از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تاریخ آزمون وکالت 1400 – تاریخ برگزاری آزمون وکالت 1400 پس از تعویق

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تاریخ آزمون وکالت

 

در جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) تاریخ برگزاری آزمون وکالت 1400 تعیین شد و با هماهنگی های سازمان سنجش آموزش کشور ، در تاریخ تعیین شده این آزمون برگزار خواهد شد.

با دریافت مشاوره در زمینه آزمون وکالت از مشاوران با تجربه ما و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، قبولی خود را تضمین کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید و در زمینه های تاریخ برگزاری آزمون ، منابع آزمون ، شرایط آزمون ، دوره کارآموزی وکالت و … مشاوره دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تاریخ برگزاری آزمون وکالت 1400

آزمون وکالت هر ساله در آذر ماه برگزار می شود و مسئول ثبت نام و برگزاری آزمون نیز سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. در دو سال اخیر به دلیل مشکلات ناشی از شیوع کرونا ویروس برگزاری این آزمون با چندین بار تعویق زمانی همراه بوده است و آزمون وکالت سال 99 نیز پس از سه بار به تعویق افتادن در روز 25 تیرماه 1400 برگزار گردید.

تاریخ برگزاری آزمون وکالت 1400 نیز مشخص شده است و طبق آخرین اطلاعیه رسمی زمان آن 7 آبان ماه می باشد. البته امکان تغییر زمان برگزاری آزمون وجود دارد که در صورت به تعویق افتادن ، تاریخ جدید را در این مطلب به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

در سال 1400 دو آزمون وکالت داریم

در سال 1400 دو آزمون وکالت برگزار می شود و آزمون های سال 99 و 1400 ادغام نخواهند شد زیرا فاصله تاریخ برگزاری آزمون وکالت 99 که در 25 تیرماه است با تاریخ آزمون وکالت 1400 که در هفتم آبان است ، مناسب بوده و لزومی برای ادغام دو آزمون وجود ندارد.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون وکالت اسکودا چیست 📞 معرفی و بررسی آزمون وکالت اسکودا

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400 چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد و داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ، یکی از اطلاعات زیر را باید در دسترس داشته باشید و اگر شماره پرونده و یا شماره سریال ثبت نامی خود را در دسترس ندارید و یا فراموش کرده اید ، می توانید با ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش آنها را بازیابی کنید.

  1. شماره پرونده + سریال ثبت نامی داوطلب
  2.  شماره پرونده + کد پیگیری
  3.  شماره پرونده + کد ملی
  4. شماره پرونده + شماره داوطلبی

رفع نقص کارت ورود به جلسه وکالت 1400 قبل از تاریخ برگزاری آزمون

داوطلبان ازمون وکالت پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود لازم است تمام اطلاعات و مشخصات مندرج بر روی آن را بررسی کنند و در صورت وجود هر گونه مغایرت بر روی کارت ، تا قبل از برگزاری آزمون برای رفع نقص اقدام کنند. آدرس باجه های رقع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و در صورت وجود مشکل در موارد زیر می توانید به صورت حضوری برای اصلاح کارت خود مراجعه کنید :

  • جنسیت
  • معلولیت
  • سهمیه ثبت نامی
  • عکس پرسنلی
  • شماره داوطلبی ناخوانا

لازم به ذکر است که برای اصلاح اطلاعاتی همچون نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، تاریخ فارغ التحصیلی و عنوان رشته تحصیلی نیازی به مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص نیست و می توانید از بخش ویرایش اطلاعات سازمان سنجش ، این اطلاعات اشتباه را تصحیح کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون وکالت اسکودا چیست 📞 معرفی و بررسی آزمون وکالت اسکودا

سوالات متداول

  • آیا تاریخ آزمون وکالت 1400 تعیین شده است ؟

در جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) تاریخ برگزاری آزمون وکالت 1400 تعیین شده است.

  • آیا آزمون وکالت 99 با آزمون وکالت 1400 ادغام خواهند شد ؟

در سال 1400 دو آزمون وکالت برگزار می شود و آزمون های سال 99 و 1400 ادغام نخواهند شد.

  • پس از تعویق آزمون وکالت 1400 ، زمان دقیق برگزاری این آزمون چه تاریخی است ؟

زمان برگزاری آزمون وکالت 1400 هفتم آبان ماه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر