از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402 – تاریخ دقیق ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

 

آزمون کاردانی فنی حرفه ای هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای دارندگان مدرک دیپلم هنرستان برگزار می شود و داوطلبانی که دارای شرایط لازم هستند و می خواهند در این آزمون شرکت نمایند ، باید در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 در ادامه این مطلب بررسی خواهد شد. همچنین شرایط و راهنمای ثبت نام اینترنتی را نیز شرح خواهیم داد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه  ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

رشته های کاردانی فنی حرفه ای هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور ارائه می شوند که داوطلبان با توجه به رشته ای که در هنرستان تحصیل کرده اند ، یا باید در کنکور شرکت کنند و انتخاب رشته دانشگاه را انجام دهند و یا اینکه شرایط پذیرش بدون کنکور برای آنها فراهم خواهد بود.

رشته های الکتروتکنیک ، کامپیوتر ، مکانیک خودرو ، تاسیسات مکانیکی ، معماری ، حسابداری ، تربیت بدنی ، گرافیک و صنایع غذایی جزو رشته های با کنکور هستند و برای قبولی این رشته ها در دانشگاه های روزانه لازم است در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت کنید. زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای هر ساله در تیرماه است و طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1402 ، زمان ثبت نام از تاریخ 18 الی 25 تیرماه خواهد بود.

تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای معمولا حدود یک هفته است و ممکن است بعضی از داوطلبان در این فرصت یک هفته ای مدارکشان کامل نشود و یا بعضی از داوطلبان از مهلت ثبت نام بی اطلاع باشند. سازمان سنجش آموزش کشور برای این دسته از داوطلبان فرصت ثبت نام را تمدید می کند

در حال حاضر تاریخ دقیق تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای مشخص نیست اما احتمالا هفته سوم تیرماه باشد. شما عزیزان اگر از ثبت نام جا مانده اید ، با مشاوران ما در تماس باشید تا برای شما ثبت نام را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی حرفه ای

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  انجام می گیرد و داوطلبان پیش از اقدام به ثبت نام اینترنتی ، باید دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و بررسی کنند و از لیست رشته های با کنکور فنی حرفه ای که در دانشگاه های مختلف ارائه شده اند ، مطلع گردند.

پس از اینکه دفترچه را مطالعه کردید ، در صفحه اول سازمان سنجش از منوی سمت راست سامانه گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “خرید سریال ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی” کلیک نمایید.

سپس باید یکی از دو نوع سریال ثبت نام “ثبت نام بدون کنکور یا ثبت نام با کنکور” را انتخاب کنید و در قدم بعدی اطلاعات شخصی خواسته شده شامل نام ، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه را درج کنید و دکمه تایید را بزنید. سپس در مرحله بعد باید گزینه “پرداخت و تایید نهایی” را انتخاب کنید و با درج اطلاعات کارت بانکی ، منتظر بمانید وجه از حساب شما کسر شود.

پس از پرداخت هزینه می توانید فرم ثبت نام را درج کنید و کد رشته محل های مورد تقاضا را در آن درج کنید. شما مجاز به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل می باشید و در پایان مراحل و ثبت نهاییی باید کد رهگیری ارائه شده توسط سامانه را یادداشت کنید.

مرتبط بخوانید : رشته های دانشگاه فنی حرفه ای با کنکور

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در سایت سازمان سنجش ، نیاز به اطلاعات و مدارک زیر دارند :

  • فایل اسکن شده عکس داوطلب

مشخصات عکس 

  1. 4*3
  2. فرمت jpg
  3. حجم 70 کیلوبایت
  4. ابعاد 300×2000 الی 400×3000
  5. واضح
  6. بدون اثر مهر لکه یا جای منگنه
  7. پس زمینه سفید
  8. حجاب کامل برای داوطلبان خانم
  9. مربوط  به سال جاری
  • سریال اعتباری ثبت نام که با پرداخت هزینه در سایت سنجش می توانید تهیه کنید.
  • کدپیگیری 12 رقمی مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران
  • کد 13 رقمی مربوط به اتباع غیر ایرانی
  • کد نظام وظیفه برای داوطلبان آقا
  • کد 4 رقمی رایانه ای دیپلم (ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402 با توجه به شرط تجانس رشته داوطلبان انجام می گیرد و داوطلبان بر اساس کد رایانه ای 4 رقمی دیپلم خود می توانند انتخاب رشته مرتبط با رشته تحصیلی شان را انجام دهند.)

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چه تاریخی است ؟

تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در تیر ماه است که تاریخ دقیق را در این مطلب ذکر کرده ایم.

  • آیا مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای تمدید می شود ؟

بله ، مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای برای جا ماندگان تمدید می شود.

  • برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر