از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه سرعت برنامه شاد را بالا ببریم – راهنمای افزایش سرعت شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه سرعت برنامه شاد را بالا ببریم

 

شبکه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی مدارس از اواخر سال 98 تاکنون مورد استفاده دانش آموزان و معلمان قرار گرفته است. این برنامه قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا کیفیت آموزش مجازی رو به بهتر شدن برود. با وجود آنکه امکانات برنامه شاد در به روز رسانی که اخیرا داشته است ، ارتقا یافته و بسیاری از مشکلات برنامه شاد قدیمی در شاد جدید رفع شده است ، اما همچنان شمار زیادی از کاربران با کندی و سرعت پایین این برنامه روبرو هستند. سرعت پایین شاد در بیشتر مواقع مربوط به مشکلات اینترنت و کندی اینترنت است اما دانش آموزان و معلمان می توانند با استفاده از چند راهکار ساده ، با سرعت بهتری از برنامه استفاده کنند. برای اطلاع از اینکه چگونه سرعت برنامه شاد را بالا ببریم ، ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید.

چگونه سرعت برنامه شاد را بالا ببریم

از حدود 13 میلیون دانش آموز و معلم سراسر کشور بیش از 9 میلیون دانش آموز و معلم در برنامه شاد عضو هستند و با توجه به اینکه تعداد 9 میلیون نفر جمعیت زیادی است ، همین موضوع یکی از دلایل کندی برنامه شاد در بعضی مواقع است. در واقع زیاد بودن تعداد کاربران و استفاده زیاد از یک برنامه مخصوصا در ساعات خاصی از روز که بیشتر کلاس ها در این ساعات برگزار می شود و کاربران زیادی آنلاین هستند ، باعث سرعت پایین شاد می شود.

البته بعضی اوقات نیز مشکل وصل نشدن برنامه شاد و کندی آن ، مربوط به خود برنامه است که شما می توانید از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد ، موضوع را پیگیری و حل کنید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

احتمالا این را هم بپسندید  سرعت پایین شاد - سرعت پایین شاد از چیست و آیا راه حلی دارد ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چگونه سرعت دانلود برنامه شاد را بالا ببریم

اگر در دانلود ویدیو های و فایل های آموزشی که در گروه ها و کانال های درسی ارسال می شوند ، مشکلی دارد و یا فایل ها دانلود نمی شوند ، این مشکل از بخش تنظیمات شاد قابل حل است. تنظیمات دانلود برنامه شاد به صورت پیشفرض 1000 کیلوبایت است یعنی شما نمی توانید بیشتر از 1000 کیلوبایت یا همان 1 مگابایت ، فایل یا فیلمی را دانلود کنید. اما اگر از قسمت تنظیمات شبکه ، محدودیت دانلود ها را افزایش دهید تا حداکثر حجم 50 مگابایت ، امکان دانلود در داخل برنامه را خواهید داشت.

برای افزایش محدودیت دانلود خودکار رسانه ها و حل مشکل ارسال فیلم در شاد یا مشکل ویس در شاد ، وارد تنظیمات برنامه شوید و سپس بر روی گزینه داده ها و ذخیره سازی ، کلیک کنید.

مشکل ارسال فیلم در شاد

 

در این بخش 5 گزینه ویدیو ها ، فایل ها ، گیف ها و آهنگ ها را مشاهده می کنید. ما میخواهیم محدودیت دانلود ویدئو ها را افزایش دهیم پس وارد این بخش می شویم.

همانطور که میبینید محدویت حجم دانلود خودکار برنامه 1000 کیلوبایت است. برای افزایش دادن این محدودیت ، بخش آبی رنگ را تا انتها ببرید.

 

در تصویر زیر مشاهده می کنید که محدویت حجم دانلود خودکار برنامه تا 50 مگابایت افزایش یافته است یعنی شما می توانید فیلم یا فیلم هایی را حجم 50 مگابایت را دانلود کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سرعت پایین شاد - سرعت پایین شاد از چیست و آیا راه حلی دارد ؟

 

این مراحل را می توانید برای آهنگ ها ، تصاویر و گیف ها نیز انجام دهید و از این پس مشکلی در دانلود و یا ارسال فایل و ویدیو در برنامه شاد نخواهید داشت.

ارتباط کندی برنامه شاد با حافظه کم گوشی

برای نصب برنامه شاد در گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود تقریبا به 35 مگابایت حافظه داخلی نیاز است که البته پس از نصب برنامه نیز برای دانلود کردن فایل های آموزشی باید در گوشی شما به اندازه کافی حافظه وجود داشته باشد. پس اگر حافظه گوشی شما کم است ، برنامه های کم کاربرد را حذف کنید تا فضای کافی برای برنامه شاد ایجاد شود.

چگونه سرعت برنامه شاد را بالا ببریم | بستن تمام برنامه های در حال اجرا

در هنگام استفاده از برنامه شاد ، تمام برنامه های گوشی را ببندید و به طور کامل از آنها خارج شوید. وقتی همزمان از چند برنامه استفاده می کنید ، بدون آنکه مشکل از برنامه شاد باشد ، گوشی به کندی عمل می کند و همین موضوع باعث می شود که سرعت شاد نیز پایین تر شود.

خاموش کردن فیلترشکن برای افزایش سرعت شاد

برای ورود به برنامه شاد ، باید فیلترشکن خاموش باشد زیرا این برنامه ، یک پیام رسان داخلی است و IP خارجی را شناسایی نمی کند. پس از خاموش کردن فیلترشکن ، حدود یک دقیقه صبر کنید و سپس وارد برنامه شاد شوید.

با تمام این توضیحات اگر مشکلتان رفع نشد ، در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم. در صورت تمایل برای دریافت راهنمایی بیشتر نیز می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر