از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بهترین مشاور کنکور 1402 📞 راهنمای انتخاب بهترین مشاور کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بهترین مشاور کنکور

بهترین مشاور کنکور در موفقیت دانش آموزان کنکوری نقش به سزایی دارد. همواره شنیده‌ ایم که انسان موفق شخصی است که در امور مختلف زندگی اش از مشورت و مصاحبت انسان های عاقل و باتجربه در آن موضوع خاص بهره می جوید. با این توصیف باید گفت برهه کنکور یکی از دوره‌ های حساس و سرنوشت‌ساز هر دانش‌ آموزی است که دغدغه کسب موفقیت در کنکور سراسری و وارد شدن‌ به دانشگاه های معتبر یکی از آمال و آرزوهای مهم او تلقی می گردد. اما آیا گذر کردن‌ از این مرحله دشوار و سرنوشت‌ ساز بدون آگاهی و اطلاعات کافی و صرفاً با خواندن‌ کتاب های درسی امکان پذیر است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت به هیچ وجه ، چرا که کنکور هم مانند بسیاری از ارزش های زندگی ، امری چالش بر انگیز برای داوطلب کنکوری است و پیچ و خم های موجود بر سر این راه دشوار می تواند داوطلب را کاملا گمراه و گیج کند. به خصوص در زمان حال که انواع کتاب های کمک درسی و کتاب های طراحی شده‌ برای کنکور و مشاوران رنگارنگ و کلاس های مربوط به کنکور بازار داغی دارند.

چه کنیم که از این ورطه سخت به سلامت بگذاریم و به مقصود عالی خود که همانا کسب رتبه عالی در کنکور سراسری و در نهایت رسیدن‌ به رشته‌ های دانشگاهی مطلوب و در انتها بدست آوردن‌ شغل مناسب و متناسب با روحیه و استعداد مان است برسیم؟ در جواب این پرسش می توان گفت که باید بی شک از یک مشاور خوب در این عرصه بهره جست.

لازم به ذکر است مشاوران ما در سایت پاسخ با ما با داشتن‌ مجموعه ای از خصوصیات عالی یک مشاور ، از جمله داشتن‌ رتبه های برتر ، دارا بودن‌ روش های ارتباط موثر ، داشتن‌ تخصص و آگاهی از جزئیات و تمامی ریزه‌ کاریهای مربوط به کنکور ، در ردیف بهترین مشاوران کنکور قرار گرفته‌ اند.

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر ، حتی ایام تعطیل

بهترین مشاور کنکور کیست و چگونه می تواند به ما کمک کند؟

یک مشاور کنکور کاربلد باید خصایص زیر را داشته‌ باشد :

شناسایی استعدادهای داوطلب توسط بهترین مشاور کنکور

ابتدا باید استعدادهای شما را شناسایی کند. چه بسا شما به شغل و رشته‌ ای علاقه داشته‌ باشید که متاسفانه هیچ استعدادی در آن ندارید و در عوض رشته‌ ای که چندان دلخواه شما نیست ، در آن بسیار مستعد و توانا باشید بهترین مشاوره کنکور در اینجا نقش مهم خود را ایفا می‌کند و با شناسایی استعدادهای بالقوه شما می تواند شما را در جهت مناسبی راهنمایی کند در اینجا لازم به ذکر است که شما داوطلبان عزیز در ابتدای راهی هستید که ناشناخته‌ است و اگر از مشاوره بهره نگیرید و یا حتی با داشتن‌ مشاور آگاه به مشورت‌های آن دل نسپارید قدم در راهی سخت و گیج کننده‌ گذارده‌ اید که ممکن است آینده شغلی تان را در خطر بیاندازد

کشف و شناسایی علاقه داوطلب

بهترین مشاور کنکور شخصی است که علاقه واقعی شما را کشف و شناسایی کند. بسیارند دانش آموزانی که فریفته‌ نام رشته‌ای می‌ شوند و یا به اجبار خانواده دست به انتخاب رشته‌های می‌زنند که چندان علاقه‌ای به آن ندارند. در اینجا مشاور به مدد شما خواهد آمد و با ترسیم واقعیت از آنچه شما انتخاب کرده‌ اید شما را در مسیر درست هدایت می‌کند .

به طور مثال داوطلبی را در سال‌های دور می شناختم ، که خانواده‌اش اصرار زیادی برای ورود او به دانشکده حقوق داشتند ولی به نظر من بعد از انجام تست ها و آزمون هایی که از وی گرفتم متوجه شدم ، که کوچکترین علاقه‌ای به علم حقوق و در انتها وکیل شدن‌ و انجام کارهای سخت وکالت در دادگاه ندارد. به اعتقاد من ، وی در زمینه حسابداری استعداد خوب و عجیبی داشت ، اما به اصرار خانواده‌ و تسلیم شدن‌ اش به خواسته‌ آنان وارد رشته‌ حقوق حقوق و متعاقب آن وکالت شد ، ولی تا آن جایی که با این شخص در تماس بودم ، هیچگاه رضایتمندی خوبی از شغل و رشته‌ تحصیلی نداشت و تا جایی پیش رفت که وکالت را پس از تحمل آن همه سختی برای کسب کردنش کشیده‌ بود را رها کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور 1401 - بهترین مرکز مشاوره کنکور تلفنی و مفید ترین مقالات کاربردی کنکور

مشاوره موفق و پر طرفدار

بهترین مشاور کنکور باید در کنکور و امر مشاوره موفق و پرفروش باشد. فکر کنم تا به حال شنیده‌ اید که کار را باید به کاردان سپرد شخصی که هیچ سر رشته‌ ای از کنکور ندارد و بهترین دستاوردش در زمینه مشاوره کنکور تنها کسب رتبه ۶ رقمی در کنکور سراسری است نمی‌ تواند مشاور خوبی در زمینه کنکور باشد و یا اینکه خود موفقیتی در کنکور زمان خودش نداشته‌ باشد.

رتبه برتر کنکور سراسری

بهترین مشاور کنکور شخصی است که به اصطلاح خود دستی بر آتش داشته‌ باشد و خود از برترین رتبه های کنکور سراسری باشد. چرا که در این پیچ و خم توانسته‌ موفقیت قابل توجهی کسب کند می‌ تواند دست دیگری را گرفته‌ و او را به سر منزل مقصود برساند. البته قابل ذکر است که داوطلبان عزیز گاهی دچار وسواس فکری می شوند تا حدی که تنها و تنها از شخصی که نفر اول کنکور است مشاوره می پذیرند و در صورتی که این یک خطای محض است فرق بین رتبه یک تا صد می تواند از نظر دانش بسیار اندک و ناچیز باشد و آمادگی در سر جلسه امتحان و تنها اختلافشان بر سر چند تست کنکور باشد.

بنابراین منظور ما از بهترین مشاور کنکور تنها شخصی نیست که رتبه ۱ تا ۱۰ کنکور را اخذ کرده‌ است. بلکه در کنار موفقیت عالی که در کنکور کسب کرده ، الباقی خصوصیات دیگر که بسیار مهم و سرنوشت ساز است را باید دارا باشد ، چه بسا یک مشاوری که خود ، رتبه تک رقمی داشته‌ است اما نتواند با شما ارتباط خوبی برقرار کند و قادر به تشخیص استعداد و علایق شما نباشد. بنابراین نمی تواند در زمینه مشاوره کنکور به اتکای داشتن‌ یک رتبه عالی خود را بهترین مشاور کنکور خطاب کرد.

آموزش شیوه های صحیح مطالعه

بهترین مشاور کنکور

بهترین مشاور کنکور شما همچنین باید بتواند ارتباط ویژه و موثر با والدین داوطلب داشته‌ باشد تا بتواند بستر فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت و رشد دانش آموز ایجاد کند. مشاور کنکور باید شیوه های صحیح مطالعه از جمله نحوه صحیح گوش دادن‌ به دروس و یادداشت برداری ، خلاصه برداری را به داوطلب آموزش دهد.

تکنیک های پاسخگویی به سوالات تستی

بهترین مشاور کنکور باید تکنیک های پاسخگویی به سوالات تستی را به داوطلب به نحو صحیح آموزش دهد که داوطلب در کمترین زمان ممکن بهترین خروجی را بگیرد. بهترین مشاور کنکور باید بداند که با چه روش هایی می تواند قدرت تمرکز و حافظه دانش آموز را بالا ببرد و حتی به قدری باید متخصص باشد که با ارائه رژیم غذایی مناسب سبب افزایش تمرکز و قدرت حافظ داوطلب گردد.

معرفی منابع آموزشی توسط بهترین مشاور کنکور

بهترین مشاور کنکور شخصی است که به داوطلب مدیریت زمان را آموزش دهد و بارها با او تمرین کند تا داوطلب بدون استرس و با آرامش بتواند زمانی که در اختیارش است را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. مشاور کنکور شخصی است که بتواند به داوطلب کمک کند تا از میان انبوه منابع کمک آموزشی که (بعضا غیر از اتلاف وقت و زمان به درد امر دیگری نمی خورند،) انتخاب بسیار خوبی داشته‌ باشد و منابع کمک آموزشی استاندارد را به دانش آموز معرفی کند.

آگاهی کامل بهترین مشاور کنکور از صفر تا صد کنکور 

و در نهایت بهترین مشاور کنکور شخصی است که تمام جزئیات و از صفر تا صد کنکور را بداند و اطلاعات جامع و کاملی در زمینه کنکور داشته‌ باشد. به طور مثال اگر داوطلبی سهمیه دارد ، اطلاعات کافی را به او در جهت کسب رتبه مورد نظر آن رشته‌ سهمیه ای بدهد و یا اینکه اگر داوطلب قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد درباره چگونگی و تمامی مراحل آن از جمله شهریه و قابلیت بورسیه شدن‌ و نوع دانشگاه ، اطلاعات جامعی دهد و یا اینکه بداند برای قبول شدن‌ در رشته‌ های خاص چه رتبه و ترازی را داوطلب باید کسب کند.

مشاوران ما در مرکز تحصیلی پاسخ با ما با داشتن‌ مجموعه ای از خصوصیات عالی یک مشاور ، از جمله داشتن‌ رتبه های برتر ، دارا بودن‌ روش های ارتباط موثر ، داشتن‌ تخصص و آگاهی از جزئیات و تمامی ریزه‌ کاریهای مربوط به کنکور ، در ردیف بهترین مشاوران کنکور قرار گرفته‌ اند.

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر ، حتی ایام تعطیل

خدمات مشاور کنکور به داوطلبان کنکوری

همانقدر که یک مشاور خوب می تواند تاثیر بسزایی در زندگی و موفقیت افراد داشته‌ باشد ، به همان اندازه نیز یک مشاور ناکارآمد می تواند تاثیرات منفی بر روی افراد مختلف بگذارد. از این رو برای انتخاب مشاوه کنکورتان باید جوانب مختلفی را در نظر بگیرید. یک مشاور خوب کنکور باید از ویژگی های زیر بهره مند باشد:

  • مشاور شما باید شناخت کافی و اولیه را از دانش آموز داشته‌ باشد.
  • عادت های دانش آموز را باید شناسایی کند و بر طبق آن رو به جلو برود.
  • برنامه ای را برای دانش آموز در نظر بگیرد که متناسب با زمان روزمره او باشد.
  • طرز فکر فرد را باید به سمت “من می توانم” تغییر دهد.
  • برای فرد یک هدف و مقصد مشخص را تعیین کند و بر اساس آن چارچوب رو به جلو بروند.
  • هفتگی و یا ماهیانه با گرفتن‌ آزمون و یا پرسش های مختلف سطح پیشرفت دانش آموز را ارزیابی و بررسی کند.
  • کمک به داوطلب در تنظیم برنامه ریزی درسی روزانه ، هفتگی و ماهانه
  • کمک به داوطلب برای انجام انتخاب رشته‌ کنکور

مشاوره کنکور تلفنی

بهترین مشاور کنکور

از آنجا که دوری مسافت های داخل یک شهر و حتی سختی های سفر از یک استان به استان دیگر می توانند ما را با مشکل مواجه کند ، گروه تخصصی مشاورین ما در سایت پاسخ با ما امکان ارتباط با عزیزان داوطلب کنکور که خواستار شرکت در مقاطع مختلفی چون کاردانی ، کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری می باشند را به سهولت فراهم نموده‌ است. بر این اساس شما عزیزان همه روزه می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره های سایت تماس حاصل نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور 1400 - مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور 1400

مشاوره تلفنی کنکور می تواند روشی موثر در جهت رسیدن‌ به موفقیت در کنکور سراسری باشد. البته لازم به توضیح است که مجموعه حرفه ای و متخصص سایت پاسخ با ما تنها در زمینه مشاوره کنکور فعالیت نمی کند. این مجموعه ، در همه زمینه ها و مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری مشاوره تخصصی ارائه می دهد. چون آگاهیم که علی رغم دوری مسافت ها و هزینه های ایاب و ذهاب و اشتغال بعضی از داوطلبان و نداشتن‌ وقت کافی برای رفت و آمد و همچنین سوالات متعددی که گاه و بیگاه در هر ساعتی از شبانه روز برای یک داوطلب پیش می‌آید و می‌ تواند فکرش را درگیر کند ، امکان یک مشاوره حضوری را از بسیاری از داوطلبان می گیرد ، بنابراین دغدغه ما در سایت پاسخ با ما پاسخگویی آسان به این دسته‌ از نیازها می‌باشد.

خدمات مرکز مشاوره کنکور تلفنی پاسخ با ما

مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، با تمام تخصص خود ، شما را در زمینه‌ های مختلفی همچون انتخاب رشته ، برنامه ریزی تحصیلی ، معرفی منابع کمک درسی و آزمون های استاندارد برای طی دوران تحصیل و همچنین کنکور و ارائه اطلاعات کافی درباره دانشگاه ها و شهریه های آنان و رتبه و تراز قبولی در آنها کمک خواهند کرد.

سوالات شما

  • بهترین مشاور کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مشاور کنکور خود قبلا مسیر کنکور را گذرانده است و توانسته است به موفقیت برسد.

  • آیا برقراری تماس تلفنی با بهترین مشاوران کنکور کشور امکان پذیر است؟

بله ، شما می توانید از هر شهری که هستید با مشاوران کنکور مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

  • هزینه مشاوره کنکور چقدر است؟

هزینه خدمات مشاوره کنکور بستگی به عوامل مختلفی همچون تجربه و تخصص مشاور ، روش بهره مندی از مشاوره و … دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاور خصوصی کنکور - بهترین مشاور خصوصی کنکور

مشاور خصوصی کنکور – بهترین مشاور خصوصی کنکور

  دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در سال کنکور زمان لازم را برای امتحان کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر