از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منابع کنکور ارشد حسابداری – بهترین منابع ارشد حسابداری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منابع کنکور ارشد حسابداری

 

آزمون کارشناسی ارشد مجموعه حسابداری شامل 4 رشته تحصیلی حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری مدیریت و حسابداری بخش عمومی است و داوطلبانی که می خواهند وارد یکی از این 4 رشته شوند ، باید در کد ضریب مربوطه که در دفترچه ثبت نام مشخص شده است ، آزمون دهند. دروس امتحانی و منابع کنکور ارشد حسابداری برای هر یک از رشته هایی که ذکر شد ، متفاوت هستند که در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

مشاوره شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و قبولی در آزمون – مشاوره از طریق تماس با مشاوران مجرب مجموعه پاسخ با ما

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط کنکور کارشناسی ارشد و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

دروس امتحانی کنکور ارشد حسابداری

رشته حسابداری از رشته های انسانی کنکور کارشناسی ارشد است که خود شامل 4 رشته تحصیلی مجزاست. طبق توضیحات دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته حسابداری با مدرک لیسانس هر رشته ای امکان پذیر است و اگر شما قصد شرکت در کنکور با مدرک لیسانس غیر مرتبط را دارید ، مشکلی نخواهید داشت ولی باید دروس امتحانی را بشناسید و منابع مطالعاتی مناسب تهیه کنید.

آزمون کارشناسی ارشد رشته حسابداری مجموعا از 7  درس امتحانی تشکیل شده است که البته تمام این 7 درس لازم نیست که برای ورود به یک رشته خاص مطالعه شوند. در واقع اگر شما قصد دارید که در مجموعه حسابداری آزمون دهید ، باید هر 7 درس را مطالعه کنید ولی اگر می خواهید وارد رشته خاص مثلا رشته حسابرسی شوید ، مطالعه 5 درس که در دفترچه مشخص شده است ، کفایت می کند.

  • زبان عمومی و تخصصی (انگليسي)
  • حسابداری مالي
  • حسابداری صنعتي
  • حسابرسی
  • رياضي و آمار
  • حسابداری و حسابرسی دولتی
  • اصول تنظيم و كنترل بودجه

ضرایب دروس آزمون کارشناسی ارشد حسابداری

ضرایب دروس امتحانی در هر یک از رشته های حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری مدیریت و حسابداری بخش عمومی متفاوت است مثلا در رشته حسابداری بخش عمومی دو درس حسابداری مالی و حسابداری صنعتی ضریب 0 را دارند در حالی که درس حسابداري و حسابرسي دولتی در این رشته دارای ضریب 3 است و ضریب همین درس در سایر رشته ها صفر می باشد.

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1400 همچون دوره های قبل ، به تفکیک رشته ها تعیین شده و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. با توجه به تغییر هر ساله منابع امتحانی رشته های مختلف ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین و جدید ترین منابع کنکور ارشد رشته امتحانی خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام ارشد تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

منابع کنکور ارشد حسابداری

تعداد کتاب های کمک آموزشی که برای آزمون کارشناسی ارشد رشته حسابداری در بازار موجود است ، بسیار متعدد هستند و داوطلبان باید بتوانند بهترین کتاب را که در سطح کنکور ارشد است و همچنین متناسب با سطح درسی و یادگیری آنهاست ، تهیه نمایند. در همین راستا توصیه ما این است که برای دریافت اطلاعات در خصوص بهترین منابع ازمون ارشد حسابداری که با آخرین تغییرات کنکور ارشد بروز شده اند و مناسب سطح توانمندی شما هستند ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا پس از راهنمایی شدن ، کتابهای معتبر و استانداری را تهیه نمایید.

البته در لیست زیر چند کتاب معرفی می کنیم ولی معرفی این منابع به معنی انحصاری بودن آنها نیست و شما می توانید برای تسلط بیشتر ، کتاب ها و منابع مرتبط را نیز مطالعه کنید.

  • زبان عمومی و تخصصی (انگليسی) : کتاب 504 واژه ضروری تافل ، انتشارات جنگل و کتاب زبان تخصصی حسابداری (۱) ، تالیف ویدا مجتهدزاده ، انتشارات دانشگاه پیام نور
  • حسابداری مالی : مروری جامع بر حسابداری مالی ، تالیف جمشید اسکندری ، انتشارات کتاب فرشید
  • حسابداری صنعتی : حسابداری صنعتی ، تالیف چارلز هورن گرن ، جورج فاستر ، سریکانت داتار ، ترجمه علی پارسائیان ، انتشارات ترمه
  • حسابرسی : استانداردهای حسابرسی ، تالیف کمیته تدوین استانداردهای حسابرسی ، انتشارات سازمان حسابرسی
  • رياضي و آمار : ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت (ریاضیات پایه و کاربردی) ، تالیف محمد فاریابی باسمنج و اکبر عالم تبریز ، انتشارات اشراقی ، صفار و  آمار و کاربرد آن در مدیریت (جلد ۱ و ۲) ، تالیف عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری ، انتشارات سمت
  • حسابداری و حسابرسی دولتی : حسابداری و حسابرسی دولتی ، تالیف جعفر باباجانی ، انتشارات دانشگاه پیام نور
  • اصول تنظيم و كنترل بودجه : اصول تنظیم و کنترل بودجه ، تالیف حاجیه رجبی فرجاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

4 نظر

  1. اصغر بارانی

    با سلام و خدا قوت خدمت شما مشاورین محترم . طاعات و عبادات قبول باشه . به نظر من بسیار کارتان خوب است همین که به فکر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان هستید و آنها را راهنمایی میکنید .جای بسی سپاس گذاری دارد .این سعادت نصیب هر کسی نمیشود .تشکر از شما و همکاران محترمتان . اگر ممکن است یک موضوع پایان نامه به من معرفی کنید که ایرانداک هم بتوانم به اسم خودم ثبت بدهم . هر موضو یی که استعلام میگیرم تکراری است .رشته حسابداری کار شناسی ارشد .با تشکر فراوان از شما .در پناه حق پیروز و سر بلند باشید..

    • پاسخ با ما

      با سلام و عرض وقت بخیر. خیلی ممنون که مطالب ما رو دنبال می کنید.

      برای دریافت مشاوره کامل پایان نامه کارشناسی ارشد بهتر است که با مشاوران ما تماس بگیرید و تمام سوالات خود را بپرسید.

      تماس از استان تـهران: 9092301611

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  2. اصغر بارانی

    مشاورین محترم کسی که مجانی موضوع نخواست هزینه آن را پرداخت میکنم . اگر کمک میکنید که بگید وگر نه خدا حافظ شما *

    • اصغر بارانی

      باسلام موضوع بدهید . که ایرانداک تایید کند هزینه هم پرداخت میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر