از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد – راهنمای دریافت سیم کارت دانش آموزی شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد - راهنمای دریافت سیم کارت دانش آموزی شاد

 

از 15 شهریورماه 99 ، مدارس در سال تحصیلی جدید بازگشایی شده اند و با تصمیمات وزارت آموزش و پرورش مقرر شده است که آموزش دانش آموزان به سه روش حضوری ، نیمه حضوری و مجازی انجام بگیرد و با وجود آنکه بیشتر بر آموزش حضوری تاکید می شود ، اما از طریق شبکه های تلویزیونی و شبکه شاد نیز همانند سال تحصیلی قبل ، کلاس های درس دانش آموزان قابل پیگیری خواهد بود. در همین راستا ، جهت دسترسی آسان دانش آموزان به شبکه شاد ، سیم کارت های رایگان دانش آموزی شاد توسط مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرروش توزیع می شود و اپراتور ها موظف هستند تا چند روز آینده سیم کارت های رایگان با عنوان سیم کارت شبکه شاد را برای استفاده دانش آموزان ، ارائه دهند.

توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد تنها قابلیت ورود به شبکه شاد را برای دانش آموزان فرام ساخته است و از این جهت امنیت استفاده از فضای مجازی در حین آموزش تامین خواهد بود و والدین از این بابت نگرانی نداشته باشند.

توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد

توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است و حداکثر تا چند روز آینده توسط اپراتور های ایرانسل و همراه اول ارائه می شود. این سیم کارت ها برای استفاده کودکان و نوجوانان دانش آموز در فضای مجازی ، توزیع می شود تلاش بر این است که دانش آموزان نتوانند به محتواهای نامناسب دسترسی پیدا کنند و سیاست هایی اعمال خواهد شد که امنیت کاربران در شبکه شاد حفظ شود.

برای دریافت سیم کارت شبکه شاد هیچ محدودیتی سنی وجود ندارد و با اعلام مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرروش محدودیت سنی زیر 18 سال برداشته شده است و دانش آموزان می توانند با نام و مشخصات خودشان سیم کارت را خریداری کنند.

توزیع سیم کارت دانش آموزی و اینترنت رایگان شبکه شاد

برای دریافت سیم کارت دانش آموزی شاد لازم است به همراه کارت ملی و شناسنامه به یکی از مراکز اپراتور های ایرانسل و همراه اول مراجعه کنید. طبق گفته مدیر عامل همراه اول ، مقرر شده است که این اپراتور تا 15 سال آینده از اپلیکیشن شاد حمایت کند و سرویس های لازم را در بخش آموزشی ، پیام رسانی و … ارائه دهد.

اینترنت شبکه شاد برای تمام کاربران رایگان است و سیم‌ کارت از هفته آینده توزیع خواهد شد و نیازی به خرید سیم ‌کارت جدید نیست.

کلاهبرداری با توزیع سیم کارت دانش آموزی شبکه شاد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت به دانش آموزان و والدین هشدار داد که فریب تبلیغات را با عنوان سیم ‌کارت شاد نخورند و پیگیری های خرید سیمکارت را از طریق منابع خبری معتبر و اپراتور های کشور  انجام دهند. این کلاهبرداران با حضور در جلوی مدارس و یا ارسال پیامک ‌های تبلیغاتی و همچنین فعالیت در فضای مجازی قصد دارند تا به اهداف شوم خود برسند و از دانش آموزان می خواهند که اطلاعات محرمانه خود را در اختیار آن ها قرار دهند تا از این طریق سعی در جمع آوری اطلاعات داشته باشند و یا با ارسال پیامک هایی در فضای مجازی و دریافت اطلاعات کارت بانکی کاربران ،  حساب بانکی آنها را خالی می ‌کنند.

قابلیت های جدید شبکه شاد

نسخه جدید اپلیکیشن شاد که در روز پنج شنبه 13 شهریور ماه رونمایی شد ، با قابلیت های جدید برای سال تحصیلی آینده در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت و در آخرین بروزرسانی این برنامه ، امکان برخی فعالیت ها به جزء فعالیت در گروه های کلاسی برای دانش آموزان و معلمان فعال است. برخی از این قابلیت ها شامل موارد زیر می شود :

  • سیستم کارنامه و اعلام نتایج به والدین دانش آموزان
  • حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس
  • کنترل تکلیف دانش آموزان
  • نظرسنجی‌های 10 گزینه ‌ای توسط معلمان و کاربران
  • ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش ‌آموز
  • اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس
  • کانال های محتوای آموزشی شاد
  • صفحه شخصی دانش‌آموز و معلم هرکدام به‌صورت جداگانه
  • و …

دانش آموزان ، والدین و معلمان عزیز چنانچه در استفاده از سامانه شاد با مشکلی مواجه شدید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما ، راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا مشکلتان حل شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اپلیکیشن شاد برای ios - دانلود و راهنمای نصب اپلیکیشن شاد برای ios

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین مدارس تهران

بهترین مدارس تهران 📞 معرفی با کیفیت ترین مدارس تهران در کلیه پایه ها

بهترین مدارس تهران در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم دایر هستند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر