از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است ؟ – نحوه ویرایش ثبت نام کنکور 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است

 

داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری 1402 را انجام می دهند معمولا در حین تکمیل فرم ثبت نام اطلاعاتی را به اشتباه درج می کنند که لازم است اصلاح شوند. معمولا برای این دسته از داوطلبان سوال مطرح می شود که ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور وجود دارد ؟ چگونه ثبت نام کنکور را ویرایش کنیم ؟ تاریخ ویرایش ثبت نام کنکور کی است ؟

با توجه  به این سوالات در ادامه به بررسی ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1401 می پردازیم. شما داوطلبان می توانید در صورت تمایل ویرایش فرم ثبت نام کنکور خود را به مشاوران مجرب پاسخ با ما بسپارید.

ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور 1402 است ؟

سازمان سنجش آموزش کشور معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور مهلتی را در نظر می گیرد تا داوطلبانی که بنا به هر دلیلی اطلاعات اشتباهی را وارد فرم ثبت نام کرده اند ، بتوانند این اطلاعات را اصلاح کنند تا برای حضور در جلسه کنکور با مشکلی مواجه نشوند.

زمان های دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1402 هنوز توسط سازمان سنجش مشخص نشده است ولی شما عزیزان می توانید برای پیگیری تمام اخبار مربوط به ثبت نام کنکور و همچنین ویرایش کردن فرم ثبت نام خود توسط افراد مجرب ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و با خیال راحت ویرایش ثبت نام آزمون سراسری خود را توسط مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

برای کنکور 1402هنوز اطلاعیه دقیقی منتشر نشده است اما تمام داوطلبانی که ثبت نام کنکور را انجام داده اند می توانند در مهلت های اعلام شده زیر ، وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوند و نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور خود اقدام کنند.

تاریخ ویرایش ثبت نام کنکور

  • تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام کنکور سراسری ، تمام داوطلبانی که ثبت نام آزمون را انجام داده اند و شماره پرونده و کد پیگیری دریافت کرده اند ، می توانند مجددا وارد سایت سازمان سنجش شده و فرم ثبت نام را ویرایش کنند.
  • در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ، علاوه بر اینکه داوطلبان جا مانده می توانند ثبت نام کنند ، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز مجازند فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.
  • در مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری که معمولا اواخر اسفند ماه است ، به تمام داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند فرصت ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام داده می شود.

چگونه ثبت نام کنکور را ویرایش کنیم

برای ویرایش ثبت نام کنکور 1402 لازم است که در تاریخ های تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید و با درج اطلاعات خواسته شده مثل شماره پرونده و شماره پیگیری ، فرم ثبت نام را دریافت و ویرایش کنید. ویرایش ثبت نام کنکور 1401 بدون پرداخت هزینه انجام می گیرد یعنی نیازی به خرید کارت اعتباری جدید نیست.

آیا کد پیگیری ، شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1401 خود را فراموش کرده اید ؟

همین حالا تماس بگیرید ، مشاوران ما در سریع ترین زمان اطلاعات کنکور شما را بازیابی می کنند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

البته اگر شما بخواهید در گروه آزمایشی جدید شرکت کنید و یا ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی را انجام دهید ، لازم است هزینه ای را از طریق خرید کارت اعتباری در سایت سنجش پرداخت کنید و سپس اقدام به ویرایش فرم ثبت نام کنید.

سوالات شما

  • ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است ؟

بله ، داوطلبان کنکوری در بازه های زمانی مختلفی فرصت ویرایش ثبت نام کنکور را دارند.

  • ویرایش فرم ثبت نام کنکور سراسری چگونه انجام می گیرد ؟

داوطلبان برای ویرایش کنکور سراسری باید در سایت سازمان سنجش فرم نام نویسی خود را دریافت کرده و آن را اصلاح نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی

ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی 📞 زمان و راهنمای ثبت نام اینترنتی کتب درسی

ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی به صورت اینترنتی انجام می گیرد و والدین باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر