از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تغییر نام کاربری در منتا – راهنمای تغییر نام کاربری در سایت منتا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تغییر نام کاربری در منتا

 

سایت منتا برای استفاده دانش آموزان و معلمان در موضوعات مختلف درسی کاربرد دارد. دانش آموزان در سایت منتا می توانند به بانک سوالات دسترسی داشته باشند ، خودآزمایی انجام دهند ، تحلیل کلی از وضعیت درسی خود در مقایسه با سایر دانش آموزان انجام دهند و بسیاری دیگر از امکانات جذابی که در پیشرفت درسی دانش آموزان تاثیر زیادی دارد. دانش آموزان و معلمان برای بهره مندی از تمام امکانات سایت منتا ، باید در این سامانه عضو شوند و عضویت نیز با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه انجام می گیرد. پس از عضویت ممکن است قصد تغییر اطلاعات و نام کاربری خود را داشته باشید و ندانید که تنظیمات آن کجای برنامه است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا نحوه تغییر نام کاربری در منتا را به شما آموزش دهیم.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه تغییر نام کاربری در منتا از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

راهنمای تغییر نام کاربری در منتا

ثبت نام سایت منتا را تمام دانش آموزان ، معلمان و مدارس می توانند انجام دهند و پس از ایجاد حساب کاربری برای خود ، از این پس برای ثبت نام کلاسهای آموزشی ، شرکت در آزمون های آنلاین در سطح مدرسه و کشوری و …. از طریق حساب کاربری خود اقدام نمایند.

پس از ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سایت ، می توان تغییراتی را در حساب اعمال نمود مثل تغییر عکس پروفایل ، تغییر رمز عبور ، تغییر نام کاربری و … ویرایش نام کاربری در منتا به صورت دستی انجام می گیرد و دانش آموزان یا معلمان می توانند با تغییر دادن نام کاربری خود و بدون خروج از حساب کاربری شان در سایت منتا ، نام کاربری جدید بسازند.

مرتبط بخوانید : سایت منتا ورود کاربر – راهنمای کامل ورود کاربر به سایت منتا

حذف حساب برای تغییر نام کاربری

توجه داشته باشید که برای تغییر نام کاربری خود در سایت منتا هرگز نباید از حساب خود خارج شوید و حساب جدید ایجاد کنید. زیرا با اینکار حساب قبلی شما پاک می شود و اگر رمز عبور خود را بازیابی نکنید ، امکان دسترسی به حسابتان را نخواهید داشت و در نتیجه اگر خریدی انجام داده باشید و یا در کلاسهای آموزشی با واریز هزینه ثبت نام کرده باشید ، به دلیل آنکه حساب خود را پاک کرده اید ، قادر به ورود به حساب نخواهید بود. بنابراین راه حل تغییر نام کاربری در منتا ، حذف حساب و ایجاد حساب جدید نیست و باید از بخش تنظیمات سایت اقدام کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت منتا ورود کاربر - راهنمای کامل ورود کاربر به سایت منتا

تماس با واحد پشتیبانی در سایت منتا برای تغییر نام کاربری

شما عزیزان می توانید برای تغییر نام کاربری خود در منتا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. علاوه بر کارشناسان پاسخ با ما ، کارشناسان پشتیبانی سایت منتا نیز به صورت آنلاین به سوالات کاربران سایت پاسخ می دهند. برای ارتباط با پشتیبانی منتا ، پس از ورود به سایت بر روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید و با درج اطلاعات حساب کاربری تان ، سوال خود را بپرسید.

تغییر نام کاربری در منتا

تغییر نام کاربری در منتا

لازم به ذکر است که برنامه منتا تحت وب می باشد و برای تجربه بهتر از نسخه وب منتا استفاده نمایید چنانچه میخواهید از نرم افزار منتا استفاده کنید ، می توانید نسخه های اندروید و ios این برنامه را از سایت دانلود و نصب نمایید اما بسیاری از امکانات و خدمات سایت منتا ، در نسخه های اندروید و ios این برنامه ارائه نمی شوند.

تغییر اطلاعات کاربری در منتا

اگر می خواهید بعضی اطلاعاتتان را مثل رمز عبور ، عکس پروفایل و … را تغییر دهید می توانید پس از ورود به سایت ، با کلیک بر روی اسم خود در بالای صفحه و سپس انتخاب گزینه مد نظر ، باقی مراحل را ادامه دهید.

طبق تصویر زیر بر روی اسم خود کلیک کنید.

 

سپس یکی از گزینه های پروفایل ، ویرایش تصویر و تغییر رمز کاربری را انتخاب کنید.

 

مثلا اگر گزینه تغییر رمز کاربری را انتخاب کنید ، وارد صفحه زیر خواهید شد که باید رمز جدید را تعیین و ثبت نمایید. از این پس برای ورود به حساب کاربری خود باید از طریق رمز جدید اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام www.monta.ir - راهنمای تصویری ثبت نام در سایت منتا

 

رمز عبور جدیدی را که وارد سایت منتا کرده اید حتما در جایی یادداشت کنید تا در مراجعات بعدی به سایت با مشکلی مواجه نشوید. در صورت فراموشی و عدم دسترسی به رمز خود ، می توانید از طریق سایت آن را بازیابی کنید. اگر با مراحل بازیابی رمز آشنایی ندارید ، با مشاوران پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مرتبط بخوانید : آموزش کار با منتا – منتا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

سوالات شما

  • آیا تغییر نام کاربری در منتا امکان پذیر است ؟

برای راهنمایی در خصوص چگونگی تغییر نام کاربری در منتا لطفا این مطلب را مطالعه کنید.

  • چگونه رمز سایت منتا را تغییر دهیم ؟

برای تغییر رمز سایت منتا می توانید از طریق پروفایل خود انجام دهید که در این مطلب راهنمای آن ارائه شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر