از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ازمون انلاین گاما 📞 راهنمای آزمون آنلاین سایت گاما در کلیه مقاطع تحصیلی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون آنلاین گاما

ازمون انلاین گاما فرایندی است که دانش آموزان از طریق آن بتوانند آموخته های خود را محک بزنند و با شرکت در ازمون ، وضعیت درسی خود را در سطح منطقه ، استان و کشور بسنجند. دانش آموزان برای شرکت در ازمونهای انلاین گاما ابتدا باید در این سامانه عضویت انجام دهند و از طریق حساب کاربری خود ، ازمون های مد نظر را انتخاب و سوالات آن را حل کنند. علاوه بر ازمون های عمومی که برای کلیه کاربران سایت گاما در دسترس است ، امکان ایجاد ازمون اختصاصی نیز در این سامانه فراهم می باشد و معلمان می توانند برای اطمینان از تثبیت یادگیری دانش آموزان خود ، ازمون اختصاصی را ایجاد نمایند.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه شرکت در آزمون انلاین سایت گاما از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

راهنمای شرکت در ازمون انلاین سایت گاما

برای شرکت در ازمون های موجود در سایت گاما ، ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنید. ثبت نام سایت گاما با استفاده از شماره تلفن همراه و یا پست الکترونیک انجام می گیرد و پس از ثبت اطلاعات خود در این سامانه ، کد فعال سازی حساب کاربری تان برای شما پیامک می شود و از این پس می توانید در حساب کاربری خود به انواع خدمات مثل شرکت در ازمون ، دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات ازمون هایی که در سایت گاما شرکت می کنید ، در پروفایل شخصی شما ذخیره می شود اطلاعاتی مثل تعداد سوالات درست و غلطی که پاسخ داده‌ اید ، نمره منفی اکتسابی ، درصد دروسی که کسب کرده‌ اید ، رتبه در منطقه ، رتبه در کشور و ….

برای شروع ازمون کافیست پس از مراجعه به سایت گاما به نشانی gama.ir ، در صفحه اول سامانه بر روی لینک “ازمون انلاین” که در تصویر زیر نیز مشحص شده‌ است ، کلیک کنید.

 

با ورود به بخش آزمون انلاین ، لیست تمام آزمون های موجود در سایت در دروس و مقاطع تحصیلی مختلف برای شما نمایش داده می شوند. پس از بررسی لیست و پیدا کردن‌ درس و مقطع تحصیلی مد نظر خود ، بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه سوالات آزمون هدایت شوید.

شروع ازمون انلاین رایگان

در ابتدای شروع آزمون ، تعداد سوالات ، مبحث طراحی سوالات ، سطح دشواری سوال و … به شما اطلاع داده‌ می شود. پس از اینکه اطلاعات را با دقت مطالعه و بررسی کردید ، بر روی گزینه شروع آزمون کلیک نمایید. آزمون های انلاین سایت گاما رایگان هستند ولی اگر بخواهید فایل آزمون را با کلید سوالات دانلود نمایید ، باید هزینه ای را به سایت پرداخت کنید.

 

 

با زدن‌ گزینه شروع آزمون ، لیست سوالات به شما نمایش داده‌ می شوند و مدت زمان باقی مانده‌ تا اتمام آزمون نیز در بالای صفحه قرار داده‌ شده‌ است.

 

 

اگر پاسخ سوالی را اشتباه علامت گذاری کردید ، باید بر روی علامت پاکن کلیک کنید. همچنین اگر سوالی وقت گیر بود و نیاز به بررسی بیشتری داشت ، می توانید آن را نشان دار کنید و پس از پاسخ به تمام سوالات اگر زمان داشتید ، به آن سوال برگردید و دوباره حل کنید.

 

 

پس از اطمینان از جواب دادن‌ به تمام سوالات ، بر روی گزینه ارسال پاسخ ها کلیک کنید و سپس در مرحله بعد گزینه بله را بزنید.

 

نتایج آزمون همان لحظه به شما نمایش داده‌ می شود. نام آزمون دهنده‌ ، تاریخ شرکت ، مدت آزمون ، مدت پاسخگویی ، تعداد پاسخ های درست ، غلط و نزده‌ و همچنین رتبه در کل کشور ، رتبه در استان و رتبه در منطقه همگی در نتایج آزمون به اطلاع شرکت کننده‌ در آزمون نمایش داده‌ می شود.

راهنمای جستجوی ازمون های انلاین مد نظر در سایت گاما

ممکن است شما در پیدا کردن‌ آزمون انلاین مربوط به پایه تحصیلی خود در میان تعداد زیادی از آزمون های موجود در سایت گاما ، به مشکل برخورده‌ باشید. راه حل ساده برای جستجوی ازمون رشته و پایه تحصیلی خود ، مراجعه به پروفایل شخصی است. در حساب کاربری شما برای هر درسی که مربوط به پایه تحصیلی و رشته شماست ، چندین آزمون قرار داده‌ شده‌ است که می توانید درس مد نظر خود را انتخاب و وارد سوالات آزمون آن درس شوید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، در پروفایل هر دانش آموز برای هر درس چند آزمون رایگان قرار داده‌ شده‌ است. یکی از درس ها را انتخاب کنید و بر روی عدد جلوی آن درس کلیک کنید تا تمام ازمون های مربوط به آن درس نمایش داده‌ شوند.

آزمون آنلاین گاما

 

ازمون های آن درس را در بخش بعدی مشاهده می کنید و برای ورود به سوالات آزمون ، یکی از آزمون ها را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

آزمون آنلاین گاما

 

باقی مراحل شرکت در آزمون را طبق توضیحاتی که بالاتر ارائه دادیم ، انجام دهید. نتایج تمام ازمون هایی که در سایت گاما شرکت می کنید ، در پروفایل کاربری شما برای همیشه ذخیره می شوند.

خدمات سایت گاما بسیار متنوع و متعدد است. دانش آموزان می توانند با عضویت در سایت گاما نمونه سوال امتحانی دانلود کنند. فیلم های آموزشی دروس مختلف را برای رفع اشکالات درسی دانلود و مشاهده کنند. در ازمون ها و المپیاد های علمی شرکت کنند. بسیاری دیگر از امکانات سایت گاما که تاثیر زیادی در پیشرفت درسی دانش آموز خواهد داشت. برای اطلاع از نحوه استفاده از تمام بخش های سایت گاما ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات شما

  • آدرس سایت گاما چیست ؟

سایت گاما به نشانی gama.ir در دسترس می باشد.

  • چگونه در آزمون آنلاین سایت گاما شرکت کنیم ؟

راهنمای کامل شرکت در آزمون آنلاین سایت گاما را در این مطلب ارائه کرده‌ ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. چند روزه که سایت خرابه لطفا هرچه سریعتر بررسی گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر