

بله ، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و ازاد ادغام شده است و داوطلبان با شرکت در یک آزمون می توانند انتخاب رشته تمام دانشگاه ها را انجام دهند.

  • سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد کدام سامانه است ؟

متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد برای شرکت در آزمون ورودی باید در سایت سنجش اقدام به ثبت نام در آزمون کنند.

  • ثبت نام ارشد دانشگاه ازاد در چه تاریخی آغاز می شود ؟

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در نیمه دوم آذرماه است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 📞 از خرید کارت اعتباری تا دریافت شماره پیگیری

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 در حال فرا رسیدن است و داوطلبانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر