از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت سما لایو – شماره تماس پشتیبانی سامانه سما لایو

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت سما لایو

 

پشتیبانی سایت سما لایو برای مواقعی که دانشجویان و اساتید در ورود به سامانه و شرکت در کلاس های مجازی با مشکل مواجه می شوند ، راه اندازی شده است. سامانه سما لایو برای امتحانات و پیگیری آموزش مجازی و الکترونیکی واحد های دانشگاه علمی کاربردی و تعدادی از دانشگاه واحد های دانشگاه غیرانتفاعی است و اگر شما هم از این سامانه استفاده می کنید و در ورود به سایت یا شرکت در کلاس ها با مشکل مواجه هستید ، می توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی مشکل خود را حل نمایید.

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی ، اگر در ورود به سایت سما لایو با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی دارید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرکز پشتیبانی سایت سما لایو

سما لایو سامانه ای است که برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، برخی از دانشگاه های دولتی ، آزاد و غیرانتفاعی راه اندازی شده است. این سامانه برای برگزاری کلاس های آنلاین و همچنین آزمون های پایان ترم کاربرد دارد و با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا ، دانشجویان با استفاده از سامانه سما لایو ، می توانند کلاس های خود را بصورت آنلاین برگزار کنند.

دانشجویان و اساتید برای ورود به سامانه سما لایو باید با استفاده از نشانی samalive.ir یا  samademo.ir وارد شده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایند. سپس از ورود به پنل کاربری خود می توانند لیست کلاسهای درس و آزمون های خود را مشاهده نمایند.

برخی مواقع سامانه سما لایو بنا به دلایلی از دسترس خارج می شود و یا دانشجویان نمی توانند وارد پنل کاربری خود شوند و با وجود درج اطلاعات درست ، با خطای سامانه مبنی بر کاربر مورد نظر یافت نشد ، مواجه می شوند.

البته ممکن است تعدادی از دانشجویان و اساتید نیز برای شرکت در کلاس ها و آزمون های سامانه سما لایو مشکل داشته باشند. تمام مشکلات سامانه سما لایو  از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی قابل حل است و اگر شما هم با خطای سامانه برخورد کرده اید ، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شده و از شرکت در کلاس و آزمون عقب نمانید.

کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی پاسخ با ما با آگاهی از نحوه رفع خطاها و مشکلات سامانه سما لایو ، راهنمای شما عزیزان در خصوص این سامانه هستند. برای ارتباط با مشاوران مجرب پاسخ با ما می توانید با شماره 9099071612 تماس بگیرید و به کارشناس سامانه سما لایو متصل شوید. مشاوران مجموعه پاسخ با ما در تمامی ایام هفته و از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

  • چگونه مشکلات سامانه سما لایو را رفع کنیم ؟

برای رفع مشکلات سامانه سما لایو لازم است با واحد پشتیبانی برقرار نمایید.

  • آیا سایت سما لایو پشتیبانی دارد ؟

بله ، هر یک از دانشگاه هایی که از طریق سامانه سما لایو آموزش مجازی را برگزار می کنند ، دارای بخش پشتیبانی نیز هستند.

  • شماره تماس پشتیبانی سامانه سما لایو چند است ؟

برای اطلاع از شماره تماس پشتیبانی سامانه سما لایو دانشگاه خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

8 نظر

  1. مریم بانو

    سلام….. متاسفانه برنامه سما لایو سیستان و بلوچستان.رابل همیشه دچار مشکل هست نمی توانیم به راحتی تو کلاس حضور پیدا کنیم

  2. سلام، من امروز امتحان داشتم ولی سامانه برام صفحش سفید بود، نتم پر سرعت بود،از هیچ vpn استفاده نکردم،کد دانشجویی با ملی رو میزدم ولی نتونستم امتحان بدم .با گوشی و کامپیوتر نتونستم وارد شم و امتحانات بعدیم داخل سمالایوه الان چکار کنم من؟ ترم اخرمم

  3. فاطمه دریکوندی

    سلام سایت سمالایو نمیاره بالا هی بهم میگه باید صحفه رو رفرش کنید باید چکارکنم راهنمایی کنید لطفاً واحد استان لرستان شهرستان خرم آباد هستم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان تماس بگیرید تا برای رفع مشکل سایت سما لایو راهنمایی شوید

  4. حسنعلی نمازی عزیزی

    چرابرای پرداخت حق بیمه خطا میزنه

  5. اصلا چیزی برای امتحان نمایش داده نمیشه چرا واین چند لاریه که از امتحانم عقب میفتم

  6. سلام وقتتون بخیر ، من در انتخاب واحد یک درسیو که برداشته بودم رو الان میخواستم با یه استاد دیگه ای بردارم ولی بعد حذف اون درس حالا نمیتونم همان درسو بردارم میگه این درس رو گذراندید یا در حال حاضر اخذ گردیده است ولی در تایید انتخاب واحد اون درس رو نشون نمیده چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. احتمالا با یکبار خروج و ورود به سامانه ، این مشکل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر