از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت مشاوره هدایت تحصیلی – وبسایت رسمی مشاوره تلفنی هدایت تحصیلی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت مشاوره هدایت تحصیلی

 

سایت مشاوره هدایت تحصیلی و همچنین مرکز مشاوره تلفنی هدایت تحصیلی برای پاسخ به سوالات دانش آموزان پایه نهم که باید انتخاب رشته دهم را انجام دهند ، راه اندازی شده است. شما از طریق ارتباط با مشاوران ارشد مرکز مشاوره هدایت تحصیلی می توانید درباره نحوه هدایت تحصیلی و چگونگی تکمیل نمون برگ ها و فرم ها ، سوالات خود را بپرسید و پس از راهنمایی کامل و به کمک مشاور ، انتخاب رشته خود را انجام دهید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید با خیالی راحت هدایت تحصیلی خود را به مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما بسپارید.

سایت مشاوره هدایت تحصیلی برای انتخاب  رشته نهم به دهم

تماس از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور 9099071612

سایت مشاوره هدایت تحصیلی

اکثر دانش آموزان پایه نهم اغلب برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی خود با مشکل مواجه هستند. دانش آموزان نمی دانند که چگونه باید فرم های هدایت تحصیلی را تکمیل کنند و بهترین رشته متناسب با شخصیت ، علاقه و وضعیت تحصیلی آنها چیست. در این زمان مشاور تحصیلی بسیار می تواند به دانش آموز کمک کند و او را با توجه به شرایطی که دارد ، به انتخاب بهتر سوق دهد.

مشاوره هدایت تحصیلی با شناسایی استعداد ، توانایی ، علاقه و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان به انتخاب رشته آگاهانه و مسیر آینده شغلی و حرفه ای دانش آموزان کمک می کند و با بررسی های مشاوره ای و همچنین سوابق تحصیلی دانش آموز ، بهترین رشته را برای او انتخاب می نماید.

دانش آموزان در زمان انتخاب رشته نهم به دهم باید راجب آینده تحصیلی و شغلی رشته انتخابی خود اطلاعات زیادی داشته باشند و با آگاهی کامل انتخاب رشته کنند. شناخت شاخه های تحصیلی رشته انتخابی ، شغل های آینده ، دانشگاه هایی که در آن رشته پذیرش دارند و …. از ملزومات انتخاب رشته و هدایت تحصیلی نهم به دهم است

در همین راستا توصیه می شود پیش از انتخاب رشته حتما تحقیقات لازم را درباره رشته ها انجام دهید و شما عزیزان می توانید به صورت تلفنی با مشاوران ارشد سایت پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و پس از پرسیدن سوالات خود و راهنمایی کامل ، با آگاهی بیشتری انتخاب رشته کنید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نقش مشاور در هدایت تحصیلی نهم به دهم

همانطور که می دانید رشته های تحصیلی برای انتخاب رشته نهم به دهم شامل رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی در شاخه نظری و رشته های فنی حرفه ای و کاردانش هستند. دانش آموزان برای ورود به هر شاخه و رشته ای باید شرایط لازم را داشته باشد و طبق اطلاعات نمون برگ شماره 7 هدایت تحصیلی ، سوابق علمی و تحصیلی لازم را برای ورود به رشته مدنظر خود را دارا باشد.

علاوه بر سوابق تحصیلی و نمرات سه سال هفتم ، هشتم و نهم ، باید استعداد و علاقه دانش آموز نیز در هدایت تحصیلی مدنظر قرار گیرد. کدام رشته مناسب تیپ شخصیتی دانش آموز است ؟ آیا دانش آموز به مباحثی با ماهیت ریاضی و حل کردنی علاقه مند هستند یا دروس حفظی را بهتر متوجه می شود ؟ آیا دانش آموز به کارهای عملی و آزمایشگاهی علاقه دارد یا بیشتر کتاب محور است ؟ آیا دانش آموز در کارهای تیمی حضور فعال دارد یا در امور انفرادی موفق تر است ؟ و ….

تمام این موارد باید در انتخاب رشته نهم به دهم لحاظ شوند چرا که انتخاب یک رشته در پایه تحصیلی دهم ، به معنای انتخاب آینده شغلی و تحصیلی است و اگر دانش آموز وارد رشته ای اشتباه شود که متناسب با روحیات و شخصیت او نیست ، قطعا در ورود به دانشگاه و همچنین انتخاب شغل با مشکل مواجه خواهد شد.

مشاوره هدایت تحصیلی با دانش آموز در چند جلسه صحبت می کند و با توجه به اطلاعاتی که از شرایط ورود به رشته های مختلف و آینده دانشگاهی و شغلی هر یک از رشته ها دارد ، دانش آموز را برای قرار گرفتن در مسیر درست و انتخاب رشته اصولی ، راهنمایی می کند.

مزایای سایت و مشاوره تلفنی هدایت تحصیلی

برای استفاده از نسخه جدید نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم و دریافت مشاوره و پرسیدن سوالات خود در زمینه نحوه انتخاب رشته با نرم افزار هدایت تحصیلی ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

  • دسترسی آسان از طریق ارتباط تلفنی
  • هزینه کم و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری
  • ارتباط با برترین مشاوران کشور
  • بدون محدودیت زمانی در جلسات مشاوره
  • بدون نیاز به تعیین وقت قبلی
  • امکان ارتباط با مشاور شخصی یا ارتباط با چندین مشاور به تصمیم شما
  • دسترسی از تمام مناطق کشور

سوالات متداول 

  • چگونه با مشاوران هدایت تحصیلی ارتباط برقرار کنیم ؟

برای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره هدایت تحصیلی می توانید تماس بگیرید.

  • شماره تلفن سایت مشاوره هدایت تحصیلی چند است ؟

شماره تلفن سایت مشاوره هدایت تحصیلی پاسخ با ما 9099071612 می باشد.

شما با بهره مندی از مشاوره تلفنی در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید ضمن اینکه با بهترین مشاوران کشور ارتباط برقرار می نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. من نهم هستم میخواستم برم فنی حرفه ای ولی متاسفانه نیاوردم شاید باورتون نشه فقط برام علوم انسانی رو وا‌کردن گفتن میتونی بری کارودانش ریاضیم ۵ نمره کم آوردم برا قبولی متاسفانه امسال موقعیت آزمون تغییر رشته ندارم و هم دیر شده هم تواناییشو ندارم چه کنم امسال برم دهم رشتع تولید محتوای الکترنیکی چطور تغییر رشته به شبکه نرم افزار فنی بدم میخوام اگه شد دهم سال بعد فنیو بخونم چیکار کنم سال بعد دوباره آزمون ریاضی ازم میگیرن ؟؟؟
    اگه بخوام از یازدهم فنی بخونم چه بکنم چه کتاب هاییو باید امتحان بدم لطفا کمک کنید وضعت خوبی ندارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را اهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر