از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد بدون آزمون استاد محور 📞 کارشناسی ارشد بدون کنکور استاد محور 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد بدون آزمون استاد محور

طرح ارشد بدون آزمون استاد محور با هدف جذب دانشجو در مقطع ارشد اجرا می گردد و شیوه اجرای آن به دو صورت با آزمون و یا سهمیه استعداد درخشان می باشد. از شرایط اصلی ثبت نام در دوره ارشد بدون آزمون استاد محور ، نیاز محور بودن طرح پژوهشی پایان نامه است و در این طرح تمام استعدادهای درخشان دانشگاه ها می توانند ثبت نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استاد محور ، لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برای راهنمایی در خصوص شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور استاد محور سوالاتی که در این باره دارید ، لطفا با مشاوران مرکز تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

طرح ارشد بدون آزمون استاد محور چیست

آزمون کارشناسی ارشد سراسری هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و داوطلبان با مطالعه لیست منابعی که سازمان سنجش معرفی می کند ، می توانند برای شرکت در آزمون آماده شوند. طبق تصمیماتی که مجوز آن توسط شورای آموزش عالی صادر شده است ، طرح ارشد بدون آزمون استاد محور یکی از شیوه های پذیرش دانشجو در این مقطع خواهد بود که می تواند به دو صورت با آزمون و یا با سهمیه استعداد درخشان برگزار گردد.

در این طرح ، هر یک از استادان می توانند به صورت مستقیم ، دانشجویان ارشد استعداد درخشان را جذب کنند و برای تمام دانشگاه های کشور نیز اجرا می شود. سهمیه ارشد بدون کنکور استاد محور ، به صورت مازاد بر ظرفیت است و جزو سهمیه های کنکور ارشد محسوب نمی شود. دانشجویانی که می خواهند به این شیوه جذب شوند ، باید در کنکور ارشد سراسری شرکت نمایند و در زمان انتخاب رشته ، کد رشته های استاد محور را انتخاب کنند.

مرتبط بخوانید : معرفی به استاد چند واحد است

زمان ثبت نام طرح کارشناسی ارشد استاد محور 

دانشجویانی که به ثبت نام در طرح کارشناسی ارشد بدون کنکور استاد محور علاقه مند هستند ، لازم است در زمان مقرری که سازمان سنجش تعیین کرده است ، اقدام به ثبت نام نمایند و بعد از تمام شدن مهلت ثبت نام ، فرصت مجددی در نظر گرفته نخواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

با توجه به اینکه طرح ارشد بدون کنکور استاد محور یک طرح جدید است ، جزئیات آن از جمله زمان ثبت نام مشخص نشده است اما به محض اطلاع رسانی زمان ثبت نام از سوی وزارت علوم ، در این مطلب به اطلاع شما خواهیم رساند.

ثبت نام ارشد بدون کنکور استاد محور با داشتن یکسری شرایط انجام می گیرد و دانشجویانی که می خواهند در این طرح ثبت نام کنند ، باید از شرایط آن آگاه باشند. این شرایط عبارتند از :

  • یکی از شرایط اصلی ثبت نام ارشد بدون کنکور استاد محور این است که دانشجو نباید نسبت فامیلی با اعضای هیئت علمی داشته باشد و اگر دانشجوی با استاد رابطه خویشاوندی داشته باشد ، امکان ثبت نام نخواهد داشت.
  • دومین شرط ثبت نام ارشد بدون کنکور استاد محور این است که پایان نامه بر مبنای نیازهای جامعه باشد. اگر طرح پایان نامه در سامانه ایده ها و نیاز ها ثبت نشده باشد اما به تشخیص استاد دانشگاه طرح مورد نظر مناسب باشد ، آن طرح مورد تایید خواهد بود.

مرتبط بخوانید : معدل استعداد درخشان ارشد

نحوه ثبت نام طرح ارشد بدون آزمون استاد محور

ارشد بدون آزمون استاد محور

همانطور که بالاتر هم گفتیم ، شیوه ثبت نام در طرح ارشد بدون کنکور استاد محور ممکن است از طریق کنکور ارشد و یا از طریق سهمیه استعداد درخشان باشد. اگر ثبت نام این طرح با کنکور ارشد انجام گیرد ، داوطلبان باید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و سپس انتخاب رشته آن را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  فراگیر ارشد پیام نور چیست - راهنمای کامل آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401

در صورتی هم که پذیرش از طریق استعداد درخشان باشد ، هر یک از اساتید در دانشگاه های مختلف دارای سهمیه مشخصی خواهند بود و می توانند دانشجویان استعداد درخشان را جذب کنند.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

سوالات شما

  • طرح ارشد بدون آزمون استاد محور چیست ؟

طرح ارشد بدون کنکور استاد محور به تازگی اجرا می شود و در آن ، اساتید دانشجویان استعداد درخشان را جذب می کنند.

  • زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور استاد محور در چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور استاد محور فعلا مشخص نیست.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر