از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد – روش نمره دهی در برنامه شاد در ایام امتحانات

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد

 

دستورالعمل نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد توسط سازمان آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شده است و مدارس باید طبق این دستورالعمل برای ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانش آموزان در امتحانات میان ترم ، پایان ترم و همچنین امتحانات نهایی دانش آموزان سال نهم و سال دوازدهم ، اقدام نمایند. با توجه به سوالاتی که دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس درباره نحوه ارزشیابی و نحوه نمره دهی در برنامه شاد دارند ، در این مطلب شرح کاملی از این موضوع را ارائه خواهیم داد.

سوالات خود را در خصوص روش نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد

روش نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است که طبق دستورالعمل ، ارزشیابی در نظام تعلیم و تربیت شامل سه نوع ارزشیابی میان ترم ، پایان ترم و ارزشیابی امتحانات نهایی است. طبق گفته های مشاور وزیر سازمان آموزش و پرورش ، ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانش آموزان براساس کارپوشه در شاد انجام می گیرد.

کارپوشه شاد

در کارپوشه فعالیت هایی که دانش آموز در طول یکسال تحصیل داشته است ، قرار داده می شود و معلمان برای آنکه بتوانند یک ارزیابی کلی و نظارت کافی بر عملکرد هر یک از دانش آموزان داشته باشند ، از کارپوشه شاد استفاده می کنند.

همچنین نمره مستمر دانش آموزان طبق کارپوشه تعیین می شود و معلم مجاز است که بدون برگزاری آزمون میان ترم ، از طریق این گزینه در شبکه شاد ، مجموع امتیازات و فعالیت های کلاسی دانش آموزان را بررسی کند و یک نمره مستمر با توجه به امتیازی که هر دانش آموز کسب کرده است ،  در نظر بگیرد. بنابراین به دانش آموزان توصیه می شود که در طول سال فعالیت هایی را که معلم مشخص می کند را به صورت منظم انجام دهند تا در پایان سال نمره مستمر آنها پایین نشود.

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد – بات تکالیف 

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد ، بات تکالیف در شاد است. مثلا اگر معلم در طول یکسال 10 تکلیف را به دانش آموزان فرستاده است و دانش آموز 8 تکلیف را انجام داده است ، از نمره کلاسی او کسر خواهد شد و دانش آموزان فعال تر نمره کامل میگیرند.

فرم حضور و غیاب شاد

فرم حضور و غیاب شاد نیز برای ارزشیابی دانش آموزان ملاک قرار می گیرد ، حضور و غیاب دانش آموزان به صورت سیستمی در برنامه شاد ثبت می شود و معلم بر اساس تعداد ساعت های حضور دانش آموز در کلاس ، نمره کلاسی او را تعیین می کند و اگر دانش آموز حضور کامل داشته باشد و تکالیف را کامل و به موقع ارسال کرده باشد ، نمره کامل خواهد داشت.

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد – آزمون ساز 

علاوه بر تمام موارد فوق یعنی بخش بات تکالیف شاد ، حضور و غیاب شاد و کارپوشه شاد ، بخشی با عنوان آزمون ساز نیز در برنامه شاد وجود دارد که معلم در صورت تمایل می تواند برای ارزشیابی دانش آموزان از این بخش استفاده کند. البته از دیجی فرم شاد نیز می توان برای ساخت آزمون آنلاین میان ترم یا پایان ترم استفاده کرد.

معلم می تواند آزمون آنلاین شاد را به صورت یک هفته ای ، یک هفته در میان یا دوبار در ماه برگزار کند و میانگین نمرات اکتسابی دانش آموزان در این آزمون ها را به عنوان نمره مستمر در نظر بگیرد.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سوالات متداول

  • نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد به چه صورت است ؟

روش نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد از طریق بات تکالیف ، فرم حضور و غیاب ، کارپوشه و … است.

  • آیا در برنامه شاد امتحان میان ترم برگزار می شود ؟

معلم می تواند به صورت هفته ای ، دو هفته یکبار یا ماهی دوبار (به تصمیم خود معلم) امتحانات کلاسی را برگزار کند و امکان برگزاری امتحان میان ترم نیز وجود دارد.

  • آیا فعالیت های کلاسی و تکالیف دانش آموز در نمره مستمر و نهایی او تاثیر گذار خواهد بود ؟

بله ، بسیاری از معلمان فعالیت های کلاسی دانش آموزان در طول سال را مستقیما در نمره مستمر لحاظ می کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر