از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 راهنمای تحصیل در رشته دبیری زبان فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان

از رشته‌ های پر متقاضی دانشگاه فرهنگیان ، رشته‌ دبیری زبان انگلیسی می باشد که برای پذیرش در این رشته‌ تحصیلی ، داوطلبان باید در کنکور تربیت معلم فرهنگیان شرکت نمایند و پس از کسب رتبه و تراز لازم و شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، پذیرش شوند. دلیل محبوبیت رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان در میان داوطلبان صرف نظر از اینکه داوطلب به زبان انگلیسی و تدریس کردن‌ علاقه مند است ، مزایای دانشگاه فرهنگیان است. این دانشگاه ، برای فارغ التحصیلان خود شرایط استخدام رسمی را مهیا کرده است و دانشجویان پس از 4 سال تحصیل ، به استخدام رسمی آموزش و پرورش در می آیند. در ادامه همراه ما باشید تا برای ثبت نام دبیری زبان فرهنگیان اطلاعات کاملی کسب کنید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه مشاوره تحلیل کارنامه کنکور و انجام انتخاب رشته‌ کنکور شما داوطلبان عزیز هستند. همچنین می توانید سوال خود را راجع به کنکور تربیت معلم 1403 از مشاوران بپرسید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

اگر می خواهید با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید در بهترین رشته‌ و دانشگاه قبول شوید ، با خیالی راحت انتخاب رشته‌ خود را به مشاوران ما بسپارید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط ورود به رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان 1403

قبولی در دانشگاه فرهنگیان دارای شرایط و ضوابطی است که علاقه مندان باید از آنها اطلاع یابند. اولین شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان ، شرکت در کنکور تربیت معلم است و برای قبولی در رشته‌ دبیری زبان انگلیسی نیز باید حتما در کنکور تربیت معلم گروه آزمایشی زبان شرکت کنید.

بنابراین تنها شرط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، شرکت در کنکور است و راه دیگری وجود ندارد. داوطلبان برای انتخاب رشته‌ در دانشگاه فرهنگیان و ورود به رشته‌ دبیری زبان باید شرایط زیر را داشته باشند :

  • دارا بودن‌ شرط معدل دانشگاه فرهنگیان که معدل 14 سه سال دوره دوم متوسطه است.
  • کسب تراز علمی بالای 6000 در کنکور گروه آزمایشی مربوطه
  • بومی بودن‌ و ارائه شده رشته‌ دبیری زبان انگلیسی در استان بومی شما
  • داوطلبان دارای مدرک دکتری با حداکثر سن 45 سال و داوطلبان 40 ساله دارای مدارک پایین‌ تر از دکتری می‌ توانند در کنکور تربیت معلم شرکت کنند. این قانون مربوط به کنکور تربیت معلم 1403 است و ورودی‌ های 1402 دانشگاه فرهنگیان با شرط سنی 24 سال دانشجو شدند.

موارد فوق ، شرایط مهم برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در رشته‌ دبیری زبان است و داوطلبی که یکی از این شروط را نداشته باشد ، به مصاحبه دعوت نخواهد شد. سایر شرایط مثل توانمندی جسمی و روانی ، قدرت تکلم ، شنوایی ، بینایی ، قد و وزن و … پس از دعوت به مصاحبه ارزیابی خواهند شد.

مطالب مرتبط را مشاهده بفرمایید : دروس رشته‌ دبیری زبان انگلیسی

ظرفیت پذیرش رشته‌ دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان

دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان

متاسفانه تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان برای رشته دبیری زبان انگلیسی در مقایسه با سایر رشته ها محدودتر است و دانشگاه های کمتری این رشته را ارائه می دهند و در نتیجه با زیاد بودن‌ تعداد متقاضیان ، رقابت زیادی برای قبولی در این رشته وجود دارد. دانشگاه های فرهنگیان زیر ارائه دهنده این رشته هستند :

  • دانشگاه پرديس علامه طباطبايی اردبيل
  • دانشگاه پرديس فاطمه الزهراء (س) زنجان
  • دانشگاه پرديس بنت الهدی صدر بوشهر
  • دانشگاه پرديس شهيد باهنر اصفهان
  • دانشگاه پرديس حضرت رسول اكرم (ص) اهواز
  • دانشگاه پرديس نسيبه تهران
  • دانشگاه پرديس علامه طباطبايی بوشهر
  • دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی – تهران
  • دانشگاه پرديس شهيد چمران تهران
  • دانشگاه پرديس شهيد هاشمی نژاد مشهد
  • دانشگاه پرديس شهيد بهشتی مشهد
  • دانشگاه پرديس رسالت زاهدان
  • دانشگاه پرديس شهيد مطهری زاهدان
  • و …
احتمالا این را هم بپسندید  دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان - راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت

لازم به ذکر است که پردیس دانشگاه فرهنگیان نام خود دانشگاه است و با دانشگاه پردیس خودگردان که شهریه پرداز است ، اشتباه گرفته نشود. تحصیل در رشته دبیری زبان دانشگاه پردیس فرهنگیان کاملا رایگان می باشد.

رتبه قبولی رشته دبیری زبان انگلیسی 1402

با توجه به اینکه قبولی در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان شامل دو مرحله پذیرش است ، نمی توان رتبه قبولی دقیقی را اعلام کرد چرا که ممکن است یک داوطلب با رتبه 2 هزار از داوطلبی دیگر که رتبه 200 هزار دارد ، عملکرد بهتری را در مرحله مصاحبه از خود نشان دهد و در نتیجه پذیرفته شود. پس داشتن تراز و رتبه بالا ، دلیلی بر پذیرش حتمی نیست و باید در مرحله مصاحبه نیز موفق باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره و پاسخ به سوالات خود در خصوص دانشگاه فرهنگیان ، با کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رتبه هایی که در ادامه مشاهده می کنید ، مربوط به رتبه قبولی داوطلبان سال های گذشته است :

  • رتبه 2847 – سهمیه منطقه 2 : پرديس شهيد چمران تهران
  • رتبه 2363 – سهمیه منطقه 3 : پرديس شهيد چمران تهران
  • رتبه 2420 –سهمیه منطقه 2 : پرديس حضرت رسول اکرم – اهوار
  • رتبه 374 – سهمیه منطقه 1 : پردیس شهيد هاشمی نژاد – مشهد
  • رتبه 1388 – سهمیه منطقه 1 : پرديس نسيبه – تهران

مرتبط بخوانید : لیست رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی

آینده شغلی دبیری زبان انگلیسی

دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان

 

همانطور که از اسم رشته‌ نیز مشخص است ، شما با تحصیل در این رشته‌ در نهایت وارد شغل دبیری می شوید البته اسم اصلی رشته‌ دبیری زبان انگلیسی در دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور زبان ، رشته‌ آموزش زبان انگلیسی است که در بخش رشته‌ محل های دانشگاه فرهنگیان درج شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1402 📞 راهنمای تکمیل ظرفیت فرهنگیان

طول دوره تحصیل در رشته‌ دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان 4 سال است و پذیرفته شدگان در ابتدای تحصیل تعهد می دهند که پس از فارغ التحصیلی ، در مناطق مورد نیاز آموزش و پرورش استخدام شوند. در دوران دانشجویی از حقوق بهره مند خواهید شد که حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال 1403 ، برای هر ماه حدود بالای 8 میلیون تومان خواهد بود.

پس از 4 سال تحصیل و دریافت مدرک دانش آموختگی نیز در مدارسی که تعهد داده اید ، دوران تعهد خدمت را می گذرانید و سپس در آموزش و پرورش استخدام رسمی خواهید شد و تمام حقوق و مزایای استخدام رسمی شامل حالتان می شود.

لازم است در خصوص حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به این نکنه هم اشاره داشته باشیم که هر ماه به ازای امکانات و خدماتی که در خوابگاه بهره مند می شوید ، از حقوق شما کسر می گردد که میزان کسر از حقوق بر اساس اینکه چند روز در خوابگاه هستید و از چه امکاناتی استفاده می کنید ، متفاوت است.

ادامه تحصیل پس از دانشگاه فرهنگیان

پس از فارغ التحصیلی از رشته‌ دبیری دانشگاه فرهنگیان ، مشکلی برای ادامه تحصیل نخواهید داشت و می توانید با شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ، تحصیلات خود را ادامه دهید. ادامه تحصیل می تواند در افزایش حقوق شما نیز موثر باشد. برای ادامه تحصیل می توانید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید که همه ساله برگزار می شود همچنین می توانید حین تحصیل ، به کار معلمی هم مشغول باشید.

تغییر در شیوه پذیرش دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

از کنکور 1403 به بعد ، آزمون مستقلی برای جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود. این آزمون برای تمام رشته‌ ها از جمله رشته‌ تربیت بدنی خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده ، قرار است در آزمون 1403 یا یک آزمون مستقل برای دانشگاه فرهنگیان و کاملا مجزا از کنکور سراسری برگزار شود. البته ممکن است گروه آزمایشی جدیدی به نام گروه آزمایشی ترتیت معلم ، به سایر گروه های آزمایشی اضافه گردد. می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان

سوالات شما

  • شرط معدل دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان چقدر است ؟

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان در تمام رشته‌ ها ، دارا بودن‌ حداقل معدل کل دیپلم 14 و بالاتر است.

  • آیا برای قبولی در رشته‌ دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان باید در کنکور شرکت کنیم ؟

بله ، لازمه قبولی در رشته‌ آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان شرکت در کنکور سراسری زبان می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

بر اساس ماده 28 که همان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است ، داوطلبان دارای …

350 نظر

  1. عالی بود واقعا همون چیزی که میخواستم،همون اطلاعاتی که دنبالش بودم،کلی پیج و سایت رو زیر و رو کردم اما پیدا نکردم چیزی که میخوام رو،این اطلاعات عالی بودن،دمتون گرم مرسی😍🤩🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾

    • پاسخ با ما

      با سلام. خوشحالیم که مطلب مورد رضایت شما بود.

    • خسته نباشید پس آموزش زبان رشته بدون کنکور هم داره ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله در دانشگاه آزاد رشته آموزش زبان انگلیسی بدون کنکور ارائه می شود

    • سلام خدا قوت
      آینده شغلی هم توی دانشگاه آزاد تضمین میشود؟؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. آینده شغلی دانشگاه آزاد مثل دانشگاه فرهنگیان تضمینی نیست و با گرفتن مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد باید در آزمون استخدامی شرکت کنید

    • با سلام، ببخشید با درصدهاي ادبیات18، عربی70,دینی75,زبان36 و زبان تخصصی11میشه فرهنگیان منطقه سه آورد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در درس زبان تخصصی درصد بالایی ندارید و شاید تراز شما کمتر از 6500 شود.

    • سلام اگر دارای مدرک لیسانس دانشگاه دولتی یا روزانه داشته باشیم و شرایط سنی رو هم داشته باشیم میشه در کنکور دانشگاه فرهنگیان شرکت کرد و قبول شد؟

    • سلام با رتبه ۲۱۴۹ دبیری زبان تهران قبول میشم ؟

  2. با سلام و عرض خسته نباشید
    می خواستم بدونم که اگه فقط کنکور منحصرا زبان بدم می تونم تو دانشگاه فرهنگیان بخونم ؟ و مهم تر اینکه ایا دانشگاه فرهنگیان تبریز این رشته رو داره مثلا اموزش زبان انگلیسی؟

    • پاسخ با ما

      سلام. بله ورود به رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور گروه آزمایشی زبان امکان پذیر است و برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان تبریز باید منتظر انتشار دفترچه 1400 باشیم.

    • سلام…میگم برای اینکه یه کنکور زبان رو فوق العاده بدم و جز بهترین رتبه ها باشم باید چه درسایی رو بخونم؟قسمت اختصاصیش چطور؟
      و اینکه برای کنکور ۱۴۰۱که دیگه باید استارتش زده بشه
      برای فرهنگیان از طریق کنکور زبان معلم میخوان؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      سلام. دروس عمومی کنکور زبان شامل درس های دین و زندگی ، ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی و زبان عربی است. در بخش اختصاصی نیز فقط سوالات زبان مطرح می شود. رشته دبیری زبان در دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود.

    • سلام من اگر زبان نزنم میتونم داشگاه فرهنگیان قبول شم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کسب تراز بالای 6500 لازم است در درس زبان تخصصی درصد مناسب به دست آورید

    • دبیر زبان انگلیسی

      با سلام میشه یه توضیحی کامل برای انتخاب رشته بدید و یه توضیح برای دبیری زبان انگلیسی به نظرتون رشته ریاضی برای زبان انگلیسی خوب هستش اگه کامل توضیح بدید سپاس گزار میشم متشکرم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  3. ایا احتمال این وجود دارد فردی یکی از شرایط مثلا معدل ی سال را به حد نصاب نرسانده باشد ولی جزو رتبه های ۲ یا س رقمی باشد دعوت به مصاحبه شود؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شانس دعوت به مصاحبه کم است زیرا داوطلب باید تمام شرایط را داشته باشد.

  4. من رتبه م ۹ هزارشده و مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شدم بنظرتون چند درصد احتمال پذیرش دارم؟ ؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر تراز شما بالای 8 هزار است ، شانس دعوت به مصاحبه دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان شما بالاست.

  5. سلام رتبه من در کنکور زبان ۱۴۰۰ امسال در منطقه ۳ شده ۱۳۳۰ .به نظر شما دانشگاه فرهنگیان قبول میشم. ترازم شده ۸۷۰۰

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان را دارید ، اگر انتخاب رشته را اصولی انجام دهید شانس دعوت به مصاحبه شما زیاد است. می توانید انتخاب رشته خود را به مشاورین مجرب ما بسپارید.

    • سلام خسته نباشید.. رتبه ی من تو کنکور ۱۴۰۰ در رشته ی زبان شد ۴۲۳۲ منطقه ی ۳ و ترازم ۷۵۰۵ شد.چقدر احتمال داره به مصاحبه دعوت بشم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شانس دعوت به مصاحبه دارید ولی باید انتخاب رشته خود را اصولی انجام دهید زیرا تاثیر زیادی در افزایش شانس قبولی شما دارد. می توانید برای مشاوره انتخاب رشته کنکور خود با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید.

    • با سلام میخواستم بدونم بعد از اتمام تحصیل به عنوان دانشجو فرهنگیان در رشته اموزش زبان از نظر خدمت، معاف از خدمت محسوب میشوند یا باید حتما باید بعد از تحصیل، در اموزش و پرورش خدمت کرد؟ میشه خواهشا یه توضیح اساسی درباره این موضوع بدید، من قصد ندارم استخدام اموزش و پرورش بشم و میخوام یه رشته دیگه ایی رو بخونم

    • شایان پارسایی راد

      سلام واقعا عالی بود چیزی ک میخواستم رو پیدا کردم کل اطلاعات را یافتم واقعا دستتون درد نکنه خیلی عالی بود❤️💔🌹🙏🙏

    • سلام ببخشید میشه بفرمایید زبان تخصصی رو چند درصد زدید؟
      🙏🙏🙏

  6. چرا دانشگاه ها همه پردیس هستند ؟ نباید فرهنگیان باشند ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. منظور از پردیس دانشگاه فرهنگیان ، پردیس خودگردان شهریه پرداز نیست و اسم دانشگاه پردیس است.

    • سلام منابع کنکور زبان چیه

  7. سلام با رتبه ۳هزار هم میشه دبیری زبان تهران قبول شد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با تراز بالای 6500 ، شانس دعوت به مصاحبه رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان وجود دارد.

    • سلام جناب خسته نباشید.
      من رتبه م ۹۰۰۰ شده و ترازم ۷۰۰۰. و مجاز هستم .
      به نظر شما من قبول میشم دبیری فرهنگیان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بستگی به ظرفیت رشته ، تعداد متقاضیان و نحوه چینش اولویت ها در فرم انتخاب رشته شما دارد.

    • سلام میخواستم اینو بدونم اگر من کنکور زبان بدم رتبم بشه زیر ۵۰۰ میتونم برم دبیری زبان انگلیسی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی
      این در حالی که من بومی استان تهران نیستم (اهل چهرمحال و بختیاری ام) و اینکه در زمان تحصیل حقوق میدن بهت؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر نمی توانید وارد دانشگاه فرهنگیان تهران شوید. بله دانشجویان رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان نیز همچون سایر دانشجویان این دانشگاه حقوق دریافت می کنند. جزئیات بیشتر در لینک زیر :

      حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان 1400 چقدر است؟

    • سلام من با رتبه ی 3024 و تراز 7787ایا احتمال دعوت به مصاحبه ی دبیری زبان و دارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شانس دعوت به مصاحبه دارید.

    • سلام خسته نباشید
      من کلاس دهم هستم می‌خوام دبیرزبان بشم باید چیکار کنم

  8. سلام با رتبه 10000 و نمره کل 6300 میتونم تربیت معلم زبان بیارم؟! هرجایی هم باشه مهم نیست

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداقل تراز قبولی دانشگاه فرهنگیان 6500 باشید و شما از تراز لازم برخوردار نیستید. ولی می توانید به صورت بدون کنکور وارد رشته های آموزش زبان انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی و … شوید.

  9. سلام وقتتون بخیر با تراز ۶۷۰۰ احتمال قبولی فرهنگیان رشته آموزش زبان هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید ظرفیت رشته و تعداد متقاضیان را بررسی کرد تا از شانس دعوت به مصاحبه مطلع شد.

  10. سلام وقتتون بخیر
    به نظر شما با رتبه 2845و تراز ۷۸۳۷ منطقه 3 میتونم فرهنگیان قبول بشم؟ و کجا؟
    تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما از تراز لازم برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برخوردار هستید ولی باید ظرفیت رشته و تعداد متقاضیان را نیز بررسی کرد تا از شانس دعوت به مصاحبه مطلع شد.

  11. سلام من ی سوال داشتم منی که واسه دانشگاه فرهنگیان مجاز شدم با رتبه ی 17000میتونم قبول بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان رشته دبیری زبان اگر تراز بالای 8000 داشته باشید ، شانس دعوتتان زیاد است.

    • سلام خسته نباشید
      دانشگاه فرهنگیان شیراز دبیری زبان قبول میکنن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در حال حاضر لیست رشته های فرهنگیان منتشر نشده است.

  12. سلام خسته نباشید با رتبه ۷۰۰۰ و تراز ۶۶۰۰ احتمال دعوت به مصاحبه هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما تراز لازم برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را دارید اما بستگی به ظرفیت رشته ، تعداد متقاضیان و نوع انتخاب رشته شما دارد. لطفا برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

  13. سلام خسته نباشید ببخشید واسه دبیری زبان بایو کنکور زبان داد شرایط سنی قطعا ۲۴ سال هست واسه ۱۴۰۱

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر قصد استخدام رسمی در آموزش و پرورش را دارید ، می توانید وارد رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان شوید. برای سال 1401 فعلا شرط سنی مشخص نشده است.

    • سلام..برای قبولی رشته دبیری زبان .. باید توی کنکور زبان یا کنکور سراسری تمام دروس شرکت کرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در کنکور زبان شرکت کنید.

  14. سلام خسته نباشید شرایط سنی واسه کنکور ۱۴۰۱ همون ۲۴ سال هست؟ و اینکه رتبه واسه قبولی فرهنگیان دبیری زبان چقدر اگر برفرض مصاحبه رو قبول بشیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای سال 1401 فعلا اعلام نشده است و برای قبولی در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان حداقل باید تراز 6500 را کسب کنید اما با تراز بالای 8000 شانس بیشتری دارید.

  15. سلام من در کنکور 1400 در کنکور زبان، ترازم 8700 شده، منطقه 2 هستم ،آیا ممکنه دعوت به مصاحبه بشم؟

  16. سلام
    وقت بخیر
    با رتبه ۳۲۶۵ زبان منطقه۲ و تراز۸۲۰۰ شانس قبولی برای فرهنگیان رو دارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما تراز لازم برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را دارید.

  17. با رتبه ی ۹ هزار چه قدر امکان قبولی در رشته ی ادبیات و زبان انگلیسی وجود دارد؟ ( دانشگاه سراسری)

  18. هر کسی تراز ۶۵۰۰ به بالا بیاره به مصاحبه دعوت میشه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تراز 6500 ، حداقل تراز دعوت به مصاحبه است و با بهتر شدن تراز شانس قبولی نیز بیشتر خواهد شد.

  19. سلام خسته نباشید با رتبه ۱۰۰۰۰ و تراز ۶۶۰۰ آیا شانس دبیری زبان دارم؟ بومی سمنان هستم

  20. سلام با رتبه 7126 و تراز 7022در منطقه 3 میتوانم دبیری زبان قبول شوم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با تراز 7100 شانس دعوت به مصاحبه را دارید ولی باید انتخاب رشته خود را اصولی انجام دهید. در صورت تمایل می توانید انتخاب رشته خود را توسط مشاورین مجرب ما انجام دهید.

  21. سلام
    من رتبه ی کنکر زبانم 6479 و ترازم 7500 هست شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان رو دارم!؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما از تراز لازم برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در رشته دبیری زبان ، برخوردار هستید.

  22. سلام خسته نباشید
    من تویه کنکور سراسری تویه رشته زبان رتبه ۸۸۱۳روآوردم وتویه قسمت کارنامه زده که در انتخاب رشته دبیری زبان مجازم به نظرتون شانس دعوت به مصاحبم چقد هستش آخه من ترازم تویه زیر گروه یک۶۱۸۶ هستش تویه زیرگروه ۵هم تراز۶۸۱۰رو دارم ولی اطرافیان میگن چون تویه زیر گروه یک ترازت ۶۵۰۰نشده پس دعوت به مصاحبه نمیشی آیا این راسته؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در کارنامه کنکورتان عبارت مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان درج شد است ، شانس دعوت به مصاحبه دارید.

  23. سلام بنده کنکور زبان 1400 رو تراز 7200 اوردم به نظر شما شانس دعوت به مصاحبه هست یا خیر؟ بومی فارس هستم و فارس 26 نفر در دفترچه ظرفیت گذاشته است؟.

  24. سلام. با رتبه8184و تراز 6800احتمال قبولی اموزش زبان انگلیسی فرهنگیان بیشتره یا روزانه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با تراز 6800 احتمال دعوت به مصاحبه شما اگر تعداد متقاضیان رشته محل زیاد باشد ، کم است و در دانشگاه روزانه نیز بستگی به دانشگاه دارد

  25. سلام ببخشید اگر من از طریق کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان رشته زبان پذیرفته بشم.بعدش چه مناطقی باید تدریس کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. محل خدمت دانش آموختگان رشته های دانشگاه فرهنگیان در دفترچه انتخاب رشته کنکور قید شده است.

  26. با سلام اگر برای مصاحبه مثلا مشکلی مثل ضعیفی چشم وجود داشت، این مشکل دلیلی بر رد شدن هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط قبولی در مرحله بینایی سنجی معاینات پزشکی دانشگاه فرهنگیان ، قدرت بینایی “10 از 10 با عینک و 10 از 20 بدون عینک بصورت مجموع هر دو چشم” می باشد.

  27. سلام آیا سهمیه ایثارگران در قبولی دانشگاه فرهنگیان تاثیر دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دارا بودن سهمیه ایثارگران یک امتیاز در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان است

  28. سلام. من تو کنکور زبان ۱۴۰۰ًرتبم شده ۳۷۷۷ًدر منطقه دو و ماکزیمم نمره کل زیر گروهام شده ۸۰۹۴ بومی تهرانم. میخاستم بدونم اگه تو انتخاب رشته الویت دانشگاه فرهنگیان زده باشم چقد شانس قبولی دارم؟؟ و شانس قبولیم تو دانشگاه علامه طباطبایی رشته ترجمه چقدره؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با تراز 8094 شانس دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را دارید. شانس قبولی شما در دانشگاه علامه طباطبایی نیز متوسط است.

  29. علی کیانی

    سلام با رتبه ۳۹۰۰و تراز ۸۰۶۰ استان لرستان چه قدر شانس قبولی دبیری زبان دارم.لرستان ۱۰نفر ظرفیت پذیرش م د داره

    • پاسخ با ما

      با سلام. شانس دعوت به مصاحبه شما برای دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان بالاست.

  30. امسال تو رشته هاي بدون كنكور آموزش زبان انگليسي بود دانشگاه دولتي اگه اين رشته رو بخونيم ميتونيم دبير زبان بشيم؟شانسمون برا دبيري چقدره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پس از دریافت مدرک لیسانس رشته آموزش زبان انگلیسی می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید.

  31. سلام خسته نباشید
    ببخشید من رتبه کنکور زبانم تقریبا 4000وخوردی شده وترازم 7230هست ایا احتمال اینکه به مصاحبه دعوت بشم هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شانس دعوت به مصاحبه رشته دبیری زبان فرهنگیان با توجه به ظرفیت رشته محل و تعداد متقاضیان متفاوت است. ولی طبق تجربه سال های قبل ، شانس شما برای دعوت به مصاحبه متوسط است.

  32. سلام وقت بخیر
    برای دبیری زبان صرفا باید در کنکور زبان شرکت کرد یا از طریق کنکور انسانی هم میشه دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان قبول شد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان فقط برای گروه ازمایشی زبان انگلیسی ارائه می شوند و حتما باید در کنکور این گروه آزمایشی شرکت کنید.

    • باسلام
      ببخشید تویکی از جوابا گفته بودین که میشه به صورت بدون‌کنکور وارد اموزش زبان شد میخواستم شرایطشو بدونم واینکه ایا از این طریقم میشه وارو تربیت معلم شد ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان پذیرفته نشوید ، می توانید ثبت نام رشته آموزش زبان انگلیسی بدون کنکور را انجام دهید و پس از دریافت مدرک لیسانس در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایید.

  33. ایدا قهرمانی

    باسلام خسته نباشید
    برای قبولی در دبیری زبان ،تراز کدوم زیرگروه در نظر گرفته میشه؟
    من ماکزیمم نمره کلم 8201 شده اما توی زیرگروه یک 7996 شده
    و با این تراز احتمال دعوت به مصاحبه چقدره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تراز اکتسابی در زیر گروه مهم است یعنی تراز 7996

    • ایدا قهرمانی

      با این تراز که تقریبا نزدیک 8 هزار هستش شانس دعوت رو دارم یا کلا بالای 8000 شانس بالایی دارن؟

  34. سلام
    امسال دوبرابر ظرفیت دعوت به مصاحبه فرهنگیان میشه یا سه برابر؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تعداد دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بستگی به تعداد متقاضیان و ظرفیت رشته محل دارد.

  35. سلام وقت بخیر*
    برای زبان انگلیسی فرهنگیان برای مصاحبه نمره کل نهایی در زیر گروه1مهمه که باید بالای 6500باشه یا ماکزیمم نمره کل؟
    مثلا من ماکزیمم نمره کل شده7900 اما زیر گروه 1ترازم شده7200
    کدومش مهمه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تراز اکتسابی در زیر گروه مربوطه برای دعوت به مصاحبه مهم است

  36. سلام. با رتبه ۱۷۰۷ و تراز ۸۸۰۲ شانس دعوتم به مصاحبه فرهنگیان چقدره؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هم اکنون در سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

  37. سلام خسته نباشید
    من به سایت مراجعه کردم و دیدم دعوت شدم ، اما جلوی گروه ازمایشی فقط علوم تجربی رو زده درحالی که من در انتخاب رشته ،کدرشته های فرهنگیان گروه ازمایشی زبان هم زدم .
    این به این معناست که فقط در گروه ازمایشی تجربی دعوت شدم؟ یا چون رشته و اطلاعات اصلیم رشته تجربی بوده اینطور زده؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما فقط در گروه ازمایشی زبان شرایط و تراز لازم برای دعوت به مصاحبه را داشته اید.

  38. سلام من امسال رتبه ام هزارو پونصد شد ولی به مصاحبه دعوت نشدم
    برای گلستانلا نه نفر ضرفیت داشت
    چطور قبول نشدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حتما رشته مد نظر ظرفیت پذیرش کمی داشته است و داوطلبانی با رتبه های بهتر از 1500 دعوت به مصاحبه شده اند.

    • من میخام سال بعد هم شرکت کنم
      به نظر شما با چه رتبه ای قبولیم حتمی هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان اگر تراز بالای 8000 داشته باشید ، شانس زیادی برای دعوت به مصاحبه خواهید داشت.

  39. ممنون از مقاله تون خیلی کمک کننده بود یه سوال داشتم خدمتتون که تکلیف خدمت بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه فرهنگیان چطوری هست ؟ اگه نخواییم در اموزش و پرورش تدریس کنیم باید خدمت بریم آیا؟

  40. با سلام و وقت بخیر بنده متولد سال ۱۳۷۸/۴/۸ هستم و فارغ التحصیل رشته آموزش زبان انگلیسی هستم و میخواهم در سال ۱۴۰۱در کنکور منحصرا زبان شرکت کنم تا درصورت کسب رتبه قبولی در دبیری زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل بدم آیا این امکان برای من وجود دارد ؟یا با رشته دانشگاهی که دارم و سن من این امر در تضاد است؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کنکور 1401 داوطلبین متولد 1 مهر ماه سال 1379 و پس از آن ، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان خواهند بود.

  41. سلام من رتبه ام تو کنکور زبان شد 1829 و تراز 8174 بودم دعوت به مصاحبه شدم و علمی رو دور ور 90 امتیاز و عقیدتی رو 60 70 میگیرم و منطقه 3 هم هستم بنظر شما قبول میشم دانشگاه فرهنگیان ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. قبولی شما در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان بستگی به نمره مصاحبه سایر شرکت کنندگان نیز دارد.

  42. با سلام
    بنده بومی استان گلستان هستم و برای مصاحبه ی دبیری زبان دعوت شدم،
    اگر قبول شوم، محل تحصیل بنده کجا خواهد بود؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. محل تحصیل رشته های دانشگاه فرهنگیان در دفترچه و در مقابل هر کد رشته درج شده است.

    • سلام مگه استان گلستان دانشگاه فرهنگیان رشته ی دبیری زبان داره؟؟

  43. سلام ببخشید کدام دانشگاه ها برای دبیری زبان پذیرش دارند؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته دبیری زبان فقط در دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود.

  44. سلام من ترازم تو کنکور زبان 8700 شده مصاحبه م هم خوب بود بنظرتون قبول نهایی دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان میشم ؟خراسان رضوی ام و دخترم ظرفیت استان 20 تا ست ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شانس زیادی برای قبولی در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان دارید.

  45. سلام وقت بخیر
    من امسال ترازم تو کنکور زبان 8700 شده مصاحبه م هم خوب بود بنظرتون قبول نهایی میشم ؟؟
    دخترم از خراسان رضوی و ظرفیت استان 20 تا ست

    • پاسخ با ما

      با سلام. تراز شما برای قبولی در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان مناسب است و قبولی نهایی تان با توجه به نمرات مصاحبه مشخص می شود.

  46. سلام من کنکور زبان شرکت کردم و رتبه ام 5614 شد و ترازم 7704 مصاحبه هم دعوت شدم و خوب بود بنظرتون
    قبول میشم دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان ؟؟

  47. سلام. من ترازم تو زبان ۸۸۰۲ شده و رتبم ۱۷۰۰ مصاحبه هم خوب بود. با ظرفیت ۵۰ نفر تهران شانسم واسه قبولی چقدره

  48. وقت بخیر
    من میخوام کنکور 1401 منحصرا زبان بدم و علاقه دارم رشته دبیری زبان رو قبول شم اما شنیدم که میگن پذیرش این رشته خیلی سخت هستش و ظرفیتا بسیار محدودن. به نظرتون درصورت کسب تراز و رتبه لازم چقدر شانس قبولی تو این رشته رو دارم؟ (شهر ایلام)

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دعوت به مصاحبه رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان اگر بتوانید تراز بالای 8500 را کسب کنید ، احتمال دعوت شدنتان بسیار بالاست. در مرحله مصاحبه نیز همه چیز بستگی به عملکرد خودتان دارد.

  49. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تا چه مقطعی میتوان خوند دبیری رو یعنی دکترا هم داره مثلا فرد بخواد استاد دانشگاه بشه یا اینکه محدوده ؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان ادامه تحصیل با شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی وجود دارد.

  50. سلام
    من امسال رتبه ۷۶۰۰ رو تو زبان اوردم ولی تراز کافی کسب نکردم و دوباره میخوام توی کنکور زبان ۱۴۰۱ شرکت کنم اگه فشرده بخونم و کلاس برم با چ رتبه و ترازی میتونم از دانشگاه فرهنگیان ارومیه قبول شم؟ بومی ارومیه هستم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دعوت به مصاحبه دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان با تراز بالای 8000 شانس دعوت بالاست

  51. سلام خسته نباشید.
    ببخشید چقدر احتمال داره که پذیرش دبیری زبان از کنکور زبان1401 خیلی کم باشه و حتی صفر باشه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام.رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان هر سال ارائه می شود.

  52. سلام من متولدخرداد۷۶هستم آیاامکان اینکه توکنکور۱۴۰۱شرکت کنم وفرهنگیان مجازبشم ودارم،درحال مطالعه برای کنکور هستم میخوام کنکورزبان انگلیسی بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی لازم برای رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان ، 24 سال است.

  53. سلام برای دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان فرقی نداره از کدوم شهر باشی ؟؟ اگه رتبه خیلی خوبی بیاری احتمالش هست قبول کنند؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرش در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام می گیرد.

  54. سلام ببخشید میخواستم ببینم دانشگاه پردیس حضرت معصومه قم پذیرش رشته دبیری زبان انگلیسی دارد؟؟

  55. سلام وقت بخیر،برای کنکور ۱۴۰۱شرط سنی دانشگاه فرهنگیان چه سنیه؟من متولدفروردین۱۳۷۸هستم،آیا میتونم برای دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان 1401 شرکت کنم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی برای ورود به رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان 1401 ، 24 سال تمام است.

  56. سلام برا کنکور زبان کسی درس زبانش ضعیفه باید از چه منابعی استفاده کند

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای دریافت منابع کنکور زبان متناسب با سطح درسی خود ، با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

  57. سلام نمیشه الان یا قبل از کنکور بفهمیم ایا کنکور 1401 در رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان پذیرش دارد و یاچه قدر پذیرش دارد ؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کنکور 1401 نیز رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان ارائه خواهد شد اما ظرفیت پذیرش آن فقط در زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ، مشخص خواهد شد.

  58. سلام با ازمون زبان تخصصی دادن میشه معلم ابتدایی هم شد؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام.فقط رشته آموزش زبان انگلیسی در کنکور زبان ارائه می شود و برای ورود به رشته آموزش ابتدایی باید در کنکور رشته های نظری شرکت کنید.

  59. سلام. یعنی برای قبولی معدل دوره دبیرستان مهمه ؟ معدل دوره لیسانس مهم نیست ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان ، باید معدل کل دیپلم بالای 14 داشته باشید.

  60. با سلام وو خسته نباشید ایا شهر کرمانشاه برای دبیری زبان ظرفیت داره؟امکان داره که برای سال 1401 نپذیره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای بررسی ظرفیت دانشگاه ها باید منتظر انتشار دفترچه انتخاب رشته 1401 باشیم.

  61. سلام ی سوال تو مصاحبه دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان مثلا چجوری اگه ی نفر مثلا زبان انگلیسیش خوب نباشه ولی قبول بشه چی میشخ تو مصاحبه باید انگلیسی صحبت کنه یا چی مثلا برا شیمی و زیست اینا رفتار و صحبت و بیشتر دقت میکنن چجوریه؟؟

  62. سلام ببخشید میخواستم بدونم اخرین رتبه قبولی اموزش زبان انگلیسی منطقه ۳ دانشگاه شیراز حدودا چنده؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای بررسی رتبه قبولی ها با مشاوران ما تماس بگیرید.

  63. سلام، پدر مادر فرهنگی امتیاز مثبت محسوب میشن برا مصاحبه؟

  64. سلام، باتوجه به محدودیت ظرفیت دبیری زبان بنظرتون کنکور زبان رو به هدف دبیری بدم، یا تمرکزم رو بر روی پرستاری بذارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز برای بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته بهتر است با مشاوران ارشد مجموعه ما در تماس باشید تا کامل راهنمایی شوید.

  65. سلام من حسینم علاقه زیادی به زبان دارم برای دانشگاه دولتی هم زبان داره یا نه

    • پاسخ با ما

      با سلام. دبیری زبان فقط در دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود

  66. سلام وقت بخیر ایا دانشگاه فرهنگیان شرایط سنی ۲۷ سال تمام هم قبول میکنه؟ من بعد ۸ سال میخوام شروع کنم برای کنکور

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای رشته دبیری زبان و سایر رشته ها ، 24 سال تمام است.

  67. سلام
    خانواده فرهنگی بودن و شرط معدل چند درصد در کنکور اثر دارد؟؟

  68. من از اول دی میخوام شروع کنم برای کنکور زبان بخونم و میخوام در دانشگاه فرهنگیان رشته دبیری زبان قبول شم؟؟؟
    روزی چند ساعت و چطوری باید درس بخونم؟؟؟
    لطفا کمکم کنین

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای بهره مندی از مشاوره برنامه ریزی کنکور زبان 1401 حتما با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید و برنامه ریزی مختص به خود را دریافت کنید.

  69. سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبتون . میخواستم بدونم که شرط سنی چطور هست یعنی زمانی که در کنکور زبان به منظور دبیری زبان شرکت کنیم باید بیشتر از ۲۴سال تمام سن داشته باشیم . یعنی من که متولد ۱۳۸۱هستم میتونم برای دبیری زبان ۱۴۰۱,شرکت کنم یا خیر با تشکر.

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداکثر سن پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، 24 سال تمام است و شما دارای شرط سنی لازم هستید.

  70. سلام میخواستم بدونم شرط قبولی دبیری زبان برای رشته های نظری با کار و دانش و فنی حرفه ای متفاوت است و اینکه موقع انتخاب رشته باید انتخاب کنیم ؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با شرکت در کنکور زبان و کسب تراز بالای 6500 ، امکان انتخاب رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان را خواهید داشت.

  71. با سلام ببخشید همه دانشگاهای فرهنگیان فقط 600و خورده ای ظرفیت دارن یا نه هر استان جداست

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کنکور زبان سال 1400 مجموع ظرفیت پذیرش رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان در کل کشور مجموعا 653 نفر بود

  72. باسلام من دیپلم حسابداری دارم و دارم دیپلم مجدد انسانی میگیرم
    ،برای دانشگاه فرهنگیان فقط شرکت درکنکور زبان کافیه،،بادیپلم حسابداری؟برای رشته زبان انگلیسی.؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید مدرک دیپلم نظام جدید یا مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید تا بتوانید در کنکور زبان برای رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان شرکت کنید.

  73. سلام
    عذرمیخوام اگه زبان آموز کانون زبان ایران تو سطح ادونس باشیم امتیاز مثبتی واسه کنکور زبان داره؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رتبه و تراز کنکور شما ملاک تعیین کننده برای دعوت به مصاحبه است.

  74. سلام
    دانشگاه فرهنگیان یزد رشته آموزش زبان انگلیسی داره؟؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید منتظر دفترچه انتخاب رشته 1401 باشیم تا از رشته های ارائه شده دانشگاه ها مطلع شویم.

  75. سلام من دانشجو هستم و در دانشگاه آزاد درس میخونم ولی میخوام در کنکور زبان ۱۴۰۱ شرکت کنم و شرایطش رو هم دارم ولی منطقه ۳ هستم میخوام بدونم شانس قبولیم در رشته فرهنگیان کمه یانه؟ قبولیش به صورت بومی استانی هست یا شهری منطقه ای؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی استان انجام می گیرد.

  76. سلام تو دانشگاه فرهنگیان فقط از طریق کنکور زبان برای انتخاب رشته فقط می تونم معلمی زبان بزنم چیز هی دیگر مثل مشاور یا …. نمیشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان از رشته های کنکور زبان است. برای انتخاب سایر رشته های دانشگاه فرهنگیان باید در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی شرکت کنید.

  77. سلام من دانشجو هستم و در دانشگاه آزاد درس میخونم ولی میخوام در کنکور زبان ۱۴۰۱ شرکت کنم و شرایطش رو هم دارم ولی منطقه ۳ هستم میخوام بدونم شانس قبولیم در دانشگاه فرهنگیان برای رشته آموزش زبان کمه یانه؟ قبولیش به صورت بومی استانی هست یا شهری منطقه ای؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. ظرفیت رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان به تناسب متقاضیان سهمیه های مناطق و ایثارگری تقسیم می شود

  78. سلام
    من از امروز تصمیم گرفتم برای کنکور زبان هم در کنار تجربی بخونم.
    تقریبا ۵ ماه مونده تا کنکور…. به نظرتون شدنیه؟
    من کلاس زبان میرفتم ولی از کرونا به بعد ولش کردم….
    و یه سوال بچه هایی که رتبه های زیر ۱۰ هزار آوردن تو کنکور ، همشون بدون استثنا از قبل کلاس میرفتن؟🤔

  79. سلام من دیپلم نظام قدیم دارم و معدل ۳سال ادل دبیرستانم بالای ۱۴ ولی پیش دانشگاهیم زیر ۱۴ هست یعنی برای مصاحبه ممکنه دعوت نشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، معدل کل دیپلم بالای 14 است.

  80. سلام وقت بخیر چه چیز هایی در کنکور زبان تاثیر داره ؟ نمراتی که در دبیرستان کسب میکنیم مهم هست ؟

  81. محمدسجاد مرادی

    من تا به حال وب سایت های زیادی رو چرخیدم ولی هیچ سایتی مثل شما انقدر دقیق درباره دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان صحبت نکرده بود.دستمریزاد🌹🙏🏻❤

  82. یه سوال دیگه هم داشتم
    برای کنکور زبان معدل سال دوازدهم یا معدل سه سال دبیرستان تاثیری داره؟
    کدومشون بیشتر تاثیر داره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کتبی دیپلم برای کنکور 1401 مهم است ولی اگر می خواهید وارد رشته دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان شوید ، معدل سه سال دهم ، یازدهم و دوازدهم که معدل کل دیپلم شما را تشکیل می دهند ، تاثیر گذار هستند.

  83. سلام. بنده لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم. میتونم برای دبیری زبان در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنم؟

  84. زهرا علی‌حمزه

    سلام وقت بخیر
    من در شهر یزد هستم برای دبیری زبان حتما باید برم فرهنگیان کرمان یا اینکه انتخابش با خودمه که کدوم شهر برم؟؟
    سپاس از پاسخگویی شما

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرش دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی است

  85. سلام خسته نباشید. من هنوز اول راه ام و کنکور ندادم. خواستم بدونم در صدرتی که تراز و رتبه و مصاحبه ی خوبی داشته باشم با وجود اینکه بومی تهران نیستم میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان تهران بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام می شود.

  86. میتونم بپرسم که اینکه مبگن شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان برای دبیری زبان 24 سال تمام است یعنی چی؟ یعنی منی که 18 سالگی کنکور میدم نمیتونم برم فرهنگیان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان 24 سال است.

  87. سلام
    ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان دخترانه بوشهر رشته زبان افزایشی یا کاهشی و اینکه اصلا امسال خانم می گیرن؟؟؟؟ یا افزایشی داریم؟

  88. برای قبولی در رشته زبان باید حتما کنکور زبان بدیم یا میشه با کنکور ریاضی هم قبول شد؟؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته دبیری زبان مختص به گروه زبان انگلیسی است.

  89. maryam.hashemi.0281@gmail.com

    سلام
    الان من ۱۹ سالمه میخوام کنکور زبان بدم نمیتونم دانشگاه فرهنگیان برم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان را دارید.

  90. سلام .من زبان تخصصی کنکور 1401 رو زبان فرانسه انتخاب کردم.میتونم دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم یا نه باید زبان انگلیسی رو انتخاب میکردم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در دانشگاه فرهنگیان فقط رشته آموزش زبان انگلیسی برای گروه آزمایشی زبان ارائه می شود.

  91. سلام خسته نباشید، من سوالم اینه که از طریق کنکور زبان میشه وارد دانشگاه های فرهنگیان شد؟ و اینکه با سهمیه منطقه ۳ حداقل چه رتبه و ترازی باید کسب کرد در کنکور زبان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله رشته آموزش زبان انگلیسی در کنکور زبان در دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود و حداقل باید تراز 6500 را کسب کنید.

  92. سلام یعنی چی که شرط سن ۲۴ سال تمامه؟ یعنی باید ۲۴ ساله باشم تا کنکورشو بدم و برم دانشگاهش؟اگه ۱۸ ساله باشم نمیتونم کنکور زبان بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداکثر سن 24 سال است و با سن کمتر از 24 سال می توانید انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انجام دهید.

  93. مهدی اصغری

    سلام
    خسته نباشید
    اگه بتونیم رشته ی دبیری زبان قبول بشیم از سربازی معاف میشیم؟
    ممنون بابت اطلاعت عالیتون❤

  94. محمد مهدی

    سلام ، آیا بعد از اخذ مدرک لیسانس و استخدامی از دانشگاه فرهنگیان ، میشود ادامه تحصیل داد و مدرک فوق لیسانس و دکترا رو گرفت ولی در رشته ی دیگری مثل زبان فرانسوی در همان دانشگاه یا دانشگاه دیگر ؟

  95. سلام خسته نباشید.برای کنکور زبان به جز دروس عربی و ادبیات و دینی و انگلیسی دروس دیگر نمیآیند؟مثلا دروس ریاضی،تاریخ،جامعه شناسی و…؟

  96. ببخشید با رشته کامپیوتر در هنرستان هم میشه دبیر زبان شد ینی کامپیوتر در هنرستان بخونیم کنکور زبان بدیم
    بعد هم یه سوال دیگه برای رشته دبیری ادبیات فقط از طریق انسانی امکان پذیره یا از هنرستان رشته کامپیوتر هم میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با دیپلم خود می‌توانید در کنکور زبان شرکت کنید و رشته دبیری زبان انگلیسی را انتخاب نمایید. برای دبیری ادبیات فارسی نیاز به شرکت در کنکور انسانی می باشد.

  97. سلام. میخواستم بدونم استان قزوین کسی که دیری زبان قبول میشه رو برای تحصیل کدوم استان و کدوم دانشگاه میفرسته؟و سوال دیگه اینکه حتما باید از خوابگاه استفاده کنیم اگه بومی نباشیم یا میتونیم استفاده نکنیم؟

  98. سلام وقت شما بخیر
    چرا اسم دانشگاه فرهنگیان بوشهر پردیسه؟ مگه روزانه و دولتی نیستن؟ یا نیمه دولتی هستن؟ ممنون میشم پاسخ بدید🙏🏻

    • پاسخ با ما

      با سلام. پردیس نام دانشگاه است و به معنای پردیس خودگردان و شهریه پرداز بودن نیست

  99. سلام یه سوال داشتم اگه کسی کنکور سراسری رو نده ولی کنکور زبان رو خوب بزنه میتونه بره به تربیت معلمی رشته زبان-؟

  100. سلام وقت تون بخیر. میشه من کنکور انسانی ندم به جاش زبان کنکور بدم دبیری قبول بشم؟ امکانش هست؟ یا هر دو رشته باید کنکور بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با شرکت در کنکور زبان و کسب رتبه لازم می توانید رشته دبیری زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

  101. سلام. میشه بدون کنکور وارد فرهنگیان شد!؟
    و می توانیم با فقط شرکت در کنکور سراسری وارد فرهنگیان شویم!؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دانشگاه فرهنگیان رشته بدون کنکور ندارد.

  102. سلام وقتتون بخیر
    من کنکوری ۱۴۰۲ هستم
    هدفم هم دبیری زبانه
    بروجرد زندگی میکنم(لرستان)
    میخواستم بدونم استان من دبیر زبان پذیرش میکنه یا خیر

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های فرهنگیان در اکثر شهرها ارائه می شوند.

  103. توروخدا بگید من با تراز هفت هزاراز کنکور زبان میتونم دبیری زبان داشنگاع فرهنگیان تهران قبول شم رتبه ام تو منطقه یک ۹هزار
    تو منطقه دو ۵ هزار و تو منطقه سه ۴ هزار

  104. سلام ، اگر دانشجوی دانشکده فنی و حرفه ای باشیم میتونیم برای کنکور زبان اقدام کنیم یا باید انصراف بدیم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دانشکده فنی حرفه ای نیز از دانشگاه های روزانه است و دانشجویان روزانه برای شرکت در کنکور باید از دانشگاه خود انصراف دهند.

    • الناز رحمانی

      سلام ببخشید اگه رشتمون انسانی باشه امکان شرکت توی کنکور زبان هستش؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با دیپلم انسانی در کنکور زبان شرکت کنید

  105. با سلام میخواستم بدونم اگه تو کنکور زبان خود درس زیان عمومی و تخصصی رو صفر بزنیم ولی ترازبالای ۶۵۰۰باشه امکانش هست فرهنگیان قبول بشیم یا نه حتما باید درس زیان رو هم جواب بدیم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر درصد صفر داشته باشید تراز شما بالای 6500 نمی شود.

  106. سلام میخواستم بدونم اگه تو کنکور زبان خود درس زیان عمومی و تخصصی رو صفر بزنیم ولی تراز بالای ۶۵۰۰باشه امکانش هست فرهنگیان قبول بشیم یا نه حتما باید درس زیان عمومی و تخصصی رو بزنیم

  107. سلام با طاز ۶۵۰۰ میشه دانشگاه روزانه یا فرهنگیان قبول شد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با تراز 6500 مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان می شوید اما به معنای قبولی قطعی نیست

  108. سلام ببخشید رتبه و تزار برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان سنندج با سهمیه 25 درصد و سهمیه خانواده فرهنگیان چقدر باشه؟

  109. الناز رحمانی

    سلام وقتتون به خیر. ببخشید ایا میشه فقط تمرکزمون رو روی کنکور زبان بزاریم و دیگه کنکور انسانی شرکت نکنیم؟
    چطور تو کنکور زبان قبول شیم‌؟ حدااکثر درصدارو میشه تقریبی بگید لطفا 🙏❤ و اینکه میگن کنکور زبان رو اگر فقط شرکت کنی ریسکش بالاست تا چه حد صحت داره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید فقط در کنکور زبان شرکت کنید و درصد دروس لازم برای قبولی در رشته های مختلف ، متفاوت است. پیشنهاد می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل تر راهنمایی شوید

  110. سلام در منطقه ۲ می توان دبیری زبان فرهنگیان قبول شد با این درصدا؟
    فارسی ۲۴
    عربی ۱۲
    دینی ۲۵
    زبان عمومی ۷۸
    زبان تخصصی ۴۶

  111. سلام با رتبه 1544 و تراز 8487در منطقه 3 میتوانم دبیری زبان قبول شوم؟

  112. با سلام با تراز 7200 و سهمیه ایثارگران امکان دعوت به مصاحبه چقدر است

    • پاسخ با ما

      با سلام. بستگی به ظرفیت رشته محل و تعداد متقاضیان دارد

  113. سلام من با رتبه ی ۶۰۰۰ و تراز ۷۴۱۱ دعوت به مصاحبه میشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تراز شما بالای 6500 است و شانس دعوت به مصاحبه دارید

  114. سلام من با رتبه 11609 و تراز 6704 و منطقه دو امکان دعوت به مصاحبه رو دارم؟

  115. سلام خسته نباشید با رتبه ۴۵۰۰ منطقه دو و تراز ۸۱۰۰ امکان قبولی در رشته دبیری زبان دارم؟

  116. سلام بارتبه ۷۴۰۰وتراز۷۲۰۰واسه مصاحبه دعوت میشم؟

  117. سلام، من کنکور زبان دادم ترازم شد 8552 داخل منطقه 1و رتبه داخل سهمیه نهایی شد 2530،احتمال قبولیم توی دانشگاه فرهنگیان مشهد هست؟

  118. سلام من منطقه سه رتبم ۲۳۳۷ و رتبه ی کشوریم ۱۰۰۲۶شدم آیا امکان دعوت به مصاحبه هست ؟ترازم ۸۱۹۲وهستش کنکور ۱۴۰۱

  119. سلام رشته اموزش زبان انگلیسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و دانشگاه روزانه مثل فرهنگیانه شرایطش؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر فقط دانشگاه فرهنگیان شرط سنی ، شرط معدل و مصاحبه دارد.

  120. سلام خسته نباشید ، اگر رتبه خوب بیاریم واسه فرهنگیان ولی معدل ۱۳.۴۴ باشه قبول نمیشیم؟

  121. سلام با تراز 8552 منطقه 1 امکان دعوت ب مصاحبه برای دانشگاه پردیس شهید بهشتی مشهد هست برای دبیری زبان؟

  122. سلام ببخشید برای ورود به دانشگاه فرهنگیان میتونیم فقط کنکور زبان بدیم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کنکور هر 5 گروه ازمایشی می توانید شرکت کنید

  123. سلام منظور از شرط سنی 24 سال چی هست؟ یعنی باید کنکور را 24 سالگی بدیم که بعد قبول شدیم بریم دانشگاه؟ مثلا من سال بعد کنکور دارم که 18 سالم هست نمیتونم برم برای مصاحبه؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. داوطلبان با بازه سنی 18 تا 24 سال می توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

  124. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
    میخواستم بدونم با رتبه 1130 منطقه دو شانس قبولی در سال 1401 رو دارم یا خیر؟ با توجه به اینکه امسال پذیرش خیلی خیلی کمتر شده
    مرسی ممنون

  125. سلام برای شرط سنی دانشگاه فرهنگیان ، متقاضیان
    باید در سال ۱۴۰۰ با سن بیست و چهار سال حتمن وارد دانشگاه میشدند ؟! با سن کمتر یا بیشتر از بیست و چار سال نمیشه وارد دانشگاه شد ؟
    شرط سنی امسال چقدره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با سن کمتر از 24 سال می توان وارد دانشگاه فرهنگیان شد

  126. سلام ببخشید با لیسانس ادبیات زبان انگلیسی از دانشگاه غیر دولتی میشه در کنکور سراسری زبان شرکت کرد برای دانشگاه فرهنگیان دبیری زبان؟؟لطفا جواب بدید 🙏🏻

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله اگر شرط سنی را دارید می توانید شرکت کنید

  127. سلام میخواستم بپرسم مثلا اگر رتبه لازم برای فرهنگیان رو نیاریم ولی لیسانس رشته زبان رو داشته باشیم میتوانیم در آموزش پروش برای دبیری استخدام شیم امکانش هست؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با لیسانس خود در آزمون استخدامی شرکت کنید.

  128. س ببخشید من تازه میخام کنکورزبان بدم در کنکورزبان سال۱۴۰۲ هم درسهای عمومی حذف میشند؟

  129. بسیار عالی و جامع
    فقط برای کنکورش باید دروس اختصاصی انسانی رو هم خوند یا همون دروس اختصاصی کنکور زبان کافیه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تنها درس اختصاصی کنکور زبان ، درس زبان اختصاصی است

  130. اشرف اسمعیل پور افشردی

    سلام وقتتون بخیر ،،، من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هستم ،،، و ۳۱ سال دارم ،،،آیا من هم میتونم معلم رسمی فرهنگیان بشم ؟ اگه میتونم چجوری؟ لطف میکنید راهنماییم کنید که چیکار باید بکنم 🌹

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  131. سلام خیلی ممنون بابت اطلاعاته
    اینکه میگن برای دبیری زبان تو فرهنگیان علاوه بر کنکوره زبان که باید بدیم باید تو کنکوره تجربی هم فرهنگیانو مجاز شده باشیم درسته….

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در کنکور زبان رتبه لازم را به دست آورید.

  132. سلام
    من رشتم تجربیه ولی میخوام کنکوره زبان بدم….اگه تو کنکوره زبان رتبه لازمو بیارم امکانش هست برم دانشگاه فرهنگیان دبیری زبان

  133. سلام
    ببخشید من دانشجوی ترم ۳ رشته آموزش زبان دانشگاه غیر دولتی هستم. میخواستم بدونم اگه از طریق کنکور بخوام همین رشته رو در دانشگاه فرهنگیان ادامه بدم :
    ۱) نیاز هست که قبل از کنکور از دانشگاه انصراف بدم؟
    ۲) میتونم واحد های مشترکی که قبلاً پاس کردم رو در دانشگاه فرهنگیان حذف کنم؟
    ممنون میشم پاسخ بدید🌹

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  134. سلام
    من دانشجوی ترم ۳ رشته آموزش زبان دانشگاه غیر دولتی هستم. میخواستم بدونم اگه فرهنگیان دبیری زبان قبول بشم میتونم دروس مشترک رو تطبیق بدم یا باید دوباره واحد ها رو بگذرونم؟🙏🌹

  135. سلام من میخوام کنکور زبان ۱۴۰۲ رو شرکت کنم و اهل لرستانم .میتونم موقع انتخاب رشته پردیس البرز رو بزنم؟یا فقط باید پردیس استان خودم رو انتخاب کنم؟

  136. سلام دوستان .من خیلی دلم میخواد برم فرهنگیان زبان بخونم ولی یکی بهم گفت امسال کل سیستان و بلوچستان فقط دو نفر قبول کردن راسته واقعا؟؟ خیلی نگرانم همین دی کنکور زبان دارم میشه بگید واقعا برای یه استان فقط یکی و دوتا قبول میکنن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید دفترچه کنکور را بررسی کنید و از ظرفیت های پذیرش مطلع شوید.

  137. سلام برای قبولی دبیری زبان تو کنکور زبان ایا لازمه کنکور یکی از رشته های اصلی رو هم شرکت کنیم؟ من سال دوم کنکورمه و میخوام فقط کنکور زبان شرکت کنم.. بعدا توی مراحل انتخاب رشته و نتابج و اینا شماره داوطلبی زبانمو قبول میکنه؟

  138. سلام برای دبیری رشته ی زبان فرهنگیان کردستان رشته ی زبانو ارائه نمیده اگه من رتبه و ترازم عالی باشه امکان پذیرشم هست تو استانای دیگه؟ اگه نمیشه پس چطور معلمای زبان اینجا استخدام شدند

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  139. سلام
    میخواستم ببینم برای کنکور 1402 چه درسایی باید خونده بشه تا رتبه بالایی برای دبیری بیارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در کنکور زبان فقط باید درس زبان را مطالعه کنید.

  140. سلام وقت بخیر من لیسانس مترجمی ازدانسگاه دولتی هستم ایا میتونم در کنکور زبان شرکت و وارد دانشگاه فرهنگیان بشم؟

  141. سلام عذر میخوام من در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ زبان اختصاصی رو ۳۳ درصد زدم، میشه بگید با این درصد کلا دانشگاه دولتی قبول میشم؟و اینکه اگر شانس قبولی دارم بیشتر برای چه رشته ای میتونه باشه؟

  142. سلام وقت بخیر
    من کنکور دی ماه شرکت نکردم با کنکور تیرماه میتونم فرهنگیان برم؟
    ظرفیت پذیرش امسال فرهنگیان زبان استان تهران چقدر است ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور تیر شرکت کنید. ظرفیت های پذیرش فعلا مشخص نشده است

  143. سلام.با میانگین تراز ۴۰۰۰ در کانون قلم چی در حال حاضر و با توجه ب زمانی ک مونده تا کنکور ۱۴۰۲ چقد احتمال داره دبیری زبان قبول شد؟؟

  144. ببخشید یه سوال داشتم من دیپلمم تجربیه و معدلم کلم۱۸/۳ هست میخواستم بپرسم برای قبولی فرهنگیان لازم نیست برم برای ترمیم معدل چون عمومی در معدل رفته و از اونجا حساب میشه؟
    و اینکه فقط باید زبان تخصصیم که تو کنکور میدم ترازش ۶۵۰۰ باشه درسته؟ باید چند پاسخ درست بدم از بین سوالات؟ ممنون میشم پاسخ بدید🙏🏻🧡

  145. ℘ℯ𝒴𝓂𝒶𝓃

    سلام ایا میشه بارشته انسانی معلم زبان شد؟

  146. سلام ممنون از اطلاع رسانی خوبتون
    یه سوال داشتم معدل ۱۴ منظورتون معدل کل هست یا معدل نهایی دوازدهم ؟

  147. سلام ببخشید پذیرش به صورت بومی هست ینی چی؟
    من تو منطقه ۳ درس خوندم ولی اینجا بومی محسوب نمیشم الان چطوری میتونم پذیرش شم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  148. دارا بودن شرط سنی دانشگاه فرهنگیان که 24 سال تمام است.
    این جمله ای که گفتید یعنی چی ؟
    یعنی منی که ۱۹ سالمه نمیتونم رشته فرهنگیان زبان رو انتخاب رشته کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ، 24 سال است.

  149. سلام ببخشید برای پذیرش امسال دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان اهواز هم پذیرش داره؟
    سال های گذشته نداشتن میخواستم بدونم امسال دارن؟

  150. سلام یه معلم انگلیسی میتونه تابستونا اموزشگاه تدریس کنه ؟

  151. سلام من معدلم ۱۳.۴۵مشکلی برای دانشگاه فرهنگیان پیش میاد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم باید بالای 14 باشد. (برای رشته انسانی معدل 15 به بالا مد نظر است)

  152. احمدرفیعی

    باسلام.آیا دانشگاه فرهنگیان لرستان دررشته دبیری زبان انگلیسی امسال پذیرش دارد؟ممنون میشم از راهنمایتون

  153. سلام وقتتون بخیر استان فارس رشته دبیری زبان انگلیسی نداره؟و اگر نداره منی که اهل استان فارس هستم باید چیکار کنم؟خیلی ممنون میشم جواب بدید

  154. سلام، یه سوال داشتم اگه بنده اولویت اولمو بزنم فرهنگیان و اولویت دومم چیزه دیگه‌ای باشه و احیانا اگه اولی در مصاحبه قبول نشم میتونم اولويت دوممو برم؟ یعنی فرصتم از دست نمیره آیا؟ مرسی

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر اگر برای مصاحبه دعوت نشوید یا برای مصاحبه دعوت شوید اما قبول نشوید ، اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته شما بررسی خواهند شد.

  155. سلام
    برای کنکور زبان چه درس‌هایی رو باید خوند؟

  156. سلام، آیا داوطلبان دختر مجرد باید در هر شهری که آموزش و پرورش بگه خدمت کنن یا در شهر خودشون؟

  157. سلام.منظور از تراز قبولی که میگین تراز درصد کنکور هست یا تراز کل نهایی.میشه لطفا راهنمایی بکنید.
    با رتبه ۱۶۰۰ میشه رفت فرهنگیان زبان

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  158. سلام من ترازم و رتبه تو رشته ی زبان اوکیه ولی امسال خانم ظرفیت نداره شهر آبادان میخواستم ببینم تو ویرایش ممکنه اضافه بشه یا خیر خیلی ناراحتم میشه کمکم کنید

  159. سلام . در حال حاضر رشته دبیری زبان طبق دفترچه شهر من کلا یک نفر ظرفیت زده این یعنی کل استان به یک دبیر زبان زن نیاز داره ؟ آیا شانس قبولی با رتبه 5000 . تراز 7400 و معدل دیپلم 19/5 هست ؟
    نمی تونم از دفترچه تجربی (شرکت نکردم) انتخاب رشته فرهنگیان بومی رو انجام بدم ؟

  160. سلام خدمتتون یه سوالی داشتم ازتون برا کنکور زبان با رتبه ۷۵۰۰ احتمال دعوت به مصاحبه فرهنگیان هست یا حتی احتمال قبولی هست ؟؟

  161. سلام و خسته نباشید. ببخشید با تراز ۶۹۰۰ رتبه ۸۰۰۰منطقه و ۱۸۰۰۰ کشور شانسی برای دبیری زبان فرهنگیان در هر کجای کشور وجود دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام می گیرد

  162. سلام
    میخاستم بدونم ورودیه رشته زبان فرهنگیان از چه ماهی هستش . چون به دلایلی برای دروس پاس نشده شهریور نتونستم انتخواب واحد کنم و دیپلم رو شهریور بگیرم

  163. سلام من می‌خوام کنکور ۰۳ شرکت کنم و اینکه می‌خوام بخونم برای فرهنگیان اما اینکه میگید آزمون جدایی صورت میگیره به چه شکل هست ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. آزمون دانشگاه فرهنگیان به صورت مستقل برگزار خواهد شد.

  164. سلام وقت بخیر با شرکت در کنکورزبان میتونم رشته اموزش ابتدایی هم انتخاب کنم یا فقط دبیری زبان مجازه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. فقط می توانید رشته های مربوط به گروه زبان را انتخاب کنید.

  165. سلام
    کنکور زبان اردیبهشت۱۴۰۳فقط شامل درس زبان هست؟

  166. سلام
    الان که کنکور ۱۴۰۳ فقط شامل زبان هستش
    یعنی ۱۴۰۴ هم فقط شامل زبانه ؟؟

  167. سلام خسته نباشید،برای قبولی فرهنگیانِ زبان دانشگاه شیراز چه رتبه ای لازم هست؟

  168. سلام من میخوام کنکور زبان ۱۴۰۳ شرکت کنم رشتم تجربی بوده و میخوام دروس عمومیم رو ترمیم کنم الان برای فرهنگیان که تراز ۶۵۰۰ میخواد تراز دروس عمومی فقط واسه کنکور زبان حساب میشه یا چون رشتم تجربی بوده فیزیکم و زیست و … هم حساب میشه ؟ اگه فقط دروس عمومی ترمیم کنم و نمرم بالا شه ترازم میاد بالا؟ چون نمرات فیزیک و … خیلی پایین بودن

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  169. سلام حتما باید کنکور منحصرا زبان شرکت کنیم یا فقط کنکور دبیری زبان کافیه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر