از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 📞 بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته کنکور 99 - بهترین مشاوره انتخاب رشته

 

داوطلبان پس از ثبت نام کنکور سراسری و شرکت در آزمون گروه آزمایشی خود ، منتظر انتشار نتایج هستند تا بر اساس نمره و رتبه هایی که کسب کرده اند ، انتخاب رشته را انجام دهند. همزمان با آغاز فرایند انتخاب رشته دفترچه راهنما و مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 نیز منتشر می گردد که مطالعه آن کمک بسیار زیادی به داوطلب می کند تا از عواملی که در هر چه بهتر انجام دادن انتخاب رشته تاثیر گذار است ، مطلع گردد.

در این مطلب از سایت “پاسخ با ما”به بررسی مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 پرداخته ایم و به سوالات داوطلبان در زمینه های زمان و نحوه انتخاب رشته ، انتخاب رشته مجازی رایگان ، بررسی کارنامه کنکور ، تاثیر سهمیه ها و … پاسخ داده می شود.

زمان انتخاب رشته کنکور 1402

بر اساس آخرین اطلاعیه هایی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است ، نتایج اولیه کنکور سراسری نوبت دی در اسفندماه و نتایج اولیه کنکور نوبت تیر در نیمه اول مردادماه منتشر می شود و داوطلبان در همان بازه زمانی بر اساس کارنامه کنکور می توانند انتخاب رشته را انجام دهند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز معمولا یک هفته پس از انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز می شود و برای این دانشگاه باید از طریق سایت azmoon.org اقدام نمود.

مرتبط بخوانید : مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد

مهلت مجدد و ویرایش انتخاب رشته کنکور 1402

پس از پایان مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری همچنان داوطلبانی هستند که به دلیل بی اطلاعی از زمان در نظر گرفته از انجام انتخاب رشته خود جا می مانند.

سازمان سنجش هر ساله فرصت انتخاب رشته را تمدید می کند تا این دسته از داوطلبان نیز بتوانند انتخاب رشته را انجام دهند اما در سال جاری به دلیل آنکه تمامی فرایند آزمون سراسری با تاخیر زیادی همراه بوده است به طور قطعی نمی توان پیش بینی کرد که آیا زمان انتخاب رشته تمدید خواهد شد یا خیر !

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته برای غایبان کنکور 1402 - آیا غایبان کنکور می توانند انتخاب رشته کنند

بنابراین توصیه می شود که با مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 در ارتباط باشید تا با اطلاع از زمان شروع انتخاب رشته ، هر چه سریع تر در همان روز های اولیه انتخاب رشته خود را انجام دهید.

در مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور فرصت ویرایش فرم انتخاب رشته نیز فراهم است و داوطلبان می توانند با وارد شدن به سایت سنجش اولویت های انتخابی خود را تغییر یا رشته ای را حذف یا اضافه کنند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402

انتخاب رشته کنکور سراسری برای دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیر انتفاعی به صورت مشترک و در قالب یک فرم انتخاب رشته کنکور از طریق سایت سنجش انجام می گیرد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا با مراجعه به سایت azmoon.org صورت می پذیرد.

طبق مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 داوطلبان برای دانشگاه های سراسری مجاز به انتخاب 150 کد رشته و برای دانشگاه آزاد نیز مجاز به انتخاب حداکثر 100 کدرشته محل هستند و البته برای انتخاب رشته در این دانشگاه ها باید مطابق مندرجات کارنامه کنکور داوطلب مجاز شده باشد و در غیر این صورت حق انتخاب ندارد.

پیشنهاد می شود قبل از ثبت رشته هایی انتخابی در سایت سازمان سنجش ، با استفاده از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش ابتدا شانس قبولی خود را در رشته ها و دانشگاه های مختلف بررسی کنید. در انتخاب رشته مجازی حدود 250 رشته به داوطلب ارائه می شود که می تواند حداکثر 150 مورد از آن ها را انتخاب و در سایت ثبت کند.

در تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور حتما علاقه و شانس پذیرش خود را در نظر داشته باشید و علاوه بر آن از تاثیر سهمیه ها و بومی گزینی رشته ها غافل نشوید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 به صورت تلفنی

مشاوره انتخاب رشته کنکور 99 - بهترین مشاوره انتخاب رشته

 

حتما با استفاده از راهنمایی هایی مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 بند به بند کارنامه را تحلیل و بررسی کنید تا با اطلاع از تاثیر رتبه در سهمیه ، رتبه کشوری ، رتبه در زیر گروه ها و … انتخاب رشته بدون اشکال و درستی را انجام دهید تا احتمال قبولیتان نیز افزایش یابد.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته تجربی - لیست و راهنمای کد رشته تجربی 1401

پیشنهاد میکنیم در صورت تمایل ، برای به هدر نرفتن زحمات یکساله خود برای کنکور از کارشناسان ارشد و مجرب مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 “پاسخ با ما” راهنمایی دریافت کنید. مشاوران این مرکز که خدمات مشاوره تلفنی را در جهت دسترسی آسان تمام داوطلبان کشور به برترین مشاوران فراهم ساخته اند ، انتخاب رشته داوطلب را به بهترین نحو انجام می دهند و لیستی را که به او پیشنهاد می دهند مطابق با اولویت ها ، علاقه و استعداد او می باشد.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

همچنین در انتخاب رشته ای که توسط مشاوران انجام می گیرد ، شانس قبولی داوطلب بر اساس رتبه ی اکتسابی او لحاظ شده است و سه دسته رشته با احتمال قبولی خوش بینانه ، واقع بینانه و بد بینانه به او ارائه می شود.

در نظر داشته باشید که مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور زمان و هزینه کمتری را از شما می گیرد و در مقابل کیفیت خدمات مشاوره تلفنی به دلیل آنکه از مشاوران نمونه و کاربلد کشور راهنمایی دریافت می کنید ، تضمین شده و مطمئن است.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 کجاست ؟

برای بهره مندی از مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور 1402 می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • چگونه از مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 بهره مند شویم ؟

بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور ما از طریق تماس تلفنی با شماره های درج شده در این صفحه امکان پذیر است.

مشاوره تلفنی به نسبت مشاوره حضوری هزینه کمتری دارد ، دسترسی به بهترین مشاور کشور راحت تر است و مهم تر از همه زمان زیادی از شما نمی گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

14 نظر

  1. آیا با داشتن مدرک کاردانی آمار میشود کارشناسی حسابداری بدون کنکور شرکت کنم درضمن معدل من ۱۴.۰۲است

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با مدرک کاردانی امکان ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته وجود دارد

    • صنوبری سارا

      سلام من لیسانس مترجمی زبان دارم میخوام معلم ابتدایی بشم میتونم برم فوق لیسانس آموزش ابتدای یا علوم تربیتی بخونم ببعد در استخدامی آموزش و پرورش کنم راهنماي کنید

  2. سلام میخاستم بدونم زمان ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی تمدید نمیشه لطفا زود جوابمو بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام . لطفا با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار مربوطه را پیگیری کنید.

  3. سلام ببخشید بارتبه ۴۶۰۰۰تجربی امیدی به انتخاب رشته هست؟

  4. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم با رتبه ۲۰۰ هزار کشوری استان گلستان چه رشته ای در دانشگاه آزاد میشه قبول شد؟

  5. سلام وقت بخیر.من توی سایت منادا برای واحد الکترونیکی ثبت نام کردم.ولی الان واسم پیامک اومد که تا ۱۰ ابان وقت دارم تعیین تکلیف کنم وگرنه لغو میشه درخواستم.چکار باید بکنم؟

  6. سلام من رشته ریاضی هستم سهمیه منطقه ۳ متاسفانه معدل کتبی نهاییم ۸.۲ شد و تو کنکور ۲ سوال ریاضی جواب دادم که یکیش اشتباه بود ایا رشته مهندسی عمران دولتی قبول میشم یا نه ؟

  7. با سلام خدمت شما و خسته نباشید
    بنده با سهمیه ۵درصدی ایثارگری رتبه ۳۱۰۰۸و در منطقه‌ یک رتبه ۶۴۹۲۷شانس قبولی پرستاری یا رشته های پیرا پزشکی در دانشگاه آزاد رو دارم؟
    باتشکر از پاسخگویتون

  8. با سلام و خسته نباشید
    آیا با سهمیه ۵ درصد رتبه ۳۱۰۰۸و دتبه در منطقه یک ۶۴۹۳۷ شانس قبولی پرستاری آزاد را دارم ؟
    آیا شانسی در پیراپزشکی ها هم دارم ؟
    با تشکر از پاسخگوییتون

  9. سلام خسته نباشید
    آیا با سهمیه ۵ درصدی ۳۱۰۰۸و رتبه منطقه یک ۶۴۹۲۷ شانس قبولی در رشته پرستاری یاکپیراپزشکی ها را در دانشگاه آزاد دارم؟
    با تشکر

  10. سلام کن با مدرک کاردانی رشته زبانشناسی میتونم آزمون استخدامی آموزش پروش بدم؟؟

    کلا آزمونی هست که با مدرک کاردانی زبانشناسی بشه داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر