از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 📞 راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آدرس حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی کارت ورود به جلسه هر یک از داوطلبان درج می شود. سازمان سنجش نیز در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون ، آدرس حوزه ها را با انتشار یک فایل در سایت ، به داوطلبان اطلاع رسانی می کند. برخی از شرکت کنندگان این آزمون متقاضی تغییر حوزه امتحانی خود هستند که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که آیا تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 امکان پذیر است. همچنین در صورت امکان پذیر بودن‌ ، چگونه باید برای آن اقدام کنید. لطفا همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه تغییر حوزه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آیا تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امکان پذیر است 

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در زمان ثبت نام این آزمون و تکمیل فرم ، استان و شهرستان بومی خود را مشخص می کنند. حوزه امتحانی هر یک از داوطلبان نیز بر اساس اطلاعاتی که در زمان ثبت نام ارائه کرده‌ اند ، تعیین می شود. این آزمون به صورت هماهنگ کشوری در شهرستان ها و استان ها برگزار می گردد. داوطلب برای اطلاع از آدرس دقیق حوزه امتحانی خود ، باید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از سایت سنجش دریافت کند.

احتمالا این را هم بپسندید  چگونه از رشته تجربی معلم شویم 📞 آیا از رشته تجربی می‌توان معلم شد

اگر متقاضی تغییر حوزه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 هستید ، باید به اطلاعتان برسانیم که فعلا اطلاعیه دقیقی از سوی سازمان سنجش در این خصوص منتشر نشده‌ است و باید منتظر اطلاعیه های این سازمان باشیم.

مرتبط بخوانید : مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش – زمان ، محل و مراحل برگزاری مصاحبه

زمان تغییر محل برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

در صورتی که امکان تغییر حوزه آزمون استخدامی آموزش و پرورش فراهم باشد ، زمان آن احتمالا همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خواهد بود. داوطلبان برای تغییر حوزه امتحاني ، باید در فرصتی که سازمان سنجش اعلام کرده‌ است ، وارد سامانه شده‌ و با دریافت فرم آزمون ، اطلاعات مربوط به محل سکونت را تغییر دهند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی احتمالا از 15 اردیبهشت ماه خواهد بود زیرا آزمون در 18 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

نحوه تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره شد ، نحوه تغيير حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور است. پس از ورود به بخش آزمون های استخدامی این سازمان ، لازم است اطلاعات خود به شرح شماره پرونده ، کدپیگیری ثبت نام ، کد ملی و شماره شناسنامه را درج کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

در حساب کاربری تان ، فرم آزمون را مشاهده خواهید کرد که امکان ویرایش آن فراهم می باشد. در صورت امکان پذیر بودن‌ تغییر حوزه امتحانی آزمون ، لینک ویرایش استان و شهرستان بومی در فرم فعال خواهد بود. می توانید با کلیک بر روی آن ، استان و شهرستان دیگری را برای شرکت در آزمون انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  استخدام آموزش و پرورش رشته عمران 1402 📞 شرایط و راهنمای استخدام

لازم به ذکر است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش نیز در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. اگر حتما باید حوزه امتحانی تان را تغيیر دهید اما در سایت سنجش امکان آن فراهم نیست ، پیشنهاد می شود به صورت حضوری به باجه رفع نقص مراجعه نمایید. برای اطلاع از آدرس باجه رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش محل سکونت خود ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سوالات شما

  • آیا تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امکان پذیر است ؟

در حال حاضر راجع به تغییر محل برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 اطلاعیه دقیقی از سوی سازمان سنجش منتشر نشده‌ است.

  • چگونه محل برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 خود را تغییر دهیم ؟

در صورت امکان پذیر بودن‌ تغییر حوزه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، باید از سایت سازمان سنجش اقدام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ✨ زمان و راهنما

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند ، می توانند …

3 نظر

  1. من بومی هستم میتونم برای امتحان بیام تهران ؟ و ایا شانس کدام بالاتر است در حوزه بومی خودم امتحان بدهم و یا تهران ؟ و دومین سوال اگر تهران ،آزمون بدهم مصاحبه هم همین تهران خواهد بوود؟ سپاس

  2. ریحانه صفاجو

    سلام چجوری میتونم حوزه ی محل امتحان اموزش و پرورش رو ب یه شهر دیگه تغییربدم؟خیلی ضررویه نتونستم اون شهربمونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر