از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشکل ورود به سیستم ناد – راهکار های رفع مشکل ورود به سیستم ناد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشکل ورود به سیستم ناد

 

بسیاری از دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی حرفه ای برای ورود به سیستم ناد با مشکل مواجه هستند و این مشکلات سامانه باعث می شود دانشجویان در پرداخت شهریه ، انتخاب واحد و … و اساتید در درج نمرات و … با خطا و کندی سایت مواجه شوند.. در این مطلب می خواهیم راهکار های رفع مشکل ورود به سامانه ناد را ارائه دهیم. شما دانشجویان و اساتید عزیز در صورت داشتن سوالات بیشتر حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کامل تر راهنمایی شوید.

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر برای ورود به سیستم ناد با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان با مشاوران وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای رفع مشکل ورود به سیستم ناد

استفاده از سایت ناد برای دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه فنی حرفه ای اختصاص دارد و اموری همچون پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، دریافت کارت ورود به جلسه ، مشاهده کارنامه ، اعتراض به نمرات و … از این سامانه انجام می گیرد و از این طریق مراجعات حضوری به دانشگاه کاهش می یابد.

نشانی سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه ای به آدرس reg.tvu.ac.ir می باشد و دانشجویان برای ورود به این سامانه باید در بخش نام کاربری شماره دانشجویی و در بخش کلمه عبور ، کد ملی خود را وارد کنند و پس از اولین ورود به سایت امکان تغییر کلمه عبور خود را دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  اموزش انتخاب واحد سایت ناد - راهنمای انتخاب واحد تصویری در سایت ناد

با توجه به اینکه مشکل ورود به سیستم ناد باعث اختلال در بسیاری از امور دانشجویی می شود ، موجب اعتراض دانشجویان زیادی شده است. از جمله مشکلات این سامانه سرعت پایین آن و عدم بارگذاری سایت است و بیشترین سوالی که دانشجویان دارند این است که چرا سایت ناد باز نمیشه ؟

به جزء مشکل ورود به سیستم ناد ، بسیاری از دانشجویان در انتخاب واحد با اختلال این سامانه مواجه می شوند که باعث می شود از انتخاب واحد جا بمانند و ظرفیت دروس مد نظر آنها تکمیل شود. یا دانشجویانی که در پرداخت شهریه مشکلات سامانه ناد را تجربه می کنند و با وجود آنکه مبلغ شهریه از حساب آنها کسر می شود ، اما همچنان در سامانه بدهکار هستند.

مرتبط بخوانید : اموزش انتخاب واحد سایت ناد – راهنمای انتخاب واحد تصویری در سایت ناد

رفع مشکل ورود به سیستم ناد از طریق تماس با پشتیبانی

بهترین راه برای رفع مشکل ورود به سیستم ناد ، تماس با واحد پشتیبانی است. پشتیبانی سایت ناد به صورت تلفنی یا آنلاین مشکلات دانشجویان را بررسی و حل می کند. کارشناسان پشتیبانی سایت ناد در ساعات اداری پاسخگوی سوالات و مشکلات دانشجویان و اساتید هستند. برای اطلاع از شماره تماس و راه های ارتباطی پشتیبانی سیستم ناد با مشاوران ما به شماره 9099071612 تماس بگیرید.

چرا سایت ناد باز نمیشه

سوالی که اکثر دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی حرفه ای دارند این است که چرا سایت ناد باز نمیشه و چگونه این مشکل را رفع کنیم. باز نشدن سایت ناد ممکن است به دلایل مختلفی باشد که برخی از آنها به شرح زیر هستند :

  • ممکن است اینترنت شما ضعیف باشد
  • بدون فیلترشکن وارد سایت ناد شوید و پس از خاموش کردن فیلتر شکن چند دقیقه صبر کنید و سپس وارد سامانه شوید.
  • مرورگر خود را عوض کنید. اگر از فایرفاکس برای ورود به سیستم ناد استفاده می کنید ، مرورگر کروم را هم امتحان کنید یا برعکس.
  • باز نشدن سایت ناد ممکن است به دلیل بروزرسانی سامانه باشد که باید چند ساعت صبر کنید.
  • از دلایل دیگر مشکل ورود به سایت ناد ، تعداد کاربران آنلاین در سایت است مخصوصا در زمان های نزدیک به پرداخت شهریه و انتخاب واحد که دانشجویان زیادی آنلاین هستند و سایت کند می شود. در این مواقع بهتر است اواخر شب ، وارد سامانه شوید.

مرتبط بخوانید : بازیابی رمز عبور سیستم ناد – راهنمای کامل بازیابی و تغییر کلمه عبور سیستم ناد

سوالات متداول

  • چگونه مشکل ورود به سیستم ناد را برطرف کنیم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  اموزش انتخاب واحد سایت ناد - راهنمای انتخاب واحد تصویری در سایت ناد

مشکل ورود به سایت ناد دلایل مختلفی دارد که در این مطلب نحوه رفع مشکلات را توضیح دادیم.

  • چرا سایت ناد باز نمیشه ؟

برای بررسی دلایل باز نشدن سایت ناد ، این مطلب را مطالعه کنید.

  • راه های ارتباطی با پشتیبانی سایت ناد چیست ؟

برای ارتباط با پشتیبانی سایت ناد می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر