از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

افزایش مدت سال تحصیلی جاری – جزئیات افزایش مدت سال تحصیلی 1401

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

افزایش مدت سال تحصیلی جاری

 

خبر افزایش مدت سال تحصیلی جاری موضوعی است که ذهن دانش آموزان و معلمان را درگیر کرده است و در صورتی که این موضوع قطعی شود ، دانش آموزان و معلمان باید روزهای بیشتری را در مدرسه حضور داشته باشند و امتحانات نوبت اول و نوبت دوم نیز دیرتر برگزار خواهند شد. در ادامه جزئیات بیشتری از افزایش مدت سال تحصیلی 1401 را بررسی خواهیم کرد.

مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه  افزایش مدت سال تحصیلی 1401 هستند. سوالات خود را در این خصوص از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق و بروز ، راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

افزایش مدت سال تحصیلی جاری 1401 

با توجه به ایراداتی که به لایحه رتبه بندی معلمان از سوی شورای نگهبان گرفته شده است ، نمایندگان مجلس در حال رفع اشکالات شورای نگهبان هستند و طبق گفته های وزیر آموزش‌ و پرورش ، هر زمان که قانون ابلاغ شود اجرا خواهد شد و مسئولین در سازمان آموزش و پرورش در حال تدوین آیین نامه ها هستند.

به دلیل همین موضوع ، ممکن است شاهد افزایش مدت سال تحصیلی جاری باشیم تا فرصت از بین رفته جبران شود. در این صورت ، معلمان و دانش آموزان باید حضور در کلاس را جدی بگیرند به احتمال زیاد ، تاریخ برگزاری امتحانات نوبت اول و نوبت دوم مدارس نیز نسبت به سال های قبل کمی دیر تر خواهد بود.

مرتبط بخوانید : زمان اجرای رتبه بندی معلمان ، میزان افزایش حقوق در نظام رتبه بندی معلمان

نحوه آموزش مدارس در سال تحصیلی جاری

در خصوص نحوه آموزش مدارس در سال تحصیلی جاری ابهاماتی وجود دارد و به دلیل وجود مشکلاتی در زمینه بازگشایی کامل مدارس و حضوری شدن آموزش دانش آموزان ، وزارت آموزش و پرورش برای مدارس تمام مناطق یک نسخه ثابت را نمی پیچد و مدارس هر یک از مناطق با توجه به شرایطی که دارند ، مجازند آموزش را مثل سال قبل به صورت مجازی و از طریق پیام رسان شاد یا سایر پیام رسان ، یا به صورت کاملا حضوری و یا ترکیبی از حضوری و آنلاین انجام دهند.

در حال حاضر بیشتر مدارس کشور ، به صورت نیمه حضوری فعالیت خود را ادامه می دهند و دانش آموزان مطابق با گروه بندی هایی که انجام شده است ، ساعات کمتری را نسبت به قبل ، در مدرسه حضور دارند و بخشی دیگر از آموزش به صورت مجازی انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : بازگشایی مدارس در بهمن  ، کدام پایه ها در بهمن ماه حضوری میشوند

در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نیز لازم است بدانید که امتحانات کتبی پایه های نهم متوسطه اول و دوازدهم متوسطه دوم ، مثل سال های قبل به صورت حضوری برگزار می گردد اما امتحانات سایر پایه ها با توجه به وضعیتی که هر یک از مناطق کشور دارند ، می تواند آنلاین یا حضوری برگزار گردد.

سوالات متداول

  • آیا خیر افزایش مدت سال تحصیلی جاری 1401 صحت دارد ؟

در حال حاضر ، افزایش مدت سال تحصیلی جاری قطعی نشده است.

  • دلیل افزایش مدت سال تحصیلی جاری چیست ؟

به دلیل ایراداتی که به لایحه رتبه بندی معلمان از سوی شورای نگهبان گرفته شده است ، ممکن است مدت سال تحصیلی افزایش یابد.

  • در صورت افزایش مدت سال تحصيلی جاری ، تاریخ برگزاری امتحانات چه زمانی خواهد بود ؟

با افزایش مدت سال تحصیلی جاری ، امتحانات نوبت اول و نوبت دوم نسبت به سال های قبل دیر تر برگزار خواهند شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر