از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

امریه رشته دامپزشکی 1402 📞 سازمان های امریه گیر در رشته دامپزشکی + شرایط پذیرش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

امریه رشته دامپزشکی

جذب امریه رشته دامپزشکی در تعدادی از سازمان های کشور انجام می گیرد و متقاضیان می توانند در تاریخ های اعلامی توسط سازمان مورد تقاضای خود و همچنین با در نظر داشتن تاریخ اعزام به خدمت شان ، برای ثبت نام اقدام کنند. این مطلب را آماده کرده ایم تا شرایط امریه رشته دامپزشکی را به طور کامل بررسی نمایی. لطفا همراه ما باشید.

برای راهنمایی در خصوص شرایط پذیرش سرباز امریه و پرسیدن سوالاتی که در این باره دارید ، لطفا با مشاوران مرکز تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سازمان های پذیرنده امریه رشته دامپزشکی

فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی می توانند در سازمان هایی که به تخصص آنها نیاز دارند ، امریه شوند و سربازی را با شرایط راحت تری بگذرانند. این دسته از مشمولین خدمت سربازی که تمایل به امریه شدن دارند ، باید بررسی کنند که مدرک آنها مورد تایید کدام سازمان یا ارگان می باشد و یکی از سازمان ها را برای ثبت نام خود انتخاب کنند.

سال گذشته ، پذیرش سرباز امریه از رشته دامپزشکی در اداره دامپزشکی کشور ، وزارت جهاد کشاورزی ، سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران انجام شد. در سال جاری هم احتمالا همین سازمان ها با انتشار فراخوان هایی از علاقه مندان دعوت به ثبت نام نمایند.

ثبت نام امریه مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی کشور است که برای تکمیل نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود ، از میان فارغ التحصیلان رشته های ژنتیک ، بیوشیمی ، میکروبیولوژی ، بیوتکنولوژی پزشکی ، بیوتکنولوژی میکربی ، دامپزشکی ، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سرباز امریه پذیرش می کند. تاریخ اعزام به خدمت سربازان امریه این سازمان در اول آذرماه می باشد و متقاضیان حداکثر تا اواخر شهریورماه مهلت دارند که رزومه و مدارک خود را به آدرس  hamkari@ibrc.ir ارسال نمایند. لازم به ذکر است که متقاضیان باید بومی استان های البرز و تهران باشند و پذیرش سرباز امریه از سایر استان ها امکان پذیر نیست.

مرتبط بخوانید : امریه رشته کارآفرینی

ثبت نام امریه وزارت جهاد کشاورزی با رشته دامپزشکی

همانطور که گفتیم ، فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی می توانند ثبت نام امریه وزارت جهاد کشاورزی را هم انجام دهند. ثبت نام متقاضیان امریه این سازمان تا میزان سه برابر ظرفیت اعلامی و در سامانه dhrd.maj.ir انجام می شود و زمان ثبت نام نیز سال گذشته در 12 آبان ماه بوده است.

بعد از ثبت نام متقاضیان در سامانه dhrd.maj.ir ، شرایط و مدارک آنها در اداره کل امور اداری وزارت جهادکشاورزی بررسی شده و نتایج به ستاد مشترک نیروهای مسلح اعلام می گردد.  لازم به ذکر است که ثبت نام امریه وزارت جهاد کشاورزی نیاز به حداقل معدل 16 دارد و مرحله مصاحبه هم برای پذیرش سربازان امریه برگزار می گردد.

ثبت نام امریه سربازی سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان حفاظت از محیط زیست هم از رشته دامپزشکی سرباز امریه جذب می کند و اگر می خواهید در این سازمان ثبت نام کنید ، باید بررسی کنید که زمان ثبت نام و اعزام به خدمت در چه تاریخی می باشد. مشمولین نباید غیبت داشته باشند همچنین مشمولین فارغ التحصیل شده از دانشگاه های برتر دولتی و دارای معدل بالا ، از امتیاز جذب برخوردار هستند.

مرتبط بخوانید : امریه رشته امور گمرکی

شرایط امریه سربازی 

امریه رشته دامپزشکی

ثبت نام امریه رشته دامپزشکی در تمام سازمان هایی که پذیرنده سرباز امریه از این رشته تحصیلی هستند ، با داشتن یکسری شرایط قابل انجام است که در این بخش توضیح می دهیم :

  • مشمولین غایب امکان ثبت نام امریه سربازی را ندارند.
  • معدل بالا می تواند شانس قبولی را بیشتر کند.
  • داشتن سهمیه جانبازی و ایثارگری می تواند مشمولن را در اولویت جذب قرار دهد.
  • سابقه فعالیت پدر مشمول در جبهه برای جذب شدن در امریه سربازی امتیاز محسوب می شود.
  • ایتام و نیازمندان در اولویت جذب امریه سربازی قرار دارند.
  • داشتن همسر و متاهل بودن شانس قبولی را افزایش می دهد.
  • بسیجیان فعال می توانند از کارت بسیج خود برای ثبت نام امریه سربازی استفاده کنند.
  • مشمولین قاری قران یا حافظ قران کریم از سهمیه در پذیرش امریه سربازی برخوردار هستند.

مرتبط بخوانید : امریه رشته امور بانکی

سوالات شما

  • آیا با رشته دامپزشکی می توانیم ثبت نام امریه سربازی را انجام دهیم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  بخشنامه سرباز معلم 1402 📞 زمان انتشار و دانلود بخشنامه سرباز معلم سال 1402

بله ، رشته دامپزشکی از جمله رشته های مورد نیاز ثبت نام امریه سربازی در بعضی از سازمان هاست.

  • سازمان های پذیرنده سرباز امریه از دامپزشکی کدام ها هستند ؟

شما با مدرک دامپزشکی می توانید در سازمان هایی همچون وزارت جهاد کشاورزی ، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ، سازمان حفاظت محیط زیست و … امریه شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

امریه رشته روانشناسی

امریه رشته روانشناسی 1402 📞 سازمان های پذیرنده + شرایط پذیرش

اگر از رشته روانشناسی یکی از دانشگاه های دولتی یا غیر دولتی فارغ التحصیل شده‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر