از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دکتری مجازی خارج از کشور 📞 راهنمای اخذ دکتری مجازی خارج از کشور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دکتری مجازی خارج از کشور

در چند سال اخیر بحث آموزش مجازی و از راه دور یکی از مباحث مطرح شده در حوزه آموزش آکادمیک است که به علت مزایایی که دارد همچون دسترسی آسان ، هزینه پایین تر ، عدم نیاز به حضور فیزیکی و … مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به تحصیل قرار گرفته‌ است. موضوعی که باعث پر طرفدار تر شدن دوره های مجازی شده است ، امکان تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان بدون نیاز به تغییر محل زندگی و مهاجرت به خارج از کشور است یعنی دانشجو در کشور خود زندگی می کند ولی دانشگاه محل تحصیل او در یکی از کشور های خارجی است و با توجه حجم زیاد تقاضا ، بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان دوره های مجازی را برای مقاطع کارشناسی ، ارشد و دکتری برگزار می کنند که تعداد این دانشگاه ها نیز روزافزون است.

تحصیل مجازی و آنلاین در دانشگاه های خارجی ، شرایط و مدارک و مورد نیاز برای ثبت نام و رشته‌ ها و مقاطع تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های خارج از کشور در این مطلب بررسی خواهد شد.

داوطلبان عزیزی که قصد ثبت نام و تحصیل در مقطع دکتری مجازی خارج از کشور را دارید ، شما می توانید آخرین اخبار و شرایط برگزاری مقطع دکتری به صورت مجازی را از مشاوران ما جویا شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای اخذ دکتری مجازی خارج از کشور

معمولا کسانی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند از نظر مالی و یا زمانی و مکانی محدودیت هایی دارند مخصوصا متقاضیان مقطع دکتری که ترجیح می‌ دهند در دانشگاه های برتر جهان به صورت مجازی تحصیل کنند و مدرک معتبر نیز به آنها اعطا شود. مقطع دکتری در دانشگاه های مجازی خارج از کشور کمتر ارائه می شود چرا که این مقطع به صورت پژوهش محور است و دانشجویان ممکن است پروژه های عملی نیز داشته‌ باشند.

ولی رشته‌ هایی همچون مدیریت ، هنر ، زبان خارجه ، روانشناسی ، تاریخ ، جامعه شناسی ، مطالعات عمومی ، تجارت ، منابع انسانی ، مدیریت بهداشت و …. که اکثرا در شاخه علوم انسانی هستند ، در تعدادی از دانشگاه های مجازی معتبر مثل دانشگاه مجازی کانادا به صورت مجازی ارائه می شوند.

دانشگاه های دکتری مجازی خارج از کشور

دانشگاه هایی همچون دانشگاه نیوبرانزویک ، دانشگاه RMC ، دانشگاه آتایاسکا و …. از جمله دانشگاه های خارج از کشور هستند که شرایط تحصیل مجازی را در مقطع دکتری فراهم کرده اند. تعدادی از دانشگاه های معتبر خارجی که دوره های مجازی را ارائه می دهند ، به شرح زیر هستند :

  • دانشگاه آزاد برلین آلمان
  • دانشگاه استکهلم، سوئد
  • کالج ترینیتی دوبلین، ایرلند
  • دانشگاه آکسفورد، انگلستان
  • دانشگاه نیکوزیا، قبرس
  • دانشگاه کسب‌ و کار اتحادیه‌ اروپا ، اسپانیا
  • دانشکده کسب ‌و کار و مدیریت سوئیس
  • دانشگاه بین ‌المللی تله ماتیک اونینتونو ، ایتالیا
  • و …

شرایط دریافت مدرک دکترای مجازی در خارج از کشور

شرایط تحصیل مقطع دکتری به صورت مجازی در تعدادی از دانشگاه های خارج از کشور فراهم است و در آخرین اعتبارسنجی دانشگاه های خارج از کشور که توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام گرفته‌ شده است ، امکان ارزشیابی مدارک دکتری نیمه حضوری تحت شرایطی فراهم است و حضور دست کم 18 ماه در خارج از کشور از جمله این شرایط می باشد.

اگر قصد تحصیل مجازی دارید و نمی دانید که کدام کشور مناسب شماست و رشته‌ مورد علاقه تان در دانشگاه های کدام کشور ارائه می شود ، با مشاوران ارشد ما تماس بگیرید تا از یک مشاوره تخصصی در زمینه شرایط تحصیل در خارج از کشور بهره مند شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

  • مهم ترین شرط تحصیل دکتری نیمه حضوری در خارج از کشور حضور دست کمک 18 ماه برای دکتری سه ساله و 24 ماه برای دکتری چهار ساله است.
  • مدرک فارغ التحصیلی دوره نیمه حضوری و غیر حضوری مقطع دکتری خارج از کشور ، فقط برای موسساتی که وزارت علوم جزو موسسات ممتاز در نظر گرفته‌ است ، قابل ارزشیابی می باشد.
  • رشته‌ تحصیلی دوره دکتری مجازی و نیمه حضوری خارج از کشور باید با رشته‌ مقطع کارشناسی ارشد مغایرت نداشته‌ باشد.
  • برای تحصیل نیمه حضوری و غیرحضوری دکتری خارج از کشور ، دارا بودن حداقل معدل 15 کارشناسی ارشد الزامی است.

سوالات شما

  • رشته‌ دکتری مجازی خارج از کشور در کدام دانشگاه ارائه می شود؟

دانشگاه آزاد برلین آلمان، دانشگاه استکهلم، سوئد و کالج ترینیتی دوبلین، ایرلند از دانشگاه های ارائه دهنده دکتری مجازی هستند.

  • شرایط دریافت مدرک دکترای مجازی در خارج از کشور چگونه است؟

درباره شرایط دریافت مدرک دکترای مجازی در خارج از کشور در این مطلب توضیح داده ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. سحر علیزاده

    سلام
    من خیلی علاقه به ادامه تحصیل در مقعطع دکترای مدیریت mba یا همون رشته کسب و کار دارم ولی فرصت حضور در دانشگاههای خارج از کشور ندارم بخاطر کارم ؟
    فقط انلاین و

  2. سلام سال نو رو هم بهتون تبریک میگم
    ان شاالله در این سال جدید مقطع دکتری مجازی رشته روان شناسی هم در دانشگاه های معتبر کشورمون مثل شهید بهشتی تهران برگزار بشه تا افرادی مثل من که شرایط تحصیل حضوری رو نداریم بتونیم ادامه تحصیل بدیم و در مقطع خاصی از تحصیل نمایم
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر