از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد 📞 راهنمای تصویری portal.saorg.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

چنانچه از دانش آموختگان دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستید و مدرک فارغ التحصیلی خود را از یکی از دانشگاه های تحت نظر این وزارت خانه به شرح روزانه ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، شبانه و … دریافت کرده‌ اید ، به منظور ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی باید در سامانه سجاد اقدام کنید. برای راهنمایی کامل در خصوص نحوه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال خود را در مورد نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد ، از کارشناسان ارشد پاسخ با ما بپرسید ، از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما هستیم ، لازم به ذکر است که مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی بوده و زیر نظر سامانه یا سازمانی نمیباشد ، 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر   9099071612 

معرفی سامانه سجاد

سامانه سجاد یک سامانه تحت فعالیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد و دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های زیر نظر این وزارت خانه ، برای اموری همچون دریافت تاییدیه تحصیلی ، ترجمه رسمی مدارک ، ثبت نام در شهریه ها ، شرکت در آزمون های زبان ، دریافت کارنامه سلامت دانشجویی و … می بایست به سامانه مذکور به نشانی portal.saorg.ir مراجعه کنند.

لازمه استفاده از خدمات سامانه سحاد ، ثبت نام در این سامانه است و قبل از عضویت ، خدمات به کاربر نمایش داده نمی شوند. بعد از آنکه با کد ملی و شماره تلفن همراه خود داخل سایت ثبت نام کنید ، به شما یک رمز عبور اختصاص داده می شود که در مراحل بعدی ورود به سایت ، با استفاده از این رمز و همچنین کد ملی خود ، می توانید وارد پنل کاربری تان شده‌ و اقدامات لازم را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : تاییدیه تحصیلی – تاییدیه تحصیلی چیست و چگونه دریافت کنیم؟

راهنمای ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

یکی از خدمات اصلی سامانه سجاد ، ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی است. دانشجویان به منظور دریافت تاییدیه تحصیلی از این سامانه ابتدا باید مراحل عضویت خود را طی کنند و بعد از آنکه رمز عبور برای آنها پیامک شد ، می توانند در سامانه گزینه ورود را انتخاب کرده‌ و پس از درج کد ملی و رمز عبور ، وارد پنل خود شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  تاییدیه تحصیلی - تاییدیه تحصیلی چیست و چگونه دریافت کنیم؟

پس از این مراحل ، لازم است از منوی بالای سامانه بر روی گزینه “خدمات” کلیک شود.

ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

سپس در منوی خدمات می بایست وارد بخش “اداره کل امور دانش آموختگان” شوید و بر روی لینک “دریافت تاییدیه تحصیلی” کلیک کنید. لازم به ذکر است که اگر قصد ترجمه رسمی مدارک خود را دارید باید بر روی گزینه “اداره کل امور دانشجویان داخل” کلیک نمایید و سپس بخش “تایید مدارک تحصیلی دانشگاه های داخل کشور جهت ترجمه رسمی” را انتخاب کنید.

ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

با انتخاب گزینه دریافت تاییدیه تحصیلی ، فرم مربوطه را مشاهده خواهید کرد. در این فرم مشخصات فردی و مشخصات تحصیلی شما از طریق پروفایل شما به صورت سیستمی ثبت شده‌ اند. در تمام این فرم ، تکمیل بخش هایی که ستاره دار هستند الزامی می باشد. همچنین توجه داشته باشید که ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی باید از پایین ترین مقطع تحصیلی که فاقد کد صحت می باشد ، انجام گیرد.

ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

واریز هزینه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

سپس کد امنیتی را با رعایت حروف بزرگ و کوچک انگلیسی وارد کرده و دکمه ارسال را بزنید. بعد از انتخاب گزینه ارسال ، وارد قسمت درگاه پرداخت بانکی می شوید که می بایست هزینه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد را بپردازید.  اطلاعات کارت بانکی خود را جهت پرداخت مبلغ ذکر شده‌ ، وارد کنید.

در صورت موفقت آمیز بودن مراحل پرداخت ، شماره پیگیری به شما ارائه خواهد شد که در نهایت از بخش کارتابل سامانه می توانید لیست درخواست های خود و مراحل پیگیری درخواست را ملاحظه فرمایید.

تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد برای دانش آموختگان غیر وزارت علوم

اگر در مقاطع قبلی در دانشگاه آزاد ، حوزه های علمیه یا وزارت بهداشت ، تحصیل کرده‌ اید ، جهت دریافت تاییدیه تحصیلی خود به سامانه مربوطه این دانشگاه ها و مراکز مراجعه کنید و تصویر مدرک تحصیلی ، شماره نامه یا کدپیگیری تاییدیه تحصیلی را وارد نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت سجاد تاییدیه تحصیلی 🟢 سایت سجاد برای تایید مدارک

تاییدیه تحصیلی در سایت سجاد برای دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور

اگر از دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور هستید ، جهت تاییدیه تحصیلی و دریافت کد صحت ، باید از بخش خدمات سامانه بر روی گزینه “اداره کل امور دانش آموختگان” کلیک کرده و سپس گزینه “فرایند ارزشیابی مدرک تحصیلی خارجی” را انتخاب کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

تاییدیه تحصیلی در سایت سجاد برای درخواست های قبلی خارج از کشور

اگر قبلا مراحل دریافت تاییدیه تحصیلی را در سامانه طی کرده‌ اید ، جهت دریافت کد صحت می بایست از بخش خدمات سامانه بر روی گزینه “اداره کل امور دانش آموختگان” کلیک کرده‌ و سپس گزینه “دریافت کد صحت ارزشنامه های قدیمی خارج از کشور” را انتخاب کنید.

ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

هزینه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم ، برای ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد باید هزینه آن را بپردازید و در صورت عدم واریز اینترنتی هزینه ، درخواست شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. هزینه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد 25 هزار تومان می باشد که می توانید با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود واریز کرده و کد پیگیری را دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید : پشتیبانی سایت سجاد – راهنمای مشکلات و پشتیبانی سامانه سجاد

سوالات شما

  • نحوه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی به چه صورت می باشد؟

دانشجویان دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی باید به سایت سجاد مراجعه کنند.

  • هزینه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی چقدر است؟

هزینه ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سایت سجاد به مبلغ 25 هزار تومان می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر