از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 1401 – زمان و راهنمای کامل ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد به دلیل ارائه رشته های تحصیلی متنوع در تمام مقاطع ، متقاضیان زیادی دارد و این دانشگاه هر ساله برای ترم های مهر و بهمن ماه در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از میان داوطلبان ثبت نام انجام می‌ دهد. زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ترم مهر دانشگاه آزاد 1401 در ادامه این مطلب بررسی خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 1401

رشته های تحصیلی ترم مهر دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شوند و داوطلبان بر اساس علاقه و آخرین مدرک تحصیلی که ارائه می کنند ، می توانند در یکی از این مقاطع ثبت نام نمایند.

ثبت نام هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسنه ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به صورت مجزا انجام می گیرد اما زمان ثبت نام در یک تاریخ است.

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد از اوایل مرداد ماه است و معمولا تا اواخر شهریورماه برای داوطلبان فرصت ثبت نام وجود دارد ولی توصیه می شود ثبت نام خود را در روزهای اول انجام دهید و به روزهای آخر موکول نکنید.

مرتبط بخوانید : هر ترم دانشگاه چند ماه است 

نحوه‌ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لازم است به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه فرمایید و اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن - پاسخ با ما

در ابتدای ثبت نام می بایست هزینه واریز کنید و سریال اعتباری مربوط به مقطع تحصیلی مورد تقاضا را تهیه نمایید. پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، سریال اعتباری به شما ارائه می گردد که با آن می توانید مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

پس از دریافت فرم ثبت نام ، ابتدا باید اطلاعات خواسته شده را درج کنید و سپس کد رشته هایی را که از قبل تهیه کرده اید را وارد فرم کنید. کد رشته ها را باید به ترتیب اولویت بندی خود وارد فرم کنید و رشته ای را که بیشتر به آن علاقه دارید ، در اولویت اول قرار دهید.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر یک از مقاطع متفاوت می باشد که در ادامه توضیح می دهیم :

  • مقطع کاردانی پیوسته : دارا بودن مدرک دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید یا نظام قدیم (البته با دیپلم نظری نیز امکان ثبت نام وجود دارد ولی اولویت با دارندگان دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش است)
  • مقطع کاردانی ناپیوسته : دارا بودن دیپلم نظام جدید رشته های نظری و فنی حرفه ای یا پیش دانشگاهی رشته های نظری و یا مدرک کاردانی
  • مقطع کارشناسی پیوسته : دارا بودن دیپلم نظام جدید رشته های نظری و فنی حرفه ای یا پیش دانشگاهی رشته های نظری و یا مدرک کاردانی
  • مقطع کارشناسی ناپیوسته : دارا بودن مدرک کاردانی

بنابراین باید یکی از مدارک تحصیلی فوق را داشته باشید تا امکان ثبت نام در دانشگاه آزاد برای شما فراهم باشد. شما در صورت تمایل می توانید در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد تغییر رشته دهید و در رشته ای مغایر با رشته دیپلم خود ثبت نام کنید زیرا دانشگاه آزاد ممانعتی در این خصوص ندارد ولی به این نکته توجه داشته باشید که در هر رشته بدون کنکور آزاد اولویت با دارندگان دیپلم مرتبط است مثلا برای رشته های فنی مهندسی اولویت با دیپلم ریاضی است یا در رشته هایی همچون روانشناسی ، حسابداری ، حقوق و … دارندگان دیپلم انسانی شانس قبولی بیشتری دارند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد در چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام وکالت دانشگاه آزاد 📞 ثبت نام وکالت دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد از اوایل مرداد ماه آغاز می شود.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لازم است مدرک تحصیلی مرتبط ارائه کنید.

  • شرط معدل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چند است ؟

دانشگاه آزاد برای ثبت نام رشته های بدون کنکور شرط معدل ندارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۲

انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۲ 📞 انتخاب رشته بدون آزمون تمام دانشگاه ها

انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۲ متقاضیان بسیار زیادی دارد. داوطلبانی که شانس قبولی در رشته‌ …

2 نظر

  1. سلام برای ثبت نام در رشته روان شناسی در مقطع کاردانی میشه حضوری ثبت نام کرد؟ دانشگاه یادگار امام در مقطع کاردانی ثبت نام داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر