از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور – راهنمای تصویری ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور

 

اگر شما هم از دانشجویان دانشگاه پیام نور هستید و می خواهید از تسهیلات و انواع وام صندوق رفاه بهره مند شوید ، باید با مراجعه به سامانه ثبت نام وام دانشجویی پیام نور که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه خواهد شد ، ثبت نام وام را انجام دهید. سایت در نظر گرفته شده برای ثبت نام انواع وام های دانشجویی دانشگاه پیام نور ، سایت صندوق رفاه به نشانی swf.ir می باشد و تمام اطلاعیه های مربوط به وام های دانشجویی در این سامانه به اطلاع دانشجویان رسانده می شود. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ با ما همراه ما همراه باشید تا درباره این سامانه و نحوه ثبت نام وام در آن ، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

شما دانشجویان عزیز می توانید سوالات خود را در خصوص  شرایط و مدارک لازم و نحوه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام‌ نور ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید. 

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی و راهنمای سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند همانند دانشجویان سایر دانشگاه های سراسری ، از انواع وام ها مثل وام شهریه ، وام ویژه دکتری و … بهره مند شود و جهت ثبت نام هر یک از این وام ها لازم است در سامانه ثبت نام کنند که سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام نور ، سایت صندوق رفاه است.

بنابراین دانشجویانی که از روش های دیگر و یا مراجعه حضوری برای دریافت وام اقدام کنند ، به درخواست آنها رسیدگی نمی شود و فقط درخواست های موجود در سایت صندوق رفاه قابل بررسی هستند.

برای ثبت نام وام دانشجویی در سایت صندوق رفاه ابتدا لازم است عضو سامانه شوید و پس از آنکه اطلاعات شما به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور مورد تایید قرار گرفت ، برای وام درخواست دهید.

عضویت در سامانه وام دانشجویی پیام نور

برای عضور در سایت وام دانشجویی دانشگاه پیام نور لازم است طبق مراحلی که در ادامه شرح داده خواهد شد ، اقدام نمایید :

وارد سایت صندوق رفاه به نشانی swf.ir شوید و طبق تصویری که در زیر مشاهده می کنید ، دکمه  “پورتال دانشجویی” در سمت چپ سامانه ، را انتخاب کنید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور

سپس باید گزینه ثبت نام دانشجوی جدید” را که در تصویر زیر با کادر قرمز رنگ مشخص کرده ایم ، انتخاب کنید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور

 کد ملی و تاریخ تولد خود را در کادرهای تعیین شده درج نمایید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور

در مرحله باید باید فرم ثبت نام با اطلاعات خواسته شده که به شرح زیر هستند ، به طور کامل و دقیق تکمیل گردد.

  • تلفن یا کد شهرستان
  • شماره تلفن همراه
  • تابعیت
  • محل صدور
  • نام دانشگاه
  • نام دانشکده
  • نام رشته تحصیلی
  • نوع دوره تحصیلی
  • مقطع تحصیلی
  • سال ورود به دانشگاه
  • شماره دانشجویی

سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور

پس از تکمیل فرم با اطلاعات خواسته شده با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ، عضویت شما در سامانه انجام می شود و در مرحله بعد می توانید ثبت نام وام را انجام دهید.

نحوه ثبت نام وام در سایت وام دانشجویی پیام‌ نور

  • پس از ثبت نام در سایت ، می توانید برای ثبت درخواست وام اقدام کنید. بدین منظور مجدد در صفحه اول سامانه گزینه “پورتال دانشجویی” را انتخاب کنید و در مرحله بعد باید کد ملی و نام کاربری را درج نمایید.
  • پس از ورود به صفحه پرونده شخصی دانشجو در سایت صندوق رفاه ، از منوی بالای صفحه گزینه “درخواست وام” را انتخاب کنید.
  • پس از ورود به صفحه درخواست وام ، نوع وام درخواستی را علامت زده و آن را ثبت کنید. برای تعیین نوع وام به ترتیب باید نام استان ، نام شهر ، نام شعبه تعیین شود و پس از تایید کردن قوانین صندوق ، با وارد کردن شماره تلفن همراه و انتخاب دکمه ثبت درخواست ، مراحل به پایان می رسد.

اگر تمام اطلاعات را به درستی درج کرده باشید ، عبارت “در انتظار تایید دانشگاه” با لینک آبی رنگ مشاهده خواهید کرد. پس از این مرحله لازم است که دانشگاه درخواست شما را تایید نماید و بعد از آنکه پیامک موافقت را دریافت کردید می بایست برای معرفی ضامن و ارائه مدارک لازم به دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهید.

سوالات متداول

  • سایت ثبت نام وام دانشجویی پیام‌ نور کدام سامانه است ؟

دانشجویان دانشگاه پیام نور برای ثبت نام وام دانشجویی باید به سامانه صندوق رفاه مراجعه نمایند.

  • برای ثبت نام در سایت وام دانشجویی پیام‌ نور به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت ثبت نام وام باید به شماره دانشجویی ، اطلاعات تحصیلی ، اطلاعات مربوط به دانشگاه و … دسترسی داشته باشند.

  • آیا برای دریافت وام دانشجویی دانشگاه پیام نور ثبت نام در سامانه الزامی است ؟

بله ، ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه پیام نور از طریق سایت صندوق رفاه انجام می گیرد که توضیحات بیشتر این سامانه در داخل مطلب ارائه گردید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر