از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منابع کنکور ارشد کامپیوتر – لیست منابع کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منابع کنکور ارشد کامپیوتر

 

مهم ترین اقدام آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، تهیه منابع مطالعاتی استاندارد و در سطح کنکور است و اگر شما هم به قبولی در دانشگاه های برتری مثل دانشگاه تهران ، دانشگاه امیرکبیر و … فکر می کنید ، باید در کنار بهره مندی از بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی درسی و ساعت مطالعه مناسبی داشته باشید. رشته مهندسی کامپیوتر از رشته های ریاضی پرمتقاضی کنکور ارشد است که در ادامه لیست منابع امتحانی این رشته را معرفی خواهیم کرد.

مشاوره شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و قبولی در آزمون – مشاوره از طریق تماس با مشاوران مجرب مجموعه پاسخ با ما

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر

مجموعه مهندسی کامپیوتر در کنکور کارشناسی ارشد دارای سه رشته است که در سه کد ضریب دسته بندی شده اند و یکی از این کد ضریب ها ، رشته مهندسی کامپیوتر است که شامل 6 گرایش می باشد. منابع و دروس امتحانی مجموعه مهندسی کامپیوتر برای تمام رشته ها و گرایش ها یکسان است اما ضرایب دروس در هر رشته متفاوت می باشد.

  • زبان عمومی و تخصصی ( انگلیسی )
  • ریاضیات (ریاضی عمومی 1 و 2 ، آمار و احتمال مهندسی ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات گسسته)
  • دروس تخصصی مشترک (ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم ها ، نظریه زبان ها و ماشین ها ، مدارهای منطقی ، معماری کامپیوتر ، سیستم عامل و شبکه های کامپیوتری )
  • دروس تخصصی معماری سیستم های کامپیوتری ( مدارهای الکتریکی ، الکترونیک دیجیتال و VLSI ، سیگنال ها و سیستم ها )
  • دروس تخصصی هوش مصنوعی و رباتیکز ( مدارهای الکتریکی ، هوش مصنوعی ، سیگنال ها و سیستم ها )
  • دروس تخصصی نرم افزار ، شبکه های کامپیوتری ، رایانش امن ( کامپایلر ، پایگاه داده ها ، هوش مصنوعی )

منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر 1400 همچون دوره های قبل ، به تفکیک رشته ها و گرایش ها تعیین شده و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. با توجه به تغییر هر ساله منابع امتحانی رشته های مختلف ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین و جدید ترین منابع کنکور ارشد رشته امتحانی خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام ارشد تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

لیست منابع کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، لیست دروس امتحانی و ضرایب دروس امتحانی هر رشته را مشخص می کند اما در این دفترچه هیچ اشاره ای به منابع مطالعاتی و کتابهای کمک آموزشی نشده است. به همین دلیل داوطلبان کنکوری در تهیه منابع با مشکل مواجه هستند و از طرفی نیز کتابهای کمک آموزشی موجود در بازار برای رشته مهندسی کامپیوتر بسیار متعدد هستند که شناخت بهترین کتاب را برای داوطلبان سخت کرده است.

در همین راستا توصیه ما این است که برای دریافت اطلاعات در خصوص بهترین منابع کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر که با آخرین تغییرات کنکور ارشد بروز شده اند و مناسب سطح توانمندی شما هستند ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا پس از راهنمایی شدن ، کتابهای معتبر و استانداری را تهیه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر