از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه ارشد پردیس های خودگردان 1402 📞 شهریه دانشگاه پردیس الملل ارشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه ارشد پردیس های خودگردان

پردیس های خودگردان شعبه های شهریه پرداز دانشگاه روزانه هستند که در مقاطع کارشناسی تا دکتری دانشجو پذیرش می کنند. از این دانشگاه به عنوان گران ترین دانشگاه یاد می شود و حتی از دانشگاه آزاد هم شهریه بیشتری دریافت می کند به همین دلیل اگر قصد انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان را دارید ، لازم است حتما از میزان شهریه اطلاع یابید و بعدها مشکلی در پرداخت هزینه تحصیل خود نداشته باشید. شهریه ارشد پردیس های خودگردان 1402 نسبت به سال قبل افزایش داشته است که در ادامه این مطلب می خواهیم بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شهریه کارشناسی ارشد تمامی دانشگاه ها و پرسیدن سوالات خود ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان شهریه ارشد پردیس های خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان یکی از دانشگاه هایی است که در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند. این دانشگاه از دانشجویان خود شهریه دریافت می کند که میزان شهریه شامل بخش های ثابت و متغیر بوده و باید در هر ترم پرداخت گردد.

شهریه متغیر ارشد پردیس خودگردان

بخش اصلی شهریه ارشد پردیس های خودگردان را شهریه متغیر تشکیل می دهد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در هر ترم با توجه به تعداد واحدهای درسی که اخذ می کنند و همچنین نوع واحدهای درسی ، باید شهریه متغیر را بپردازند. مبلغ شهریه متغیر سالانه حدود 10 تا 15 درصد افزایش می یابد.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه پردیس پزشکی

شهریه ثابت ارشد پردیس خودگردان

بخش اصلی شهریه ارشد پردیس های خودگردان را شهریه ثابت تشکیل می دهد. منظور از شهریه ثابت این است که تا زمان فارغ التحصیلی ثابت است و کمتر یا بیشتر نمی شود. سالی که دانشجویان وارد دانشگاه می شوند و همچنین رشته تحصیلی که انتخاب می کنند ، در تعیین شهریه ثابت موثر می باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 📞 راهنمای پرداخت هزینه

میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در مقطع کارشناسی ارشد در هر یک از واحد ها فرق می کند و رقم ثابتی نیست. هر کدام از دانشگاه های پردیس بین الملل با توجه به جایگاه و سطح علمی خود و امکاناتی که ارائه می کنند ، شهریه را از دانشجویان دریافت می نمایند.

اما به طور حدودی ، مبلغ شهریه در رشته های مختلف به صورت زیر می باشد :

شهریه ارشد پردیس خودگردان رشته های علوم انسانی

شما برای تحصیل در رشته های علوم انسانی دانشگاه پردیس خودگردان باید در هر ترم شهریه بپردازید که مبلغ شهریه حدود 12 تا 15 میلیون تومان خواهد بود. این میزان شهریه لازم است سالی دو بار پرداخت شود.

شهریه ارشد پردیس خودگردان در گروه فنی مهندسی

رشته های فنی مهندسی در دانشگاه پردیس خودگردان شهریه بیشتری به نسبت رشته های علوم انسانی دارند و دانشجویان مشغول به تحصیل در این رشته ها به ازای هر ترم تحصیل حدود 15 تا 18 میلیون تومان شهریه پرداخت می کنند.

شهریه ارشد پردیس خودگردان رشته های علوم پایه

میزان شهریه ارشد پردیس خودگردان در رشته های علوم پایه تقریبا برابر با شهریه رشته های فنی مهندسی و در هر ترم 15 تا 18 میلیون تومان است. این دو دسته رشته به نسبت گروه علوم انسانی دارای شهریه ثابت گران تری هستند همچنین شهریه متغیر آنها به دلیل آنکه دروس عملی بیشتری دارند ، مقداری بالاتر است.

هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان

شهریه ارشد پردیس های خودگردان

برای تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان تصمیم خود را قطعی کنید زیرا اگر ثبت نام کنید اما بخواهید انصراف دهید ، باید شهریه زیادی را به عنوان جریمه یا هزینه انصراف از تحصیل بپردازید. هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان به صورت زیر است :

  • دانشجویانی که می خواهند از تحصیل انصراف دهند باید علاوه بر شهریه آن ترم ، شهریه ثابت و متغیر دو ترم آینده را هم طبق نرخ جدید بپردازند.
  • اگر دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان درخواست انصراف از رشته تحصیلی خود را داشته باشند اما تا قبل از تمام شدن نیمسال تحصیلی به تحصیل در رشته خود برگردند ، هزینه انصراف از نها دریافت نمی شود اما اگر بعد از اتمام ترم متقاضی بازگشت به تحصیل باشند ، هزینه انصراف از آنها دریافت خواهد شد.
  • از دانشجویان اخراج شده دانشگاه پردیس خودگردان نیز جریمه دریافت می شود و باید علاوه بر پرداخت کل شهریه آن ترم ، شهریه دو ترم آینده را هم پرداخت کنند.

تخفیف شهریه ارشد پردیس خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان برای برخی از دانشجویان واجد شرایط خود تخفیف شهریه هم در نظر گرفته است که به شرح زیر می باشد :

  • تخفیف شهریه 100 درصدی برای داوطلبان دارای سهمیه 25 درصد ایثارگران (فرزندان و همسران شهید ، جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندان آنان ، آزادگان و همسر فرزندان آنان)
  • تخفیف 30 درصدی شهریه برای داوطلبان دارای سهمیه 5 درصد ایثارگران (خانواده جانبازان زیر 25 درصد  ، رزمندگان دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه)
  • دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی
  • دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی
  • دانشجویانی که حافظ کل قران کریم یا قاری ممتاز کشوری هستند
  • تخفیف شهریه 100 درصدی برای رتبه های تک رقمی کنکور
  • تخفیف شهریه 50 درصدی برای رتبه های دو رقمی کنکور
  • تخفیف شهریه 25 درصدی برای رتبه های سه رقمی کنکور

مرتبط بخوانید : تخفیف شهریه پردیس خودگردان

سوالات شما 

  • میانگین شهریه ارشد پردیس خودگردان 1402 چقدر است؟
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان در مشهد

برای بررسی شهریه ارشد پردیس های خودگردان در رشته های مختلف لطفا این مطلب را مطالعه کنید.

  • شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در مقطع کارشناسی ارشد سالانه جقدر افزایش دارد؟

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان سالانه 10 تا 15 درصد افزایش دارد.

  • آیا دانشگاه پردیس خودگردان تخفیف شهریه دارد؟

بله برخی دانشجویان دارای شرایط مد نظر دانشگاه پردیس بین الملل می توانند از تخفیف شهریه استفاده کنند که در این مطلب توضیح داده ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر