از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه تحصیل در ترکیه – راهنمای کامل هزینه تحصیل در ترکیه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه تحصیل در ترکیه

 

تحصیل در دانشگاه های ترکیه در سال های اخیر بسیار مورد توجه دانشجویان ایرانی قرار گرفته است چرا که دانشگاه های این کشور در سطح بین المللی دارای اعتبار هستند و رشته های تحصیلی متنوعی را همچون پزشکی ، دندانپزشکی و …. ارائه می دهند. هزینه تحصیل در ترکیه به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در زمان تصمیم به مهاجرت به این کشور است که باید مورد بررسی قرار بگیرد و برخورداری از توانمندی مالی کافی برای پرداخت شهریه دانشگاه های ترکیه و همچنین برآمدن از عهده هزینه های زندگی ، از شرایط اصلی مهاجرت و تحصیل در این کشور است.

کارشناسان ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات تحصیل در خارج از کشور هستند.

آیا شما هم علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه یا سایر کشورها هستید ؟

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه تحصیل در خارج از کشور از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

هزینه تحصیل در ترکیه

هزینه تحصیل در ترکیه یکی از دغدغه های متقاضیان ایرانی برای تحصیل در این کشور است. به طور کلی دانشگاه های ترکیه در دو دسته دانشگاه دولتی و دانشگاه خصوصی قرار دارند که هزینه تحصیل رشته های مختلف در این دانشگاه ها متفاوت است. همچنین در مقاطع تحصیلی مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری تخصصی و دکتری حرفه ای هزینه متفاوتی از دانشجویان دریافت می شود.

مشاوره قبولی در آزمون های YÖS و SAT – مشاوره از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی تحصیل در ترکیه پاسخ با ما

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

هزینه تحصیل در مدارس ترکیه

دانش آموزان ایرانی می توانند برای تحصیل در مدارس ترکیه اقدام کنند که تحصیل به زبان ترکی مدارس این کشور رایگان است اما در مدارس خصوصی از دانش آموزان شهریه دریافت می شود. میزان شهریه مقاطع مختلف مدارس ابتدایی در شهرهای کشور ترکیه تفاوت زیادی دارند مثلا در مدارس خصوصی استانبول میزان شهریه حدود 10 الی 28 هزاز دلار می باشد یا در شهر ازمیر سالانه در حدود 7.000 دلار تا 21.000 دلار از دانش آموزان شهریه دریافت می شود.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه

تحصیل رایگان در ترکیه شامل دانشگاه های دولتی است اما دانشجویان خارجی از جمله دانشجویان ایرانی برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید شهریه بپردازند که البته رقم زیادی نیست. شهریه دانشگاه های دولتی ترکیه که به زبان ترکی تدریس می کنند ، حدود 1500 دلار است و در دانشگاه های زبان انگلیسی این مبلغ کمی بیشتر است.

در کل اینکه تحصیل در دانشگاه های ترکیه بسیار مقرون به صرفه تر از تحصیل در دانشگاه های اروپایی است و شما در دانشگاهی تحصیل خواهید کرد که دارای رتبه جهانی است و در سطح بین المللی از اعتبار زیادی برخوردار می باشد. مخصوصا اگر بتوانید پذیرش رشته های بورسیه ترکیه را دریافت کنید ، تحصیل شما نه تنها رایگان خواهد بود بلکه در مواردی از حقوق دانشجویی نیز برخوردار می شوید.

برای اطلاع از میزان شهریه رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و سایر رشته ها در دانشگاه های مد نظر خود در کشور ترکیه ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا جامع تر راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شهریه دانشگاه های خصوصی ترکیه

هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی در مقایسه با دانشگاه های دولتی ترکیه به مراتب بالاتر است و شما برای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه های ترکیه باید در آزمون های یوس یا sat پذیرفته شوید و در صورت کسب نمره قبولی امکان پذیرش خواهید داشت. هزینه تحصیل پزشکی در ترکیه یا تحصیل دندانپزشکی در ترکیه و همچنین سایر رشته ها ، با توجه به دانشگاهی که قبول شده اید متفاوت است اما میانگین شهریه دانشگاه های خصوصی این کشور سالانه حدود 15 هزار دلار می باشد که در مقاطع تحصیلی بالاتر مثل ارشد و دکتری این مبلغ تا 20 هزار دلار نیز قابل افزایش است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر