از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1403 📞 زمان و نحوه پیگیری ثبت نام تیزهوشان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پیگیری ثبت نام تیزهوشان

پس از ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، می توانید با استفاده از کد پیگیری که در پایان مراحل ثبت نام ارائه شده‌ است ، ثبت نام خود را پیگیری نمایید. پیگیری ثبت نام تیزهوشان به صورت اینترنتی امکان پذیر است که در ادامه این مطلب آن را بررسی خواهیم کرد.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

پیگیری ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که به آزمون سنجش هوش ششم نیز شناخته می شود ، هر ساله در فروردین ماه انجام می گیرد و کلیه دانش آموزانی که در پایه تحصیلی ششم مشغول به تحصیل هستند و تمام نمرات پایه پنجم و ششم آنها خیلی خوب بوده است (حداکثر یک نمره خوب تایید می شود) می توانند ثبت نام این آزمون را در موعد مقرر انجام داده و در خردادماه یا تیرماه در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سایت  my.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان می بایست از طریق مراجعه به این سامانه ، ابتدا دفترچه راهنما را دانلود و مطالعه نمایند و پس از اطلاع از شرایط شرکت در آزمون ، فرم نام نویسی را دریافت کرده و تکمیل نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم 1403 📞 لیست کامل منابع

در زمان تکمیل فرم ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم می توانید حداکثر سه مدرسه را انتخاب نمایید و حتما باید از مدارس منطقه محل سکونتتان انتخاب کنید. همچنین برای ثبت نام در سایت نیاز به رمز همگام نیست و فقط باید شماره شناسنامه و کد ملی را ارائه کنید.

در نهایت و بعد از تایید نهایی و موفقیت آمیز ثبت نام ، کد پیگیری به شما ارائه خواهد شد که لازم است این کد را برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین دریافت نتایج ، نزد خود حفظ کنید. لازم به ذکر است که بدون کد پیگیری امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین مشاهده نتایج را نخواهید داشت.

مرتبط بخوانید : منابع آزمون تیزهوشان ششم – و آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟ 

پیگیری ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

پیگیری ثبت نام تیزهوشان

دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول که علاقه مندند دوره دوم متوسطه خود را در مدارس تیزهوشان بگذرانند ، می بایست در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند. سپس با کسب تراز قبولی ، پذیرفته شوند. آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر ساله توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان برگزار می گردد. زمان برگزاری آزمون نیز معمولا در تیرماه هر سال است.

دانش آموزان برای ثبت نام در این آزمون باید چند ماه قبل از برگزاری وارد سایت my.medu.ir شوند. در ادامه با پرداخت هزینه ، ثبت نام خود را تکمیل کنند. دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم حداکثر می توانند سه مدرسه از مدارس منطقه محل سکونت خود را انتخاب کنند و حتما هم برای شرکت در این آزمون باید معدل سالیانه پایه هشتم آنها بالای 19 باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت سمپاد اهواز 📞 ورود به سایت سمپاد اهواز و راهنمای استفاده

پس از تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه ، در صورتی که ثبت نام با موفقیت انجام شده‌‌ باشد کد پیگیری ارائه می شود که این کد را باید تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنید.

مرتبط بخوانید : مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان – تمدید مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان

سوالات متداول

  • پیگیری ثبت نام تیزهوشان به چه صورت است ؟

راهنمای کامل نحوه پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان را در این مطلب شرح دادیم.

  • زمان ثبت نام تیزهوشان در چه تاریخی می باشد ؟

دانش آموزان می توانند در فروردین ماه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را انجام دهند.

  • برای پیگیری ثبت نام تیزهوشان باید به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

برای پیگیری نام نویسی تیزهوشان نهم و ششم به سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سایت سمپاد اهواز - ورود به سایت سمپاد اهواز و راهنمای استفاده

سایت سمپاد اهواز 📞 ورود به سایت سمپاد اهواز و راهنمای استفاده

ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه استعداد درخشان اهواز هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر