از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان – به همراه راهنمای تصویری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان

 

با توجه به حضوری شدن مدارس در برخی از مناطق کشور ، دانش آموزان برای حضور در کلاس باید کارت واکسن خود را همراه داشته باشند که دریافت کارت واکسن از طریق سایت سلامت امکان است. همچنین دانش آموزانی که امتحانات دی ماه آنها به صورت حضوری برگزار می شود ، لازم است که جهت شرکت در امتحانات ضمن همراه داشتن کارت ورود به جلسه ، کارت واکسن خود را نیز ارائه دهند. در ادامه این مطلب راهنمای دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان را ارائه کرده ایم.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص نحوه دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان ، با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان

با توجه به تاکید مرکز مدیریت بیماری های واگیر و نیز دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، لازم است دانش آموزانی که در امتحانات حضوری دی ماه 1400 شرکت می کنند ، کارت واکسن کرونای خود را به همراه داشته باشند و در صورت عدم ارائه کارت واکسن ، ممکن است دانش آموز برای شرکت در امتحان با مشکل مواجه شود.

برای دریافت کارت واکسن به سایت سلامت دانش آموزان به نشانی salamat.gov.ir انجام می گیرد و دانش آموزان که واکسن زده اند ، برای دریافت کارت واکسن خود باید پس از ورود به این سامانه مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “دریافت کارت واکسن دیجیتال فارسی” کلیک کنند.

دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان

سپس لازم است که شماره ملی ، تاریخ تولد و شماره موبایل درج شود. شماره ملی و تاریخ تولد دانش آموز باید دقیق باشد اما در بخش شماره موبایل می توان شماره تلفن والدین را نیز وارد نمود.

دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان

شماره تلفن همراه درج شده در سایت سلامت باید در دسترس و روشن باشد زیر لینک دریافت کارت واکسن از طریق پیامک به شماره درج شده ارسال می گردد. پس از اینکه اطلاعات خواسته شده را وارد کردید ، بر روی گزینه “دریافت کد تایید” کلیک کنید.

کد تایید برای شما ارسال می شود که لازم است آن را در بخش خواسته شده درج نمایید. در مرحله بعد ، لینک دریافت کارت واکسن برای شما پیامک خواهد شد.

دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان

پس از باز کردن لینک ارسال شده ، تصویر کارت واکسن خود را به همراه مشخصات مشاهده خواهید کرد که می بایست از آن پرینت تهیه نمایید.

دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان

نحوه برگزاری امتحانات حضوری

برای برگزاری امتحانات حضوری مدارس به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی ، رعایت پروتکل های بهداشتی الزامیست و به گونه ای برنامه ریزی می شود که دانش آموزان در گروه های مجزا در جلسه امتحانات حاضر شوند. تعداد حوزه های برگزاری امتحانات نسبت به شرایط عادی افزایش می یابد و دانش آموزان با فاصله حداقل دو متر از یکدیگر و در فضای با تهویه مناسب ، قرار دارند.

هنگام ورود دانش آموزان به حوزه آزمون ، تب سنجی انجام می گیرد و استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی تحت نظارت مراقبین جلسه است. گروه بندی دانش آموزان به گونه ای است که هنگام ورود و خروج ازدحام ایحاد نمی شود.

همچنین پس از هر جلسه آزمون ، محل برگزاری نظافت و ضدعفونی می شود و مواد ضدعفونی مثل الکل در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

دانش آموزان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر کارت واکسن ، کارت ورود به جلسه خود را نیز به همراه داشته باشند که احتمالا از طریق سامانه پادا قابل دریافت باشد.

سوالات متداول

  • نحوه دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان به چه صورت است ؟

راهنمای تصویری دریافت کارت واکسن کرونا دانش آموزان را در این مطلب قرار دادیم.

  • آیا امتحانات دی ماه حضوری برگزار می شود ؟

امتحانات دی ماه برخی از پایه های تحصیلی حضوری و برخی غیرحضوری خواهد بود.

  • دریافت کارت واکسن کرونا از کدام سایت انجام می گیرد ؟

دانش آموزان برای دریافت کارت واکسن کرونا باید به سایت salamat.gov.ir مراجعه نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر